Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras meikkivoidepuuteri?

Vierailija
26.05.2010 |

Heip!

Olen pitkään käyttänyt Kanebon hydro liquid meikkovoidepuuteria, mutta sen valmistus lopetettiin n. vuosi sitten... silloin hamstrasin sitä varastoon :). Nyt on varasto lopussa ja pitäisi löytää uusi, vastaava tuote!

Tuotteen pitäisi olla kosteuttava, luonnollisen näköinen iholla (tasoittaa ihon väriä, mutta ei mikään naamio), ei tuki ihoa jne. Hintahaarukka n 50 eur ja alle.

Niin, ja ehdottomasti meikkivoidepuuteri, se on mielestäni kätevin!!

Kertokaahan kokemuksianne, kiitos ;D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läiskikäs ja epätasainen entinen akneiho, jossa vieläkin välillä näppyjä. Joistakin kohdin hyvin kuiva, toisin kohdin taas rasvoittuva ja Lily Lolon meikit ovat ensimmäisiä jotka todella tepsivät. Saavat ihon hehkumaan valoa ja tasoittavat värin. Ei korosta kuivia kohtia niin kuin muut meikkivoiteet ja puuteri tekee ihosta ihanan matan. Hyvin on peittyneet myös tummat silmänaluset tuolla meikkipohjalla, vaikka siihen olisi omakin aine tarjolla (aion sitä vielä joskus kokeilla). Ei ainakaan minulla ole kiiltelyä pahentanut, päinvastoin

oli mulle tosi pettymys. Ei tasoittanut väriä millään ja jos iho on taipuvainen kiiltelyyn, niin LilyLolo vain pahensi sitä. Puoli vuotta jaksoin testata erilaisia kombinaatioita, mutta sitten luovutin.

Nyt käytän MAC:n meikkivoidepuuteria. Tyytyväinen olen :)

Vierailija
2/22 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla isohuokos-ihmisillä kokemuksia hyvistä pohjista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla isohuokos-ihmisillä kokemuksia hyvistä pohjista?

kannattaa käyttää alueilla joissa on isoja huokosia huokoset täyttävää pohjustusainetta ennen meikkipuuteria. Näitä pohjustusaineita on monilla sarjoilla, ihan marketeissakin esim. L'Orealin Studio Secrets on ihan toimiva, Inglotilla on vielä tasoittavampi.

Vierailija
4/22 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pohjustusaineita on monilla sarjoilla, ihan marketeissakin esim. L'Orealin Studio Secrets on ihan toimiva, Inglotilla on vielä tasoittavampi.

Mutta eikö ne täytöt vain pahenna asiaa....? Tarkotan että huokoset tukitaan monella mömmöllä?

Vierailija
5/22 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pohjustusaineita on monilla sarjoilla, ihan marketeissakin esim. L'Orealin Studio Secrets on ihan toimiva, Inglotilla on vielä tasoittavampi.

Mutta eikö ne täytöt vain pahenna asiaa....? Tarkotan että huokoset tukitaan monella mömmöllä?

ei niitä varsinaisesti monella mömmöllä tukita vaan silikonipitoinen täyteaine täyttää ne kolot ja sitten siihen päälle tulee se toinen aine. Mulla itselläni ei vaikuta ihon kuntoon mitenkään, mutta lopputulos on täysin tasaisen näköinen. Ei tiedä kuin kokeilemalla että miten oma iho reagoi.

Vierailija
6/22 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni ei vaikuta ihon kuntoon mitenkään, mutta lopputulos on täysin tasaisen näköinen. Ei tiedä kuin kokeilemalla että miten oma iho reagoi.

Vierailija
7/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkiä tarkemmin en osaa nyt sanoa,mutta täyttöpakkaus maksaa n.35e.Todella hyvin peittää,en muuta puuteria kyllä enää osta

Vierailija
8/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei meikkivoidepuuteri.

siinä on hinta-laatu yms kohdallaan

Vierailija
9/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullanvärinen meikkipuuteri. Kostealla sienellä levittyy peittävämmäksi, kuivalla saa ihon värin tasaisemmaksi ja kiillon pois. Minulla on vähän pisamiin taipuvainen ja herkästi punertava iho ja tuo meikkipuuteri on tasoittanut juuri sopivasti, muttei ole mikään hirmuinen maski. Hintaa 15-17 e ja usein tarjouksessa.

Vierailija
10/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebolle (nyk. sensai). oon käyttäny yli 10 v tätä samaa merkkiä. uv-suojakin on kesällä hyvä. ihan ehdoton.

Vierailija
11/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ihan varma mitä koostumusta haet, mutta oletko kokeilut jo mineraalimeikkejä? Bare Essentials on mineraalimeikkien edelläkävijä. Tätä merkkiä saa Kicksistä, ja aloituspakkaus siellä maksaa noin 90 EUR, mutta vinkiksi voin kertoa www.feelunique.com webbikaupasta, josta saman pakkauksen saa alle 50EUR, ilmainen toimitus. Pakkauksen mukana saat DVDn, jossa ohjataan tämän meikkisarjan käyttöön. Itse olen ollut tosi tyytyväinen:)

Vierailija
12/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommasin vajaa kk sitten tuon Bare Mineralsin aloitussetin ja olen täysin myyty! En enää ikinä ikimaailmassa palaa tavallsiin meikkivoiteisiin/meikkipuutereihin! Tulee aivan uskomattoman kaunis lopputulos. Ja todellakin kannattaa tilata briteistä, saa puoleen hintaan saman tuotteen.

en ole ihan varma mitä koostumusta haet, mutta oletko kokeilut jo mineraalimeikkejä? Bare Essentials on mineraalimeikkien edelläkävijä. Tätä merkkiä saa Kicksistä, ja aloituspakkaus siellä maksaa noin 90 EUR, mutta vinkiksi voin kertoa www.feelunique.com webbikaupasta, josta saman pakkauksen saa alle 50EUR, ilmainen toimitus. Pakkauksen mukana saat DVDn, jossa ohjataan tämän meikkisarjan käyttöön. Itse olen ollut tosi tyytyväinen:)

Vierailija
13/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Lolon mineraalimeikkipohjaa. Se on puuterimaista, peittää luonnollisesti ja tuskin näkee että on meikkiä naamassa vaikka iho onkin siloinen ja nätti.

Googlaa Lily Lolo, toimittavat myös Suomeen edullisesti ja nopeasti

Vierailija
14/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittämään ihon epätasaisuudet?

Vierailija
15/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä puuterit ja meikkivoiteet, että luomivärit.

Pysyy koko päivän hyvännäköisenä iho ja samoin luomiväri on illalla samanlainen kuin aamullakin ja värejä valittavana todella paljon.

Liikeessä oli vielä ammattitaitoiset maskeeraajatkin paikalla niin löytyi just oikea sävy iholle.

Nyt kesällä oon käyttänyt vain puuteria ja sekin riittänyt pitämään ihon kauniin näköisenä koko päivän.

Vierailija
16/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mineraalimeikkien teossa on siveltimet. Siinä käytetään erilaisia kabukisiveltimiä, joilla ihosta saa aivan täysin virheettömän. Meikki ei silti näytä pakkelilta vaan iho jää kauniin kuultavaksi ja luonnollisen näköiseksi, (silti virheet saa peitettyä aivan täydellisesti).

peittämään ihon epätasaisuudet?

Vierailija
17/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulle tosi pettymys. Ei tasoittanut väriä millään ja jos iho on taipuvainen kiiltelyyn, niin LilyLolo vain pahensi sitä. Puoli vuotta jaksoin testata erilaisia kombinaatioita, mutta sitten luovutin.

Nyt käytän MAC:n meikkivoidepuuteria. Tyytyväinen olen :)

Vierailija
18/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ikinä.

Vierailija
19/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdyt pyöröliikkeet saavat naaman punoittamaan entistä enemmän.

Vierailija
20/22 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canebo(sensai?) Parasta ikinä.

Ennen olin kans Canebon kannalla, käytin sitä vuosia mutta mulla toimii toi Inglot vielä paremmin.

Tosin Canebon ripsari on voittamaton edelleen. Sitä en vaihda mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi