Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa meidät fiksut naiset pettämään toisiamme vikittelemällä perheellistäkin miestä??

Vierailija
26.05.2010 |

Ihmettelen vain. Mies tunnusti hiljan olleensa yhteydessä erään tuttuun naiseen fb:ssä, he olivat jutelleet kaikenlaisista asioista ihan "viattomasti" mutta jonkun rajan yli oli menty koska nainen oli kertonut ihanasta erostaan ja kuinka hyvää se oli tehnyt hänelle, ja mies oli kertonut että meillä oli suhde päässyt vähän väljähtämään jne. Keskustelu oli kääntynyt flirttiin ja mieheltä tuntui niin kivalta saada positiivista huomiota ettei kuulemma heti tajunnu että siinä olisi jotain väärää. Sitten miehen ollessa kaveriporukan kanssa baarissa tämä nainen oli pyytänyt tanssimaan ym. Tuntui tietenkin tosi pahalta, vaikka mies itse tunnusti ja oli sanonut tälle naisellekin että on päättänyt jatkaa minun kanssa täysillä. Hän vielä poisti naisen pyynnöstäni kverilistaltaan. Luottamus on silti rikkoutunut. Muttei vain miestäni kohtaan, vaan kaikkia NAISIA kohtaan!! Minulle on aina ollut itsestään selvää ettei toisen miestä yritetä iskeä, varsinkaan perheellistä!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämään TOISIAMME? Kuule ap, vaikka panisin sinun ukkoasi niin en petä siinä sinua millään tavalla kun en ole sinun kanssasi missään suhteessa. Jos olisit siskoni niin sitten asia olisi eri, mutta kun et ole.

Aika lapsellista luulla, että omalla miehellä ei olisi ollut osaa eikä arpaa tähän. On ehkä jopa ollut aloitteellinen, vaikkei sitä tietenkään tunnusta. Kyllä nämä ukkomiehet, joilla on ns. väljähtynyt suhde, ovat yllättävänkin aloitteellisia baareissa ja muualla.

Vierailija
2/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisi palata rakastamaan vaimoaan.

Uusi pillu siinä on, mikä viehättää miestä kun tajuaa, että kuolemakin tulee joskus.

niin kyllä antaisin mennä! Vaikka mies olisi varattu. Mutta tämä vain jos en tuntisi naista. Kyllä se suhde taitaa aika kuollut olla jos mies edes rakastuisi toiseen... aikuinen kantaa vastuun teoistaan, ei mun tarvitse ajatella muuta ku omaa onneani, ei vieraita naisia :) Tosin siinä on se pointti, että monestihan nämä miehet eivät suinkaan ole ekaa kertaa jättämässä naista uuden alta, joten sen varmistaisin olenko "eka toinen nainen" jos en, niin sittten antaisin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä perheellinen nainen on vietellyt perheellistä miestä. Missä näitä tapahtuu sitten?

Vierailija
4/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on pakko saada, ettei jää rannalle ruikuttamaan. Ikääntyneimillä sinkuilla on raaka taistelu miehistä, ettei jää viettämään yksin vanhuudenpäiviään. Meillä mies sanoi, ettei uskaltaisi pettää, koska on nähnyt niin paljon surkeita tarinoita siitä kun on käyty panemassa jotain ihanaa akkaa ja on tullut ero. Akka ei olekaan ollut niin ihana ja entinen ei ota takaisin. Lapset inhoaa kun iskä rikkoi perheen ja elämällä ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Viina maistuu ja mikään muu ei.

Erittäin osuvasti sanottu.

Vierailija
5/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tapahtuisi, niin sitten tapahtuisi. Tottakai harmittaisi kärsivien puolesta, mutta aina asiat eivät mene kuin satukirjoissa.

Vaikkei ole kyllä noin käynyt, enkä tiedä kuin yhden tapauksen, jossa on.

Vierailija
6/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kukin meistä saa jos jonkunlaista ehdotusta, mutta on aivan omalla vastuulla miten niihin ehdotuksiin vastaa. Voi sanoa ihan ystävällisesti tai joskus vähän tylystikin, että ei kiinnosta. Turha siitä on "toisia naisia" tai miehiä syyttää, jos ei ole "munaa" sanoa ei.

Vikittelijöitä nyt on maailma pullollaan - naisia ja miehiä. Jokaisen tehtävä on huolehtia omasta moraalistaan eikä toisten.

Hyvä että miehesi pisti stopin potentiaaliselle sivusuhteen alulle. Älä ap kuitenkin kuvittele, että miehesi oli jutussa jotenkin viaton osapuoli. Flirttiin vaaditaan aina kaksi.

Vierailija
7/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja elämä sulla. Ei naisten tarvitse olla "uskollisia" toisilleen. Jos mies kiinnostaa niin siitä vaan! Ei muita naisia tarvitse ajatella! Häpeä ap.

Vierailija
8/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en naisena kyllä ole mitään velkaa toisille naisille, en sen vuoksi että ovat naisia. Ei ole mitän yhteisöä "naiset". Ikävä kyllä olen valmis ottamaan varatun miehen, jos asiat menisivät siihen pisteeseen. Miksi en?

Vierailija
9/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ole moraalia.

Vierailija
10/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on todettu tosielämässä.

Vierailija
11/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan satavarmasti samaa esiintyy homoseksuaalien keskuudessakin.

Vierailija
12/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vikistä muuta.

Vierailija
13/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vikistä muuta.

Enkä vikittele, mutta olen valmis ottamaan jos tilanne menee siihen. Olen valmis myös pelkästään naimaan varattua.

Vierailija
14/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät saada vaikka naimisissa olevan miehen. Ei haittaa ja ketään ei haluta loukata kunhan vain saadaan oma mies.

Sitten vingutaan, että sillä miehellä on kakaroita ja ne pilaa mun elämän. Se vitun ex-ämmä työntää ne kakaransa meidän perhe-elämää pilaamaan.

Hohhoijaa...

Vierailija
15/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuja miehiä vaikka olen itse ollut suhteessa. Varattuja vikittelin siksi ettei ne niin helposti luule että kysymyksessä on vuosisadan romanssi kuten sinkut luulee, jos niille silmää vinkkaa. Oli myös mukava testata omaa viehkeyttään. Miskään suhteeseen en kyllä niiden varattujen kanssa olisi alkanut.

Sinkkuna taas en ollut oikein kiinnostunut varatuista flirttimielellä. Ainoastaan jos olin tosi ihastunut ja varma että voisin alkaa suhteeseen miehen kanssa aloitin flirtin.

Vierailija
16/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisia, mutta nainen on "pettäjä" (on siis vapaa, joten pettää... sinua??) ja "vikittelijä" ja miehesi "ei edes ymmärtänyt, että tässä on mitään väärää". Apua!

Ihmettelen vain. Mies tunnusti hiljan olleensa yhteydessä erään tuttuun naiseen fb:ssä, he olivat jutelleet kaikenlaisista asioista ihan "viattomasti" mutta jonkun rajan yli oli menty koska nainen oli kertonut ihanasta erostaan ja kuinka hyvää se oli tehnyt hänelle, ja mies oli kertonut että meillä oli suhde päässyt vähän väljähtämään jne. Keskustelu oli kääntynyt flirttiin ja mieheltä tuntui niin kivalta saada positiivista huomiota ettei kuulemma heti tajunnu että siinä olisi jotain väärää. Sitten miehen ollessa kaveriporukan kanssa baarissa tämä nainen oli pyytänyt tanssimaan ym. Tuntui tietenkin tosi pahalta, vaikka mies itse tunnusti ja oli sanonut tälle naisellekin että on päättänyt jatkaa minun kanssa täysillä. Hän vielä poisti naisen pyynnöstäni kverilistaltaan. Luottamus on silti rikkoutunut. Muttei vain miestäni kohtaan, vaan kaikkia NAISIA kohtaan!! Minulle on aina ollut itsestään selvää ettei toisen miestä yritetä iskeä, varsinkaan perheellistä!

Vierailija
17/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vähän ihmetytti tuo, että flirttailu = pettämistä? Tykkään flirttailla, mutta ei se tarkoita, että haluaisin iskeä tyypin, jonka kanssa flirttailen. Maailmassa on paljon kivoja ihmisiä ja flirttaileminen on kivaa, mutta jos ei flirttiä ja tanssiin pyytämistä pidemmälle oo menty, niin ei varmaan voi pettämisestä tai edes iskemisestä puhua. Ja juttu on niin, että hyvässä parisuhteessa oleva voi vastata flirttiin mutta vetää automaattisesti rajan siihen, eikä siitä sen enempää. Eri asia on sitten se, että varatun kanssa flirttailu silloin kun sen puolisko on paikalla tai näkee touhun muuten eim. fb:ssä on vaan epäkohteliasta ja huonoa käytöstä.

Vierailija
18/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät saada vaikka naimisissa olevan miehen. Ei haittaa ja ketään ei haluta loukata kunhan vain saadaan oma mies.

Sitten vingutaan, että sillä miehellä on kakaroita ja ne pilaa mun elämän. Se vitun ex-ämmä työntää ne kakaransa meidän perhe-elämää pilaamaan.

Hohhoijaa...

Täälläkin on näitä vähän väliä parkumassa, että kun se ex-muija on niin kauhee ja sen kakarat pilaa kaiken. Mikseivät alunperin ottaisi itselleen vapaata sinkkumiestä?! Säästyisi niin monelta murheelta.

Vierailija
19/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Täälläkin on näitä vähän väliä parkumassa, että kun se ex-muija on niin kauhee ja sen kakarat pilaa kaiken. Mikseivät alunperin ottaisi itselleen vapaata sinkkumiestä?! Säästyisi niin monelta murheelta.

Ei se aina mene niin...siis se rakastuminen. Pystyisikin itse aina päättämään. Tiedän, että tämä kumotaan, mutta meitä samalla tavalla tuntevia ja ajattelevia on paljon.

Vierailija
20/49 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Ei se aina mene niin...siis se rakastuminen. Pystyisikin itse aina päättämään. Tiedän, että tämä kumotaan, mutta meitä samalla tavalla tuntevia ja ajattelevia on paljon.

ihmiset pettävät itseään kun luulevat ettei tunteisiinsa voi vaikuttaa.