Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä se mies jolla on toinen nainen. Kysyttävää?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kysyn: oletko valmis pitämään lapsiasi esim. vuoroviikoin? Onko tyttöystävästä äidiksi, kun arki astuu kuvioon? Ettei vaan kävisi niin, että kun todellisuus kolahtaa, olet yksin. Taas.

Parempi olla yksin kuin yksin parisuhteessa. Millaisen kuvan lapsille annatte elämästä, onnellisuudesta ja parisuhteesta, rakkaudesta tai äidistä ja isistä? Olen surullinen puolestasi. Elämä ei tainnut mennä niin kuten rakastuneena haaveilit ekaa kertaa, ja nyt luulet olevasi oikeassa paikassa.

Sushi oli hyvää ja seura miellyttävää, kiitos vaan.

Tietenkin olen valmis pitämään lapsia niin kuin sovitaan, todennäköisintä tulee olemaan ratkaisu, että lapset ovat minulla joka toinen viikonloppu ja lomat. Tästä on myös uuden naisystäväni kanssa puhuttu. Naisystäväni ei milloinkaan edes yritäkään olla lapsilleni äiti, koska hän ei sitä ole. On vain yksi äiti. Hän on kumppanini, toivottavasti tulevat lapsieni kanssa hyvin toimeen. Aika näyttää. Jos eivät, niin sitten keksitään jokin muu ratkaisu.

Mitä tarkoitat tuolla "Olet yksin. Taas"?

Ihan mielenkiinnosta kysyn:

Tiedätkö kuinka moni liitto nykyään päättyy eroon?

ap

jos et saisi nähdä lapsiasi enää ollenkaan

Vierailija
42/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oletko varma, että haluaa muulloinkaan mitään tämän enempää?

Siis voihan se olla mahsollista, että kun eroattee, niin tämä nykyinen suhde jatkuu samalla tavalla eli molemmilla on oiekus silti tapailla muitakin?

Ethän voi tietää, että miten tätä kakkosta voi alkaa ahdistamaan, kun sinä tulet omine tapoinesi ja tavaroinesi sotkemään nykyiset ja hyvin toimivat jutut.

Niin kauan kuin tähän prosessiin menee, ei tämä hassumpaa nytkään ole. Hän on ilmaissut olevansa varsin tyytyväinen nytkin vallitsevaan olotilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oletko varma, että haluaa muulloinkaan mitään tämän enempää?

Siis voihan se olla mahsollista, että kun eroattee, niin tämä nykyinen suhde jatkuu samalla tavalla eli molemmilla on oiekus silti tapailla muitakin?

Ethän voi tietää, että miten tätä kakkosta voi alkaa ahdistamaan, kun sinä tulet omine tapoinesi ja tavaroinesi sotkemään nykyiset ja hyvin toimivat jutut.

Niin kauan kuin tähän prosessiin menee, ei tämä hassumpaa nytkään ole. Hän on ilmaissut olevansa varsin tyytyväinen nytkin vallitsevaan olotilaan.

ilmaista itseään niin, että tulee oikein ymmärretyksi, tai että edes saisitte vähäisintäkään käsitystä suhteestamme.

Minulla on jo mm. parranajokone ja hammasharjat jne hänen asunnossaan. Tapani hän tietää jo mainiosti, ei tämä ole mikään hetken mieleenjuolahdus.

ap

Vierailija
44/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa juuri sellaiselta tylsältä ja keskinkertaiselta tyypiltä, jonka elämän suurin tapaus oli se, että sai vierasta. Tätä asiaa pitääkin sitten tulla juhlistamaan vauva-palstalle.... Mietin vaan, että mistä tällaisia ihmisiä edes löytyy. Hyi helvetti...

niin oletko varma, että haluaa muulloinkaan mitään tämän enempää? Siis voihan se olla mahsollista, että kun eroattee, niin tämä nykyinen suhde jatkuu samalla tavalla eli molemmilla on oiekus silti tapailla muitakin? Ethän voi tietää, että miten tätä kakkosta voi alkaa ahdistamaan, kun sinä tulet omine tapoinesi ja tavaroinesi sotkemään nykyiset ja hyvin toimivat jutut.

ilmaista itseään niin, että tulee oikein ymmärretyksi, tai että edes saisitte vähäisintäkään käsitystä suhteestamme. Minulla on jo mm. parranajokone ja hammasharjat jne hänen asunnossaan. Tapani hän tietää jo mainiosti, ei tämä ole mikään hetken mieleenjuolahdus. ap

Vierailija
45/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein usko että olet mies. Luulen, että olet nainen ja kokeilet millaisia vastauksia tulee.

Minkäikäiset lapset on? Milloin on hyvä hetki jättää perhe eli minkäikäiseksi odotat lastesi kasvavan?

Vierailija
46/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin mä ihan todella toivon, ettei tuollaisia miehiä olisi olemassa.

enkä oikein usko että olet mies. Luulen, että olet nainen ja kokeilet millaisia vastauksia tulee. Minkäikäiset lapset on? Milloin on hyvä hetki jättää perhe eli minkäikäiseksi odotat lastesi kasvavan?

Vierailija
47/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein usko että olet mies. Luulen, että olet nainen ja kokeilet millaisia vastauksia tulee.

Minkäikäiset lapset on? Milloin on hyvä hetki jättää perhe eli minkäikäiseksi odotat lastesi kasvavan?

tuo koulu kuitenkin on suuri mullistus heidän elämässään. Pari vuotta lisää olisi mielestäni hyvä juttu.

Sille en voi mitään, jos epäilet viestejäni. Ehkä se on ihan ymmärrettävääkin.

Tavallaan ehkä toivon, että vaimoni lukisi nämä viestit täältä.

ap

Vierailija
48/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat jäädä kiinni, koska et uskalla muuten kertoa vaimollesi mitä olet tehnyt ja että jätät hänet? Öletko pelkuri?

[.Tavallaan ehkä toivon, että vaimoni lukisi nämä viestit täältä. ap

Vierailija
49/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni lisätä tähän vielä toinenkin sana eli luuseri. Mistä vetoo, että ap on nuorempana ollut sellainen vähän naisten hyljeksimä reppana ja tämän takia onkin nyt niin makeeta kun onnistui iskemään itselleen ihan itse ihan oikean kakkosnaisen.

Haluat jäädä kiinni, koska et uskalla muuten kertoa vaimollesi mitä olet tehnyt ja että jätät hänet? Öletko pelkuri?

Vierailija
50/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan minulle ole mikään ilmoitusluontoinen asia, tavallaanhan kiinnijääminen olisi helpotus.

Sitten voisi myös ottaa kaikki syyt niskoilleen jne ja uskoakseni kaikki menisi nopeammin ohi.

Ei tarvitsisi alkaa sitä syyllisrumbaa, miettiä voiko tämä tästä parantua, yritettäisiinkö vielä ja mennäänkö parisuhdeterapiaan.

ap

Vierailija
51/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kysymys:

1) Tiedättekö kuinka moni liitto päättyy nykyään eroon?

2) Onko lapsille parempi katsella huonoa avioliittoa ja vanhempien riitelyä, eron kustannuksella?

Ei tarvitse vastata, tiedän jo vastaukset.

Pohtikaa vaan.

ap

Vierailija
52/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että eron voi hoitaa myös tyylikkäästi.

Olen itse eronnut ja sittemmin löytänyt elämäni suuren rakkauden, jonka kanssa meillä on yhteinen lapsikin. Itse olin ollut useita vuosia sinkkuna tavatessani ja rakkauteni jo pari vuotta. Avioeroihin kun ei todellakaan aina liity sitä kolmatta osapuolta.

muutama kysymys: 1) Tiedättekö kuinka moni liitto päättyy nykyään eroon? 2) Onko lapsille parempi katsella huonoa avioliittoa ja vanhempien riitelyä, eron kustannuksella? Ei tarvitse vastata, tiedän jo vastaukset. Pohtikaa vaan. ap

Vierailija
53/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että eron voi hoitaa myös tyylikkäästi.

Olen itse eronnut ja sittemmin löytänyt elämäni suuren rakkauden, jonka kanssa meillä on yhteinen lapsikin. Itse olin ollut useita vuosia sinkkuna tavatessani ja rakkauteni jo pari vuotta. Avioeroihin kun ei todellakaan aina liity sitä kolmatta osapuolta.

muutama kysymys: 1) Tiedättekö kuinka moni liitto päättyy nykyään eroon? 2) Onko lapsille parempi katsella huonoa avioliittoa ja vanhempien riitelyä, eron kustannuksella? Ei tarvitse vastata, tiedän jo vastaukset. Pohtikaa vaan. ap

eroan, en kerro vaimolle tästä suhteestani mitään ja puolen vuoden kuluttua voin esitellä hänet?

ap

Vierailija
54/160 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellinen ja kunnollinen ihminen ei pystyisi toimimaan niinkuin ap tekee. Ymmärrän että olet innostunut uudesta rakkaastasi mutta ei ole oikein pitää vaimoasi epätietoisena (vaikkakin hän näyttäisi hapanta naamaa jatkuvasti; ei kuitenkaan hänen toimintansa oikeuta sinua tuohon mitä teet). Se mitä sinulta puuttuu on selkärankaa.

Ymmärrätkö että laitat nyt oman etusi lastesi edun edelle? Jos et ole valmis eroamaan niin olisi pitänyt pitää se .... housuissa kunnes olet valmis eroamaan.

Ja vaikka kuinka tuo touhu sai alkunsa vähitellen ja yllättäen, varmasti tiedät missä vaiheessa se meni liian pitkälle. Siinä vaiheessa sinun olisi pitänyt miettiä ja tehdä valinta vaimosi ja tämän uuden rakkaasi välillä ja olla rehellinen molemmille.

Vierailija
55/160 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avannut keskustelun vaimonsa kanssa,eikä enää jouda täällä roikkumaan.Mutta hyvä niin,jos on saanut täältä jotain näkökulmaa ja ajatuksia on herännyt.Se ilmeisesti on ollut todellinen tarkoitus,peilata,hiukan eksyksissä kuitenkin mitä tekisi.Tämä viestiketju on ollut jotenkin henkisesti raskas.Herättää syvää myötätuntoa vaimoa kohtaan.

Vierailija
56/160 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

ap

Vierailija
57/160 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yllättynyt vai aavistanut tulevaa..?

Vierailija
58/160 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
59/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei ole kukaan vielä kutsunut narsistiksi?

ap

Vierailija
60/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tyhmempi kuin apina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä