Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ALLI-laihdutuslääkettä voi käyttää kun imettää??

Vierailija
23.05.2010 |

Mä haluan näistä läskeistä eroon!! Vaan ei lähde millään raskauskilot:( Imetän vauvaa, joka nyt vajaa 3kk. Raskauden aikana lihoin 17kg, jouduin lähes vuodelepoon rv 20 ja söin suruuni. Olen ollut aina liikunnallinen ja hyväkroppainen, nyt olen kamala tursas, jolle ei mene mitkään vanhat vaatteet kunnolla päälle. Ainakin -7kg pitäisi saada pois.

Harmittaa, ettei Alli-laihdutuslääkettä voi käyttää kun imetän. Mutta mietin vain, että MIKSI??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä vois olla se, että lääkehän estää osaa rasvaa imeytymästä, jolloin myös ne tärkeät rasvahapot ja rasvaliukoiset vitamiinit jäävät osittain imeytymättä, joten sinun lapsesikaan ei niitä saa. Toinen syy on varmasti se, ettei lääkettä ole tutkittu imetyksen aikana ja näin ollen ei voida suositella sitä! Eli malttia. Jos jaksat imettää vielä muutaman kuukauden, niin luulenpa että painos palaa humisten alkuperäiseen jopa paremmin kuin Alli-lääkkeellä.:) Niin ja syö terveellisesti ja säännöllisesti. T. farmaseutti

Vierailija
2/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi masennuslääke tms, jota äiti todella saattaisi tarvita.

Ja hei 7kg... Se lähtee helposti.

Mulla on vielä lähes 30kg laihdutettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska myrkyt ovat rasvoihin imeytyneitä ja lähtevät liikkeelle ja siirtyvät äidinmaitoon.

Se ettälaihtuu luontaisessti synnytyksen jälkeen ei ole sama asia kuin nopea laihduttaminen

Vierailija
4/4 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei pidä paikkansa! Katsoppa vaikka mammadietti-sivuilta, siellä nimenomaan kehoitetaan laihduttamaan, mutta järkevästi ja hitaasti! Mitään myrkkyjä mihinkään imeydy....;)

Terve, hyväkuntoinen fitti äiti on aina parempi kuin plösö, saamaton ja laiska läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi