Täällä se mies jolla on toinen nainen. Kysyttävää?
Kommentit (160)
Nähtävästi vaimoni vaan halusi sen perheen, lapsia ja talon ja sitten häneltä unohtui elää.
vai "ajauduitko" vain tilanteeseen?
Jos haluaa, niin antaa sitten tulla jos on tullakseen
on myös todettu että yli 60% pettämällä aloitetuista suhteista myös päättyy pettämiseen.... että onnea vaan uuteen suhteeseen, koska sitä tulette tarvitsemaan..
tässä sitä vaan miettii miksi aviorikoksesta ei saa vankeutta...
vai "ajauduitko" vain tilanteeseen?
erään kesksusteluryhmän kautta tutustuttiin ja huomasimmemiten meillä on samanlainen ajatusmaailma ja synkkaa hyvin yhteen
Joten ei kysyttävää, olet yksinkertainen.
Onko se liian hankalaa, vaivalloista? Nyt on kuitenkin jonkunlainen "saavutus" elämässä, kun on vaimo ja perhe?
Ok, kysyn: oletko valmis pitämään lapsiasi esim. vuoroviikoin? Onko tyttöystävästä äidiksi, kun arki astuu kuvioon? Ettei vaan kävisi niin, että kun todellisuus kolahtaa, olet yksin. Taas.
Parempi olla yksin kuin yksin parisuhteessa. Millaisen kuvan lapsille annatte elämästä, onnellisuudesta ja parisuhteesta, rakkaudesta tai äidistä ja isistä? Olen surullinen puolestasi. Elämä ei tainnut mennä niin kuten rakastuneena haaveilit ekaa kertaa, ja nyt luulet olevasi oikeassa paikassa.
Sushi oli hyvää ja seura miellyttävää, kiitos vaan.
Tietenkin olen valmis pitämään lapsia niin kuin sovitaan, todennäköisintä tulee olemaan ratkaisu, että lapset ovat minulla joka toinen viikonloppu ja lomat. Tästä on myös uuden naisystäväni kanssa puhuttu. Naisystäväni ei milloinkaan edes yritäkään olla lapsilleni äiti, koska hän ei sitä ole. On vain yksi äiti. Hän on kumppanini, toivottavasti tulevat lapsieni kanssa hyvin toimeen. Aika näyttää. Jos eivät, niin sitten keksitään jokin muu ratkaisu.
Mitä tarkoitat tuolla "Olet yksin. Taas"?
Ihan mielenkiinnosta kysyn:
Tiedätkö kuinka moni liitto nykyään päättyy eroon?
ap
Mitä luulet vaimostasi tuntuvan kun vuosien päästä hänelle selviää valheellinen elämä,jota on tietämättään ja tahtomattaan elänyt,kun sinä olet jakanut jonkun ns sivullisen kanssa juuri sen kaiken ihanan vastapainon mikä tasapainottaa "lapsellisen"pariskunnan välillä todella rankkaa arkea.Rakentanut suhdetta muualle,kun toinen kenties antaa kaikkensa teidän yhteisille lapsille.Ethän sinä tee niin.Sulle selvästi tuottaa ylemmyyden tunnetta olla noinkin joviaali vaimoasi kohtaan,että jättäydyt liittoon hengaillen kuitenkin niin fyysisesti kuin henkisesti muualla.oletko edes hyvä isä?Onko tällä ns.toisella naisella entistä liittoa,tai kenties pettää omaa miestään?Lapsia?Voisin kuvitella että ei ole.
Itse kokisin aikamoisena ihmisarvon riistona tuollaisen kusetuksen.Ei siinä ole välttämättä kysymys ensinkään lasten hyvinvoinnista.Lapset vaistoavat vanhempien väliset jännitteet ja kemiat,enkä henkilökohtaisesti tiedä/usko antaako se heille hyviä eväitä omiin ihmissuhteisiinsa,tuollainen helvetillinen valehtelu ja epämääräisyys.Oikea menneiden maja.Vaimoltasi voi totuus vuosien päästä viedä pohjan pois pitkäksi aikaa.Vammauttaessasi lastesi äitiä,teet sen myös lapsillesi.Ehkä hänellä pitäisi myös olla mahdollisuus mennä ja elää parisuhdetta,jossa on rakkautta.Voi olla että kokee myös olevansa nalkissa,eikä halua kuitenkaan hakea sitä tyhjyyden täytettä avioliiton ulkopuolelta, lastenkaan takia. On korkeintaan keskinkertaista pettää avioliitossa.Jollakin tapaa olet hyvinkin narsisti,mutta senhän halusit kuulla.Narsisti ei näekään toiminnassaan mitään vikaa.Oliko se sushi-viesti muuten sinun..Ilmeisesti vaimo-raukkasi ei edes sushista tykkää,että ei voi etnisiä ruokiakaan elämysmaistella yhdessä.Voivoi.Hyvää jatkoa kaikille osapuolille.Hyvä.
Jos olisit mies, niin pistäisit nykyisen suhteesi poikki, päästäisit vaimosi menemään. Nyt vain otat häneltä parhaat palat eli hän on kotihengettäresi vailla mahdollisuutta onneen.
nyt tuli luettua kaikki nämä vanhatkin viestit.
Tämä on vähän hankala systeemi täällä, kun ei tiedä katselisiko näitä viestejä aika- vai puuhakemistojärjestyksessä.
Nyt tuli mieleen, että oletteko te kaikki sitä mieltä, että minun olisi paras erota niin nopeasti kuin mahdollista?
ap
Meillä on sellainen tilanne että tiedän mieheni pettävän minua (on todisteet) mutta mies ei tiedä että tiedän. Esittää että kaikki on hyvin ja keksii juttuja että minne menee milloinkin vaikka naisen luo on menossa.
Erohan tässä on selvästi tulossa (ainakin minun osalta) mutta ajattelin ensin kostaa miehelleni. Eli olen saanut hankittua itselleni netistä rakastajan (ihan hyvännäköinen uros) ja hän käy antamassa minulle sitä mitä mieheni ei anna. Rakastelemme vapaasti kodissamme aviovuoteessamme (nyt tapahtunut n. 9 kertaa) ja hartain toiveeni on että mieheni yllättää meidät itse toiminnasta. Ja ei hätää, tämä rakastajani on niin raamikas että mieheni ei pärjää hänelle fyysisesti vaikka saisikin raivarit. Olen puhunut tästä haaveestani tälle rakastajalleni ja hän auttaa minua mielellään. On tullut itse aikoinaan petetyksi. Nyt vaan hyviä vinkkejä miten tällaisen tilanteen saisi järjestettyä..että mies tulisi oikeaan aikaan kotiin?
Olen hyvin toimeentuleva ja tulevaisuuteni näyttää ihan hyvältä ilman typerää pettäjä miestäni. Tienaan monin kerroin enemmän kuin mieheni, joten lapsetkin pystyn hoitamaan vaikka kokonaan!
kuin että voi vittu mikä säälittävä runkku. Täällä roikutaan niin äijänä VAUVA-palstalla.
Olen iloinen vaimosi puolesta kun pääsee eroon kaltaisestasi Tintistä ;)
Tiesitkö että lapset kokevat vanhempien eron todella voimakkaasti ja on suositeltavaa että lapsille annetaan ainakin vuosi aikaa surra asiaa ennenkuin tuodaan uusia puolisoita näytille. Ei siis kannata tuupata heti uutta äitipuolta kehiin kun lapset eivät ole vielä sinut eron kanssa. Siis näin suositellaan jos avainsana on rakkaus.
on runkkaus....
Tiesitkö että lapset kokevat vanhempien eron todella voimakkaasti ja on suositeltavaa että lapsille annetaan ainakin vuosi aikaa surra asiaa ennenkuin tuodaan uusia puolisoita näytille. Ei siis kannata tuupata heti uutta äitipuolta kehiin kun lapset eivät ole vielä sinut eron kanssa. Siis näin suositellaan jos avainsana on rakkaus.
että aikuisilla on oikeus rakastaa. Mitä väliä mitä ne pennut nahoissaan tuntee. Pääasia on että isillä seisoo säännöllisesti!
varsinkin tuollaisella adoniksella jollainen ap epäilemättä on ;) Voisin löydä vetoa että kyseessä on 4-kymppinen puolikalju urpo, jolla ei todennäköisesti ole juurikaan ees fyrkkaa eikä todellakaan sitä tärkeintä eli sydäntä.
että aikuisilla on oikeus rakastaa. Mitä väliä mitä ne pennut nahoissaan tuntee. Pääasia on että isillä seisoo säännöllisesti!
Ja näin aion menetelläkin.
Luulitko kenties jotain muuta?
ap
jos et saisi nähdä lapsiasi enää ollenkaan
on myös todettu että yli 60% pettämällä aloitetuista suhteista myös päättyy pettämiseen.... että onnea vaan uuteen suhteeseen, koska sitä tulette tarvitsemaan..
tässä sitä vaan miettii miksi aviorikoksesta ei saa vankeutta...