168-senttiset! Painonne ja vaatekokonne!
Haluaisin laihduttaa kokoon 38, mutta on vaikeaa asettaa mitään tiettyä kilorajaa sille. Mitä vaatekokoa te käytätte ja painonne?
Kommentit (48)
koko 38/40
kun painoin 57kg niin koko oli 34
Vaatekoko 38/40. Lahduttelen itsekin tässä hiljaksiin ja 65kg olettaisin vaatekoon olevan sen 38.
aika pieniä vaatekokokoja. Tämä selittää minulle sen miksi ihmiset nykyään tuntuvat kulkevan liian pienissä vaatteissa.
Itse olen tuon 168 cm pitkä ja painan 55 kg. Vaatekokoni on M 38, 40/42 ei mene 36 vaatteet.
Että liikapa on kiloja ja vyötäröä. Koen että sopivimmalta tuntuisi olla noin 58-60 kiloinen.
Nyt vaatekoko on M/L tai 42. Laihduttaminen on työn ja tuskan takana, kun yritän sinnitellä että ei tästä paino enää nousisi.
mukaan 44. Aika huikea.
taidat olla aika oudon mallinen jos noilla kiloilla kokoa 40/42 käytät? Iso hanuri ilmeisesti?
Itse olen tuon 168 cm pitkä ja painan 55 kg. Vaatekokoni on M 38, 40/42 ei mene 36 vaatteet.
Paitakoko 36, housu/hamekoko 42. Paino 59kg.
Sehän on hirveen yksilöllistä. Aika harva on kovin lihaksikas, ja jotkut taas ovat hirveän hentoja. Minä painan 62 kiloa ja jos tässä olis 6 kiloa lisää, mä näyttäisin hiukan pulskalta. Lihaksia kun ei ole tullut kauheasti hankittua. Jos taas olisin 50-kiloinen, olisin hyvin alipainoinen.