Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa meidät fiksut naiset pettämään toisiamme vikittelemällä perheellistäkin miestä??

Vierailija
26.05.2010 |

Ihmettelen vain. Mies tunnusti hiljan olleensa yhteydessä erään tuttuun naiseen fb:ssä, he olivat jutelleet kaikenlaisista asioista ihan "viattomasti" mutta jonkun rajan yli oli menty koska nainen oli kertonut ihanasta erostaan ja kuinka hyvää se oli tehnyt hänelle, ja mies oli kertonut että meillä oli suhde päässyt vähän väljähtämään jne. Keskustelu oli kääntynyt flirttiin ja mieheltä tuntui niin kivalta saada positiivista huomiota ettei kuulemma heti tajunnu että siinä olisi jotain väärää. Sitten miehen ollessa kaveriporukan kanssa baarissa tämä nainen oli pyytänyt tanssimaan ym. Tuntui tietenkin tosi pahalta, vaikka mies itse tunnusti ja oli sanonut tälle naisellekin että on päättänyt jatkaa minun kanssa täysillä. Hän vielä poisti naisen pyynnöstäni kverilistaltaan. Luottamus on silti rikkoutunut. Muttei vain miestäni kohtaan, vaan kaikkia NAISIA kohtaan!! Minulle on aina ollut itsestään selvää ettei toisen miestä yritetä iskeä, varsinkaan perheellistä!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katsoisin kortin loppuun asti.

Mies siinä vaimoaan olisi pettämässä, en minä muita naisia. Harmittaisi tietysti petetyn ja ehkä jätetyn puolison puolesta, mutta aina ei voi voittaa.

Vierailija
22/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nainen joka panee/viettelee varattua miestä on huono tekosyy naiseksi. niin se vaan on. naisten lojaalius on olemassa vaikka ei tällä palstalla. tietyt asiat ovat vaan ala-arvoisia ja naisilla on oikeus olla ylpeitä itsestään.

tietenkin varattu mies on aina itse vastuussa teoistaan mutta naisella on velvollisuus olla kunniallinen ja kunnollinen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen valmis ottamaan varatun miehen, jos asiat menisivät siihen pisteeseen. Miksi en?

ja rakkain isä, joka lähtee pois kotoa. En haluaisi että lapsen elämän räjäyttävässä pommissa on oma nimeni ihan vaan siksi etten viitsinyt etsiä itselleni vapaata miestä tai jostain muusta egoistisesta syystä.

Vierailija
24/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen valmis ottamaan varatun miehen, jos asiat menisivät siihen pisteeseen. Miksi en?

ja rakkain isä, joka lähtee pois kotoa. En haluaisi että lapsen elämän räjäyttävässä pommissa on oma nimeni ihan vaan siksi etten viitsinyt etsiä itselleni vapaata miestä tai jostain muusta egoistisesta syystä.

Jos ei edes siitä naisesta välitä, eikä moraalia ole voisi sentään välittää lapsista. He ovat ihan syyttömiä aikuisten petollisuuteen.

Vierailija
25/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katsoisin kortin loppuun asti.

Mies siinä vaimoaan olisi pettämässä, en minä muita naisia. Harmittaisi tietysti petetyn ja ehkä jätetyn puolison puolesta, mutta aina ei voi voittaa.

vaikka se mies olisi kuinka ollut innokas mun perääni tuntisin silti syyllisyyttä, että menin ja rikoin sen perheen. Siksi mies erotkoon itse ensin ja vasta sitten tulkoon mun luo.

Vierailija
26/49 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät saada vaikka naimisissa olevan miehen. Ei haittaa ja ketään ei haluta loukata kunhan vain saadaan oma mies.

Sitten vingutaan, että sillä miehellä on kakaroita ja ne pilaa mun elämän. Se vitun ex-ämmä työntää ne kakaransa meidän perhe-elämää pilaamaan.

Hohhoijaa...

Täälläkin on näitä vähän väliä parkumassa, että kun se ex-muija on niin kauhee ja sen kakarat pilaa kaiken. Mikseivät alunperin ottaisi itselleen vapaata sinkkumiestä?! Säästyisi niin monelta murheelta.

Vierailija
27/49 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/49 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa olevan miehen kanssa ja edelleen aiomme suhdettamme jatkaa. Tosin se on vaikeaa, vaimo kun tietää suhteesta.

Vierailija
29/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei yhden teot leimaa isoa porukkaa

Vierailija
30/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikoineen päivineen.

Tanssiminen nyt ei kyllä pahalta kuulosta, mutta joo, ymmärrän fiiliksesi.

Eron aikana varmaan tunteet ovat niin pinnassa, että hetken hupi tekee hyvää, ajattelematta ehkä kovinkaan pitkälle.

Vierailija
31/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on pakko saada, ettei jää rannalle ruikuttamaan. Ikääntyneimillä sinkuilla on raaka taistelu miehistä, ettei jää viettämään yksin vanhuudenpäiviään.

Meillä mies sanoi, ettei uskaltaisi pettää, koska on nähnyt niin paljon surkeita tarinoita siitä kun on käyty panemassa jotain ihanaa akkaa ja on tullut ero. Akka ei olekaan ollut niin ihana ja entinen ei ota takaisin. Lapset inhoaa kun iskä rikkoi perheen ja elämällä ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Viina maistuu ja mikään muu ei.

Vierailija
32/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit edes kuvitella että olisi jotain mystistä solidaarisuusliikettä naisten kesken???

Vierailija
33/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikittelijöitä nyt on maailma pullollaan - naisia ja miehiä. Jokaisen tehtävä on huolehtia omasta moraalistaan eikä toisten.

Hyvä että miehesi pisti stopin potentiaaliselle sivusuhteen alulle. Älä ap kuitenkin kuvittele, että miehesi oli jutussa jotenkin viaton osapuoli. Flirttiin vaaditaan aina kaksi.

Vierailija
34/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina uskottaisi mitä ne miehet teille syöttää, kuvio voi olla aivan eri jos tältä naiselta kysyttäisiin.

Vierailija
35/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer vapauteen!

Vierailija
36/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ylireagoit todella. On olemassa ihan todellisia luopumisia; sairaudet, kuolemat ja vuosikymmenten katkeruudet, kun huomaa et elämä on mennyt ohi.yms Kannattaisi arvostaa ELÄMÄÄ; sitä että saa elää, olla suhtkoht terve, kokea läheisyyttä, rakkautta, jatkuvuutta, turvaa. Mikään ei ole itsestäänselvää, mutta kaiken saaneet ihmiset luulevat että elämä on kohtuuton jos kaikki ei noudata heidän unelmiensa käsikirjoitusta.

Kasvun paikka teille molemmille; ei ole olemassa täydellisiä prinsessatarinoita, missä kaikki sujuu 100% toisten toiveiden ja tahtojen mukaan, ja muut ihmiset ja koko maailma myötäilee teidän tarinaa. Anna anteeksi miehellesi ja ARVOSTA sitä mitä sulla on.

Mä kunnioitan toisten perheitä ja ihmisten välistä rakkautta- nekin on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Se että joku flirttailee tai tansittaa tai kaipaa läheisyyttä, on pikkujuttu, täysin ihnimillistä. Ihmisellä voi olla suunnaton läheisyyden tarve, eikä sen ilmaiseminen ole kiellettyä tai pahaa. Kun sitä kumppania ei ole, hetki toisen sylissä antaa voimia jaksaa taas eteenpäin. Kyllä varmaan suurin osa haluaisi sen "oman" kullan, mutta aina se ei ole mahdollista. Kaipuu läheidyyteen ei silti ole yhtään sen vähäisempi tai vähemmän tärkeä kuin siellä aviovuoteessa.

Vierailija
37/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut mikään tabu saati samaa massaa, on aivan erilaisissa tilanteissa olevia perheellisiä miehiä, jotka eivät kuitenkaan ole mitenkään halvaantuneita tai aivoinvalideja vaikka ovatkin alunperin huonon vaimon valinneet tai vaimo elää nykyisin pelkästään lapsilleen.

Olen juuri sopinut hotelliyöstä tällaisen miehen kanssa.

Vierailija
38/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse tee mitään suhteesi eteen ja odotat vaan itsestäänselvyytenä omistautumista niin sitten on vaan pakko vinkua. Jos miehes tuntee itsensä rakastetuksi ja halutuksi niin tulee vastustamaan kiusauksia jatkossakin. Niin se vaan menee, aina niitä tulee.

Vierailija
39/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on noin pahasti loukannut?

Vierailija
40/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se naimisissa olevalle naiselle sitten ok?