Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi p**ka! Posti kadottanu kirjeitä ja menetin luottotietoni!

Vierailija
27.05.2010 |

Kyllä osaa suoraan sanottuna vi****aa! Tähän asti oon onnistunut säilyttämään luottotietoni, vaikka aika ajoin on ollut todella tiukkaa. Nyt sitten posti oli hukannut kirjeitä ja nyt menetin luottotietoni eikä mitään ole enää tehtävissä, prkl...

Miten vaikeaa elämä luottotiedottomana on? Mitä kaikkea se estää?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postin syy, kun luottotiedot menee...

Kai sentään olet tehnyt raklamaatioita huolella sinne postiin?

Vierailija
2/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suurenmäärän postiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postin syy, kun luottotiedot menee...

Kai sentään olet tehnyt raklamaatioita huolella sinne postiin?

Vierailija
4/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaa suoraan sanottuna vi****aa! Tähän asti oon onnistunut säilyttämään luottotietoni, vaikka aika ajoin on ollut todella tiukkaa. Nyt sitten posti oli hukannut kirjeitä ja nyt menetin luottotietoni eikä mitään ole enää tehtävissä, prkl...

Miten vaikeaa elämä luottotiedottomana on? Mitä kaikkea se estää?

Posti on siis kadottanut alkuperäisen laskun, mahdolliset muistutukset, perintätoimiston kirjeen ja sen muistutukset, sekä ulosottomiehen yhteydenoton?

Kannattaa tosiaan olla postiin päin yhteydessä, jos näin on käynyt.

Vierailija
5/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kirjeitä pitäisi olla hukkunut todella monta. Tuntuu todella oudolle, jos ei asialle mitään voisi tehdä, jos ei ole oma vika.

Vierailija
6/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postin syy, kun luottotiedot menee... Kai sentään olet tehnyt raklamaatioita huolella sinne postiin?

äläkä täällä valita vaan

Vierailija
7/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta syystä luottotiedot mene! Olisit ottanut suoraan yhteyttä kirjeiden lähettäjiin siinä vaiheessa, kun sinulle selvisi ettei posti ole tuonut kirjeitäsi perille.

Tuon postin mokailun kyllä uskon, itsekin olen saanut esim. lehtilaskun pari viikkoa eräpäivän jälkeen ja posti sitä oli kuukauden hautonut, ihan ajallaan oli lähetetty pari viikkoa ennen eräpäivää.

Vierailija
8/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan maksajan tulee olla saanut tieto erääntyneestä maksusta ennenkuin hän voi saada merkinnän luottotietoihin.

Mulle meinasi käydä samalla tavoin kun minusta riippumattomista syistä puhelinyhtiö lähetti laskuni väärälle ihmiselle enkä koskaan saanut niitä.

Vierailija
9/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadottaa, että luottotiedot menee. En usko, että voi pitää paikkaansa.

Vierailija
10/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

posti kulkea kunnolla...

Vierailija
11/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni osti nimissäni kun hänellä ei luottotietoja ja tuolla ehdoissa mainittiin, että jos ei maksa menee suoraan ulosottoon. Siskoni sanoi maksavansa (aiemmat ostot on maksanut, jotka ostanut minun nimissäni), mutta ei ollut maksanut kuitenkaan. Eniten tässä suututtaa postin lisäksi se, että siskoni ei viitsinyt sanoa, ettei hänellä ole varaa maksaa sitä. Olisin voinut itsekin sen maksaa ja ois sit maksanut minulle.

Vierailija
12/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirjeitä, kuten alussa?

Vierailija
13/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni osti nimissäni kun hänellä ei luottotietoja ja tuolla ehdoissa mainittiin, että jos ei maksa menee suoraan ulosottoon. Siskoni sanoi maksavansa (aiemmat ostot on maksanut, jotka ostanut minun nimissäni), mutta ei ollut maksanut kuitenkaan. Eniten tässä suututtaa postin lisäksi se, että siskoni ei viitsinyt sanoa, ettei hänellä ole varaa maksaa sitä. Olisin voinut itsekin sen maksaa ja ois sit maksanut minulle.

Kun provo pomppasi nopeasti :D Mitä kirjeitä se posti sitten kadotti? Valittujen palojen näytenumeroita kenties?

Vierailija
14/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin olisi pitänyt hukata

alkuperäinen lasku

firman muikkari

perintätoimiston eka kirje

perintätoimiston eka karhu

perintätoimiston toka karhu

uo-miehen eka kysely

uo-miehen ilmoitus perinnästä

kutsu noutaa perintämääräys

Eli 8 kirettä koskien samaa asiaa olisi hukkunut matkalla... Todella uskottavaa

Vierailija
15/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut odottaa noita kirjeitä, koska oletin siskoni maksaneen. Kyseessä ei siis mikään pieni summa ja siihen vielä päälle ulosottokulut.

ei kirjeitä, kuten alussa?

Vierailija
16/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on petos!

Vierailija
17/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just, postin vikahan se on.

Vierailija
18/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait nyt siskosi tilanteesta olet huomannut.

Mutta tyhmyydestä kärsiikin usein koko kroppa.

Vierailija
19/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintätoimistot soittavatkin joskus ja uo myös

Vierailija
20/42 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan hirveässä velkakierteessä ja sen läpi kahlanneena en usko tarinaasi ollenkaan.

Luottotietoja ei ole ollenkaan helppo menettää vahingossa ja tietämättään, sillä niin monta yhteydenottoa tulee joka suunnasta. Ja yltiöpäisestä nettishoppailusta ne mun velat tuli, mutta en ole koskaan törmännyt mihinkään tahoon (paitsi verot ja jotkut kunnalliset maksut) jotka menee ulosottoon suoraan ilman perintätoimistoa välissä.

kait nyt siskosi tilanteesta olet huomannut. Mutta tyhmyydestä kärsiikin usein koko kroppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi