Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa meidät fiksut naiset pettämään toisiamme vikittelemällä perheellistäkin miestä??

Vierailija
26.05.2010 |

Ihmettelen vain. Mies tunnusti hiljan olleensa yhteydessä erään tuttuun naiseen fb:ssä, he olivat jutelleet kaikenlaisista asioista ihan "viattomasti" mutta jonkun rajan yli oli menty koska nainen oli kertonut ihanasta erostaan ja kuinka hyvää se oli tehnyt hänelle, ja mies oli kertonut että meillä oli suhde päässyt vähän väljähtämään jne. Keskustelu oli kääntynyt flirttiin ja mieheltä tuntui niin kivalta saada positiivista huomiota ettei kuulemma heti tajunnu että siinä olisi jotain väärää. Sitten miehen ollessa kaveriporukan kanssa baarissa tämä nainen oli pyytänyt tanssimaan ym. Tuntui tietenkin tosi pahalta, vaikka mies itse tunnusti ja oli sanonut tälle naisellekin että on päättänyt jatkaa minun kanssa täysillä. Hän vielä poisti naisen pyynnöstäni kverilistaltaan. Luottamus on silti rikkoutunut. Muttei vain miestäni kohtaan, vaan kaikkia NAISIA kohtaan!! Minulle on aina ollut itsestään selvää ettei toisen miestä yritetä iskeä, varsinkaan perheellistä!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen koskisi ja en ymmärrä juuri näitä naisia jotka haluavat tulla ja hajoittaa perheitä miehen takia. Toki vika on myös miehessä eikä pelkästään siinä naisessa..kyllä tuntuisi minustakin todella pahalta tuollainen :(

Vierailija
42/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ikävä havaita, ettei tällaista kunniantuntoa enää monissakaan naisissa tapaa.

Itse en sotkeentuisi varattuun mieheen millään, sitten vasta kun se on eronnut voisin suhteeseen alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä antaisin mennä! Vaikka mies olisi varattu. Mutta tämä vain jos en tuntisi naista. Kyllä se suhde taitaa aika kuollut olla jos mies edes rakastuisi toiseen... aikuinen kantaa vastuun teoistaan, ei mun tarvitse ajatella muuta ku omaa onneani, ei vieraita naisia :) Tosin siinä on se pointti, että monestihan nämä miehet eivät suinkaan ole ekaa kertaa jättämässä naista uuden alta, joten sen varmistaisin olenko "eka toinen nainen" jos en, niin sittten antaisin olla.

Vierailija
44/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tästä vastauksesta tuli loogisessa täydellisyydessään mieleen tämä AV-klassikko.

niin kyllä antaisin mennä! Vaikka mies olisi varattu. Mutta tämä vain jos en tuntisi naista. Kyllä se suhde taitaa aika kuollut olla jos mies edes rakastuisi toiseen... aikuinen kantaa vastuun teoistaan, ei mun tarvitse ajatella muuta ku omaa onneani, ei vieraita naisia :) Tosin siinä on se pointti, että monestihan nämä miehet eivät suinkaan ole ekaa kertaa jättämässä naista uuden alta, joten sen varmistaisin olenko "eka toinen nainen" jos en, niin sittten antaisin olla.

Vierailija
45/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on pakko saada, ettei jää rannalle ruikuttamaan. Ikääntyneimillä sinkuilla on raaka taistelu miehistä, ettei jää viettämään yksin vanhuudenpäiviään. Meillä mies sanoi, ettei uskaltaisi pettää, koska on nähnyt niin paljon surkeita tarinoita siitä kun on käyty panemassa jotain ihanaa akkaa ja on tullut ero. Akka ei olekaan ollut niin ihana ja entinen ei ota takaisin. Lapset inhoaa kun iskä rikkoi perheen ja elämällä ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Viina maistuu ja mikään muu ei.

Ihan samalla tavalla varatut naisetkin osaavat vikitellä perheellisiä miehiä kuin sinkutkin! Itse en ole sinkku, mutta silloin kun olin en koskaan sekaantunut varattuihin miehiin. Kun sitten taas olen joutunut monta kertaa todistamaan sen, miten perheellinen nainen kerskuu viihteellä, miten hän on saanut vierasta munaa. Eiköhän se ole jokaisen moraalista kiinni eikä sinkkuudesta.

Vierailija
47/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen pidemmälle en menisi, se on kunnia-asia. Mutta musta pikku flirtti on täysin viatonta ja vaan piristää päivää sekä kohottaa itsetuntoa/mielialaa. Oman puolison edessä ei tietty ole kohteliasta flirtata toisen kanssa, mutta ei siinä muuten musta ole mitään vikaa.

Ja ainakin minä oletan automaattisesti, että jos se toinen nyt on parisuhteessa sekin on ihan perillä siitä, että on rajoja, joita ei ylitetä.

Maailma on viehättäviä ihmisiä pullollaan ja sen voi toisinaan noille tyypeille ilmaistakin, mutta ei se silti tarkoita, etteikö oma mies olisi musta se kaikkein viehättävin.

Vierailija
48/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä sen takia, että itse olen fiksu eikä tulisi mieleenkänä vikitellä varattuja - tai antautua vikitellyksi kun itsekin olen varattu (ja tilaisuuksia ja kuisauksia on kyllä ollut, siitä ei ole kyse).

Vierailija
49/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen on aina se vikittelijä ja miestä viedään?? Missä umpiossa oikein elätte, kun että tajua miehen voivan ola hyvinkin aloitteellinen flirtissä. Ja KYLLÄ, flitti onnistuu niin sinkkumiehiltä kuin varatuiltakin!

t. todella monen ukkomiehen flirtin kohteeksi "joutunut"