Voi p**ka! Posti kadottanu kirjeitä ja menetin luottotietoni!
Kyllä osaa suoraan sanottuna vi****aa! Tähän asti oon onnistunut säilyttämään luottotietoni, vaikka aika ajoin on ollut todella tiukkaa. Nyt sitten posti oli hukannut kirjeitä ja nyt menetin luottotietoni eikä mitään ole enää tehtävissä, prkl...
Miten vaikeaa elämä luottotiedottomana on? Mitä kaikkea se estää?
Kommentit (42)
postin syy, kun luottotiedot menee...
Kai sentään olet tehnyt raklamaatioita huolella sinne postiin?
Kyllä osaa suoraan sanottuna vi****aa! Tähän asti oon onnistunut säilyttämään luottotietoni, vaikka aika ajoin on ollut todella tiukkaa. Nyt sitten posti oli hukannut kirjeitä ja nyt menetin luottotietoni eikä mitään ole enää tehtävissä, prkl...
Miten vaikeaa elämä luottotiedottomana on? Mitä kaikkea se estää?
Posti on siis kadottanut alkuperäisen laskun, mahdolliset muistutukset, perintätoimiston kirjeen ja sen muistutukset, sekä ulosottomiehen yhteydenoton?
Kannattaa tosiaan olla postiin päin yhteydessä, jos näin on käynyt.
Niitä kirjeitä pitäisi olla hukkunut todella monta. Tuntuu todella oudolle, jos ei asialle mitään voisi tehdä, jos ei ole oma vika.
postin syy, kun luottotiedot menee... Kai sentään olet tehnyt raklamaatioita huolella sinne postiin?
äläkä täällä valita vaan
tuollaisesta syystä luottotiedot mene! Olisit ottanut suoraan yhteyttä kirjeiden lähettäjiin siinä vaiheessa, kun sinulle selvisi ettei posti ole tuonut kirjeitäsi perille.
Tuon postin mokailun kyllä uskon, itsekin olen saanut esim. lehtilaskun pari viikkoa eräpäivän jälkeen ja posti sitä oli kuukauden hautonut, ihan ajallaan oli lähetetty pari viikkoa ennen eräpäivää.
Lain mukaan maksajan tulee olla saanut tieto erääntyneestä maksusta ennenkuin hän voi saada merkinnän luottotietoihin.
Mulle meinasi käydä samalla tavoin kun minusta riippumattomista syistä puhelinyhtiö lähetti laskuni väärälle ihmiselle enkä koskaan saanut niitä.
kadottaa, että luottotiedot menee. En usko, että voi pitää paikkaansa.
Siskoni osti nimissäni kun hänellä ei luottotietoja ja tuolla ehdoissa mainittiin, että jos ei maksa menee suoraan ulosottoon. Siskoni sanoi maksavansa (aiemmat ostot on maksanut, jotka ostanut minun nimissäni), mutta ei ollut maksanut kuitenkaan. Eniten tässä suututtaa postin lisäksi se, että siskoni ei viitsinyt sanoa, ettei hänellä ole varaa maksaa sitä. Olisin voinut itsekin sen maksaa ja ois sit maksanut minulle.
Siskoni osti nimissäni kun hänellä ei luottotietoja ja tuolla ehdoissa mainittiin, että jos ei maksa menee suoraan ulosottoon. Siskoni sanoi maksavansa (aiemmat ostot on maksanut, jotka ostanut minun nimissäni), mutta ei ollut maksanut kuitenkaan. Eniten tässä suututtaa postin lisäksi se, että siskoni ei viitsinyt sanoa, ettei hänellä ole varaa maksaa sitä. Olisin voinut itsekin sen maksaa ja ois sit maksanut minulle.
Kun provo pomppasi nopeasti :D Mitä kirjeitä se posti sitten kadotti? Valittujen palojen näytenumeroita kenties?
Postin olisi pitänyt hukata
alkuperäinen lasku
firman muikkari
perintätoimiston eka kirje
perintätoimiston eka karhu
perintätoimiston toka karhu
uo-miehen eka kysely
uo-miehen ilmoitus perinnästä
kutsu noutaa perintämääräys
Eli 8 kirettä koskien samaa asiaa olisi hukkunut matkalla... Todella uskottavaa
En osannut odottaa noita kirjeitä, koska oletin siskoni maksaneen. Kyseessä ei siis mikään pieni summa ja siihen vielä päälle ulosottokulut.
ei kirjeitä, kuten alussa?
Just, just, postin vikahan se on.
kait nyt siskosi tilanteesta olet huomannut.
Mutta tyhmyydestä kärsiikin usein koko kroppa.
perintätoimistot soittavatkin joskus ja uo myös
Itse olin ihan hirveässä velkakierteessä ja sen läpi kahlanneena en usko tarinaasi ollenkaan.
Luottotietoja ei ole ollenkaan helppo menettää vahingossa ja tietämättään, sillä niin monta yhteydenottoa tulee joka suunnasta. Ja yltiöpäisestä nettishoppailusta ne mun velat tuli, mutta en ole koskaan törmännyt mihinkään tahoon (paitsi verot ja jotkut kunnalliset maksut) jotka menee ulosottoon suoraan ilman perintätoimistoa välissä.
kait nyt siskosi tilanteesta olet huomannut. Mutta tyhmyydestä kärsiikin usein koko kroppa.
postin syy, kun luottotiedot menee...
Kai sentään olet tehnyt raklamaatioita huolella sinne postiin?