Kaiken huippu!
Olen aina tiennyt miehen olevn välinpitämätön jälkiensä korjaamisen ja siisteyden suhteen, mutta nyt meni jo överiksi.
Kuuntelin aamulla makkarista keittiöstä kuuluvaa manailua, kun mies oli aamupalalla. Itse nousin vähän myöhemmin, niin odottipahan ylläri keittiössä!
Mies oli kaatanut kahvimukinsa, kahvia pöydällä, tuolilla, lattialla, tytön valmiiksi laitetuilla kouluvaatteilla ja mun työpapereilla. Ei sitten voinut siivota jälkiään tai ainakaan laittaa paperia lutakkojen päälle.Se niistä lepposista aamukahvihetkistä :(
Kommentit (6)
jonka on opettanut miehensä siihen, että kyllä se akka siivoaa
mitä tekee työpaperi keittiönpöydällä saatikka lapsen vaatteet?
Jos työpaperit olisivat olleet salkussa ja lapsen vaatteet hänen omassa huoneessaan niin ei olisi marisemista.
Tilassa jossa valmistetaan ruokaa, ruokaillaan ja ruokapöydällä ei kannata säilytellä sinne kuulumatonta tavaraa. Aina on riski että jotain kaatuu.
Toki miehen on siivottava sotkunsa siitä en ole erimieltä.
äit.. eiku vaimo siivoaa kiltisti toisen sotkut. Eihän miehen tarvitse tehdä arvolleen sopimattomia puhdistustöitä. Siihen tarvitaan orj.. eiku vaimo.
mitä tekee työpaperi keittiönpöydällä saatikka lapsen vaatteet? Jos työpaperit olisivat olleet salkussa ja lapsen vaatteet hänen omassa huoneessaan niin ei olisi marisemista. Tilassa jossa valmistetaan ruokaa, ruokaillaan ja ruokapöydällä ei kannata säilytellä sinne kuulumatonta tavaraa. Aina on riski että jotain kaatuu. Toki miehen on siivottava sotkunsa siitä en ole erimieltä.
keittiönpöytä on sellainen 'yleistila' jossa käsitellään monia asioita, ja tuo kahvin läikytys ja siivoamattomuus ei liity mitenkään siihen mitä kaikkea pöydällä oli.
Käsittämätöntä, että joku nainen katselee tuollaista sikaa!
viereen käytävälle, maitokahvit pitkin lattiaa. Työntekijä istui siinä tyynesti tietsikan ääressä. Sanoin sille nuorehkolle naiselle, että sun maitokahvis on kaatuneet lattialle. Katsoi mua ja sanoi Aha....
Siivpoja sitten siivosi seuraavana aamuna...
Ei toi voi pitää paikkaansa!
Mä oikeesti kaataisin pannullisen kahvia miehen työsalkkuun jos tekisi noin. Kahvi kun ennen kaikkea tahraa todella hyvin!!
Hitto mikä sika!