Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä se mies jolla on toinen nainen. Kysyttävää?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sen vaimo näitä, jotka istuu päivät pitkät perse homeessa palstalla?

Vierailija
102/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sen vaimo näitä, jotka istuu päivät pitkät perse homeessa palstalla?

Millainen on muuten "vanha isäraakki"? Hauska termi. Voisin kuvitella sellaisen olevan joku 40+ monilapsisen perheen isähahmo, jolla on kaljamahaa ja maltanristipaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi ei kertonut sit kumminkaan mitään. En ymmärrä mitä täältä haki. Piti vaan päästä pönkittämään miehistä egoaan.

Jos tänne tulee tyrkyttämään itseään ja kertoo vastailevansa kysymyksiin niin olis kohteliasta myös vastailla. Ja jos on fiksu niin vastailee rehellisesti eikä hermostu kun kyseenalaistetaan. Ei voi saada sympatiaa kun ei avaudu!

Vierailija
104/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi sellainen arrogantti ja muita nenänvarttaan pitkin katseleva Mr. Darcy, työpaikkansa alfa-uros.

Ja tottunut siihen, että naiset palvovat maata hänen jalkojensa alla.

Vierailija
105/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tyyppi vaikutti. Keskinkertainen kaikessa, myös ulkonäössä, sellainen maantieharmaa vähän kaljuuntunut, parhaat päivänsä nähnyt mies. Harrastaa jotain kestävyysliikuntaa tikkujaloillaan. Nyt on sattunut sitten saamaan "uuden" ja päristelee sillä täällä.

Vierailija
106/160 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyin, että ap oli enää vastannut. Toivottavasti rohkeus on saatu kerättyä ja asioita eteenpäin, mikäli tämä nyt tosi juttu olikaan.

-154-

Vierailija
107/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tämä ainakin laittoi ajattelemaan.

Vierailija
108/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelukulttuurin ohkaisuutta täällä tai lähinnä sitä miten nyt loppuviimeksi aletaan hyökkäämään ja haukkumaan toista keskustelijaa, jos hän ei ole samaa mieltä...

Ulkonäköön puuttuvia viestejä en edes viitsisi kutsua alakoulumaisiksi niiden absurdiuden vuoksi.

Toivottavasti tämä keskustelu jatkuu vielä.

Vierailija
109/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelukulttuurin ohkaisuutta täällä tai lähinnä sitä miten nyt loppuviimeksi aletaan hyökkäämään ja haukkumaan toista keskustelijaa, jos hän ei ole samaa mieltä...

Ulkonäköön puuttuvia viestejä en edes viitsisi kutsua alakoulumaisiksi niiden absurdiuden vuoksi.

Toivottavasti tämä keskustelu jatkuu vielä.

Eihän kukaan tiedä tuota miestä, tai onko hän edes mies.

Nämä hyökkäyksetkin olivat hyviä siinä mielessä, että näissä asioissa on miettimistä yhdelle jos toisellekin, varsinkin jos ruoho aidan toisella puolen alkaa kiinnostamaan. Siis siitä, miten asia t olisi hyvä hoitaa, eikä vedettää toista.

Emme ole kukaan täydellisiä, mutta jos pystyy minimoimaan joskus rakastamansa (toivottavasti) ihmisen satuttamisen, niin olisi hyvä. Vaikka sitten kertomalla sivusuhteestaan ihan suoraselkäisesti, varsinkin jos jatkaa sitä.

Vierailija
110/160 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% varmuudella petetyksi.

Jos uusi puoliso muuttuu vaikka yllätys yllätys tylsäksi, masentuu, lihoo, joutuu työttömäksi ym. on aina vaara että ex pettäjä lähtee taas uusille apajille.

Pettäjä pitää nääs toimintaansa oikeutettuna. Eihän hänen tarvitse katsella tuollaista hapanta masentunutta ja lihavaa puolisoa.

Vierailija
111/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajauduin tilanteeseen, että ihastuin toiseen mieheen ja aloitimme sivusuhteen. Oma aviomieheni on kyllä hyvä mies, mutta suhteen eteen on tehty aivan liian vähän työtä, minä olen kyllä yrittänyt, mutta lopulta itsekin luovuttanut.

Jäin kiinni sivusuhteestani, mutta se "herättikin" aviomieheni ja hän halusi jatkaa kanssani ja panostaa jälleen suhteeseen. Itse olin todella kahden vaiheilla, mutta valitsin lopulta aviomieheni. Olisi ehkä pitänyt uskaltaa ja valita toisin.

Vierailija
112/160 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sua pelota että onnistut pilaamaan tämän toisenkin naisen ja muutat hänetkin "hapannaama nalkuttajaksi"?

hapannaama nalkuttaja, kun on parempaakin tajolla. Ja ton parisuhdeterapian voit nyt ihan heti tunkea vaikka perseeseesi

Vierailija
113/160 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha ominaisuus kuluttaa nainen loppuun, katkeroittaa hänet miehen itsekkyydellä ja sitten ...hmm...täytyy vaihtaa uuteen parempaan naiseen taas... kunnes hänkin katkeroituu...ja kehä jatkuu ja jatkuu...

Vierailija
114/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä mielestäni on ihan tervetullut viestiketju tänne.

Vierailija
115/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kysyn: oletko valmis pitämään lapsiasi esim. vuoroviikoin? Onko tyttöystävästä äidiksi, kun arki astuu kuvioon? Ettei vaan kävisi niin, että kun todellisuus kolahtaa, olet yksin. Taas.

Parempi olla yksin kuin yksin parisuhteessa. Millaisen kuvan lapsille annatte elämästä, onnellisuudesta ja parisuhteesta, rakkaudesta tai äidistä ja isistä? Olen surullinen puolestasi. Elämä ei tainnut mennä niin kuten rakastuneena haaveilit ekaa kertaa, ja nyt luulet olevasi oikeassa paikassa.

Vierailija
116/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi hakea teollesi oikeutusta silä perusteella, että monet muutkin liitot päättyvät eroon. Suurella osalla eroajista kun ei todellakaan ole sitä uutta rakkautta valmiina odottamassa.

Oma mielipiteeni tässä tilanteessa on se, että teidän pitäisi erota mahdollisimman pian. Uhraat vaimosikin aikaa näin.

Tiesitkö että eron voi hoitaa myös tyylikkäästi. Olen itse eronnut ja sittemmin löytänyt elämäni suuren rakkauden, jonka kanssa meillä on yhteinen lapsikin. Itse olin ollut useita vuosia sinkkuna tavatessani ja rakkauteni jo pari vuotta. Avioeroihin kun ei todellakaan aina liity sitä kolmatta osapuolta.

muutama kysymys: 1) Tiedättekö kuinka moni liitto päättyy nykyään eroon? 2) Onko lapsille parempi katsella huonoa avioliittoa ja vanhempien riitelyä, eron kustannuksella? Ei tarvitse vastata, tiedän jo vastaukset. Pohtikaa vaan. ap

eroan, en kerro vaimolle tästä suhteestani mitään ja puolen vuoden kuluttua voin esitellä hänet? ap

Vierailija
117/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivyttelemättä. Jos se sitten johtaa eroon, niin sitten on niin.

Vierailija
118/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, miettikää että laittaisko joku mies tänne tuollaisia viestejä. Ei miehet ajattele tai kirjoita noin. Miehet on suoraviivaisempia paitsi ehkä homot (sori, ei ole mitään homoja vastaan).

Oli miten tahansa, ap on itsekäs. Viesteistä tulee selvästi esiin omat tarpeet. Lasten lähtökohdista ei ap ajattele mitään. Paitsi nyt kun on vihjailtu niin on ottavinaan lapset huomioon.

Kule ap mietipä tykkääkö se uusi naisesi jatkossa että lapset on vuoroin sulla ja silloin et voi hänen kanssa niin paljon olla. Tällainen yhtälö viimeistään katkaisee välit. Joku lapseton nainen ei todella katsele äijää jolla on joku perhetragedia menossa. Ellei sit nainen ole joku anteeksi että olen olemassa tyyppi.

Joku yh voi vielä ymmärtää millä on omia lapsia mutta harva lapseton. Heillä on vientiä ja kysyntää muutenkin ja ihan vapaat miehet on kiinnostuneita ja jotka ei maksele elareita ym.

Vierailija
119/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerroit tuolla aiemmin, että olet hyvä mies. Miten määrittelet hyvän miehen? Jos et jaksa miettiä mitään määritelmää, niin kerro esimerkein millainen on hyvä mies.

Vierailija
120/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi hakea teollesi oikeutusta silä perusteella, että monet muutkin liitot päättyvät eroon. Suurella osalla eroajista kun ei todellakaan ole sitä uutta rakkautta valmiina odottamassa.

Oma mielipiteeni tässä tilanteessa on se, että teidän pitäisi erota mahdollisimman pian. Uhraat vaimosikin aikaa näin.

Tiesitkö että eron voi hoitaa myös tyylikkäästi. Olen itse eronnut ja sittemmin löytänyt elämäni suuren rakkauden, jonka kanssa meillä on yhteinen lapsikin. Itse olin ollut useita vuosia sinkkuna tavatessani ja rakkauteni jo pari vuotta. Avioeroihin kun ei todellakaan aina liity sitä kolmatta osapuolta.

muutama kysymys: 1) Tiedättekö kuinka moni liitto päättyy nykyään eroon? 2) Onko lapsille parempi katsella huonoa avioliittoa ja vanhempien riitelyä, eron kustannuksella? Ei tarvitse vastata, tiedän jo vastaukset. Pohtikaa vaan. ap

eroan, en kerro vaimolle tästä suhteestani mitään ja puolen vuoden kuluttua voin esitellä hänet? ap

Minun pitää nyt lähteä ostamaan naisystäväni kanssa hänen veljenpojalleen ylioppilaslahjaa, mutta lupaan ottaa hänen kanssaan tämän eroasian puheeksi ja mietimme miten kertoisin asiasta vaimolleni.

Ehkä se ero tosiaan heti on paras vaihtoehto.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä