Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

168-senttiset! Painonne ja vaatekokonne!

Vierailija
25.05.2010 |

Haluaisin laihduttaa kokoon 38, mutta on vaikeaa asettaa mitään tiettyä kilorajaa sille. Mitä vaatekokoa te käytätte ja painonne?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko on M, numeroissa 40, nyt kun olen hoikistunut, alkaa mennä myös 38 joissain vaatteissa. Mulla on löysää mahassa ja pepussa ja reidet ovat valtavat, joten en ole mikään kiinteä kirppu.

Vierailija
22/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

52Kg ja vaatteet 34-36 tai xs-s. Kiva kun on tullut lisää kiloja ja vieläkin sais muutama tulla. Aika tikku olen, ei takamusta eikä rintoja. Kilot tulee aina vatsaan ja reisiin... Saako niitä mitenkään muualle?

Vierailija
24/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sirorakenteinen, vyötärölihavuuteen taipuvainen. En siis todellakaan lihava, mutta vyötärökään ei erotu ;)

Vierailija
25/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskauksia paino n.48kg ja vaatekoko (x)xs ja 34 ja nyt 4 lapsen jälkeen painoa n.60kg ja vaatekoko m ja 38. Pakko myöntää etten viihdy nykyisissä mitoissani yhtään mutta mulla ei ole tarpeeksi itsekuria ja tahdonvoimaa jotta pääsisin entisiin mittoihini, nyyh.

Vierailija
26/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä saa tisseihin muuten kuin kirurgisella operaatiolla. Kannattaa korostaa vaikka siroa yläosaa ja jos reidet on oikeasti (mitä epäilen) jotenkin suhteettoman kokoiset, peittää ne vaikka hameilla ja leveälahkeisilla housuilla.

Onpa hyvä ettei kaikki naiset ole samanmuotoisia ja -painoisia. Nykypäivänä ongelma on se, että kaikki ostavat vaatteensa massaketjukaupoista, joiden vaatteet on tehty mallinukelle, ei kullekin ihmiselle mittojen mukaan. Se on vähän sama kuin tekohampaita saisi ostaa ruokakaupasta koossa s, m ja l.

Vierailija
27/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteoporoottinen luuviulu ei ole kaunis näky, etkä sä ole enää se nuori tyttö ennen raskauksia. Olet aikuinen nainen ja terveessä naisessa on sopivasti rasvaa, jolloin hormonitoiminta pysyy balanssissa ja pystyt syömään tarpeeksi laadukasta ravintoa. 48-kiloisena pysytteleminen todennäköisesti merkitsee 168-senttiselle syömishäiriöön luisumista.

Vierailija
28/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 senttinen. Painan 62 kiloa ja olen mallia reitevä. Yläosaan menee 36-38, mutta alaosaan 38 ja joskus on pakko ottaa nelikymppinenkin. EHkä kun saavutan tavoittelemani 60 kilon rajan, alaosakin on taas kokoa 38 eikä yhtään yli. Vuosi sitten painoin lapsen syntymän jälkeen melkeen 70 kiloa ja silloin vaatekoko oli sekä ylä- että alaosassa 40.

Vierailija
29/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaosat5 siis s-m yleensä, yläosa xs-s

rasvaa on reisissä ja alavatsalla, 2kiloa olisi tarkoitus treenata laardia pois hyllymästä

Vierailija
30/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 kiloa, koko 36 alaosassa, 38 yläosassa

Vierailija
31/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 kg, koko 36

Vierailija
32/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosa 38, alaosa 40. painosta ei voisi kuvitella, mutta hoikaksi sanotaan :-)

Vierailija
33/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painan 55 (pituus 167) ja alaosa on 38 ja yläosa 36. Ja vaatteet istuvat päällä nätisti. Mä en ikinä mahtuisi 60 kg tyylikkäästi 38 vaatteisiin.

Suomalaisia on moitittu siitä, että pukeutuvat liian pieniin vaatteisiin.

Vai onko mulla vaan yli-iso takamus?

Vierailija
34/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm, paino heittelee 68-70kg tuntumassa riippuen kuukauden ajasta, hoikaksi sanotaan ja painan paljon!

Vierailija
35/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekokoni on alaosassa 34, jotkut housut/hameet on jopa kokoa 32, mutta ne on poikkeus. Tuumakoossa 26. Mulla on todella hoikat jalat ja pieni takapuoli.

Yläosa 34-36, hiukan useammin 36. Olen aika harteikas ja rintakehäni on leveä. Ja rinnat pienet.

Ja ennen kuin kukaan sanoo pienestä vaatekoosta mitään, niin mulla on rasvaprosentti 14, lähes kaikki siis mitä mussa on on lihasta, luuta ja nahkaa. Tiukka tavara mahtuu pieneen pakettiin ;)

Vierailija
36/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika fysiologinen paino...?

Itse olen 168cm ja kehon ihannepaino on 68kg. Jos lihon tai laihdun, paino palaa tuohon lukemaan takaisin. Kerran kokeilin pudottaa painoani 60kg:n pintaan, mutta jos halusin ylläpitää edes puolijärkevää lihasmassaa, olisin joutunut todella tiukalle ruokavaliolle. Tai siis tuossa painossa en olisi pystynyt olemaan lihaksikas (fitness-tyyppinen).

Miinun kehoni ihannepaino on siis 68kg.

Kaverini on samanpituinen, mutta hänen luontainen painonsa on 50kg.

Erilaisia olemme kaikki.

Vierailija
37/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 60-kiloisen persukseni ympärys on 92cm ja kyllä mulle vaan koko 40 on auttamatta ihan liian iso. Ihmiset on erimallisia, ymmärräthän. Ja lihashan painaa tunnetusti enemmän kuin läski.

mä painan 55 (pituus 167) ja alaosa on 38 ja yläosa 36. Ja vaatteet istuvat päällä nätisti. Mä en ikinä mahtuisi 60 kg tyylikkäästi 38 vaatteisiin. Suomalaisia on moitittu siitä, että pukeutuvat liian pieniin vaatteisiin. Vai onko mulla vaan yli-iso takamus?

Vierailija
38/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että liikapa on kiloja ja vyötäröä. Koen että sopivimmalta tuntuisi olla noin 58-60 kiloinen.

Nyt vaatekoko on M/L tai 42. Laihduttaminen on työn ja tuskan takana, kun yritän sinnitellä että ei tästä paino enää nousisi.

Vierailija
39/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteoporoottinen luuviulu ei ole kaunis näky, etkä sä ole enää se nuori tyttö ennen raskauksia. Olet aikuinen nainen ja terveessä naisessa on sopivasti rasvaa, jolloin hormonitoiminta pysyy balanssissa ja pystyt syömään tarpeeksi laadukasta ravintoa. 48-kiloisena pysytteleminen todennäköisesti merkitsee 168-senttiselle syömishäiriöön luisumista.

minä olen 168 cm ja noin 49 kg. Syömishäiriöstä en kärsi; ikää on 33 vuotta ja kaksi lasta. Muotojakin on, en näytä luuviululta. Hoikka ja siro olen kaikin puolin. Minun ei erikseen tarviste edes seurata mitä syön. Olen siinä onnellisessa asemassa, että mikään ei tartu. Liikuntaa harrastan jonkin verran. Se on totta, että alipainoista on pidettävä hyvää huolta luistaan, koska ne eivät rasitu samalla tavalla kuin sellaisilla, joilla kannettavaa on enemmän.

Vierailija
40/48 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatekoko on yleensä L tai 42-44.

En tajua, miten muut samoilla mitoilla oleville voi sopia niin pienet koot kuin tässä ketjussa. Olen siis ihan kade :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme