Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele matkalaukkua

Vierailija
25.05.2010 |

Minkälainen on hyvä? Entä merkki? Vai onko merkillä väliä?

Isoa matkalaukkua hakusessa jonne mahtuu ainakin kahden aikuisen vaatteet viikoksi+muut sälät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin matkalaukut kestävät kauemmin kuin niitä kehtaa kantaa, varsinaisesti eivät mene rikki, mutta naarmuja ja irti lähtemätöntä likaa on pinnassa.

Vierailija
2/6 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on liian pieni siksi ollaan hankkimassa isompaa.

Siitä on jo aikaa kun olen tuon laukun ostanut, joten jos joku voi suositella esim omansa ominaisuuksia niin olisin kiitollinen. Mikä kannattaa olla ja mikä on turhaa (ominaisuuksista siis).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli trolley, joka pyörii joka suuntaan. Ei tarvi vetää tai kipata vaan antaa vaan mennä siinä rinnalla. Mulla on varsin iso sellainen, sinne mahtuisi varmaan parinkin ihmisen tavarat. Hinta oli vuosi-pari sitten jotain 260-270 euroa muistaakseni.

Kallis investointi mutta kyllä se sitten kestääkin. Lennän paljon ja joskus aiemmin ostin jotain halpalaukkuja - rikki meni, hyvä vaan, ettei tavarat olleet pihalla.

Vierailija
4/6 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ominaisuuksia eli etenkin helppoa käsiteltävyyttä oppii arvostamaan, jos paljon matkustaa.

Älä missän nimessä osta mitään halpaa "kovalaukkua" - ne ei ole kovia vaan hajoavat tilanteessa missä tahansa.

Samsoniten Spinner on meilläkin ja ollaan tosi tyytyväisiä oltu. Kallis hankinta tosiaan mutta kestää sitten vuosikaudet, jos ei koko elämän.

Vierailija
5/6 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuljet lentokoneella. Yksittäisillä laukuilla kun on painorajoitukset, oliko 20kg saa se yksi laukku painaa. Ainakin joillakin lentoyhtiöillä noin. Jos on kovin iso laukku, ei sitä kuitenkaan voi ihan täyteen pakata, kun jo painaa liikaa.

Vierailija
6/6 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi kovaa matkalaukkua, osta mielummin sellainen "pehmeä". Kova matkalaukku vain naarmuuntuu ja on minusta muutenkin epäkäytännöllinen. Pehmeässä matkalaukussa on hieman "joustonvaraa" --> sen saa todella täytenäkin helposti kiinni.

Itse en maksa matkalaukusta paljoa, meillä ollut edullisia matkalaukkuja ja ne tosiaan kestävät niin kauan kun niitä kehtaa käyttää, kuten joku yllä hyvin kirjoitti :) Kuitenkin meillä matkalaukulle käyttöä pari kertaa vuodessa --> aika vähälle käytölle jäävät.

(Työmatkat meillä ovat lyhyitä ja niille riittää pieni matkalaukku, mikä kulkee matkustamossa mukana)

Niin suosittelen ostamaan pari matkalaukkua, toinen isompi ja toinen pienempi. (Kotona ne voi säilyttää vaikka sisäkkäin jos säilytystilasta on pulaa.) Iso matkalaukku on mielestäni liian iso kahdelle esim. 5 päivän kaupunkilomalle, pienempikin riittää. Toistaalta isoa tarvitsee parin viikon rantalomalla ja muilla pidemmillä matkoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi