Ei menkkoja - en raskaana!
Mulla menkat myöhässä jo yli viikon ja en kuitenkaan ole raskaana. Kaksi testiä olen jo tehnyt ja negatiivistä näyttää!!
Kokemuksia muilla??
Kommentit (7)
Ei on tosi vähän. Eli odota nyt edes kuukausi. Kyllä se selviää.
Ovulaatiosi on vaan myöhässä tai et ovuloinut tässä kierrossa.
onko muilla kokemuksia??...
En ymmärrä miksi menkat ei jo ala?!
ihan luotettavia. Mulle kävi aikoinaan niin, että apteekin testien mukaan en ollut raskaana, mutta olin kuitenkin.
Toisaalta ihmisen hormonikierto saattaa elämän aikana heitellä eli tulee pitempi väli ja kierron kulku siirtyykin. Näin minulle on käynyt muutaman kerran.
Ja sitten toi kierto kuriin jos raskaaksi meinaat!
Mee lääkäriin jos oot kovin huolissas, kyl ne siellä kertoo, mutta ihan stressi tai laihtuminen tai lihominen tai joku tälläinenkin vaikuttaa...
Ja meen sinne pika puolin. Kerron illalla vasta miten kävi, koska pitää töihin kähteä illaksi myös.
Toivon todella olevani raskaana!!
5 kuukautta puuttu menkat kokonaa, minkäälaista syytä ei löytyny..tai omasta mielestä pahemmin ei edes tutkittu,tuntu jotenki etteivät lääkärit edes uskoneet että olisi ollut noin kauan menkat kadoksissa..ei ollut painon nousua/laskua, erityisempää stressiä, ei mitään mikä olisi tuon selittänyt..sitten ne vaan yllättäen alkoivat, sen jälkeen kierto heitellyt 30 päivästä n.50 päivään.siis ennen "taukoa" oli täysin säännöllinen kierto,32 päivää.syyn haluaisin selvittää tuolle muutokselle mutta eivätpä suostu sen erikoisemmin tutkimaan..lasta on yritetty n. vuosi,ei ole tullakseen.itse pelkään että jotain on vialla mutta lääkärit vaan usuttavat pillereitä,jos niiden avulla saisi kierron tasaantumaan.
mitä sanotte, kannattaisiko syödä pillereitä muutaman kuukauden ajan? pelkästää sen takia olisin valmis alottamaan ne,ettei tarvisi joka kuukausi pettyä kun raskaudesta ei ole tietoakaan..