Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lasten herkkuruokaa on lohikeitto, spagettikastike,

Vierailija
23.05.2010 |

ja nakkipata. Tykkäävät myös hamppareista kun joskus niitä saavat. Kalapuikot koulussa kuulemma tosi hyvää! Ollaan duunareita, asutaan uudessa kivitalossa ja ajellaan kahdella uudella autolla. Olen ollut reilusti ylipainoinen mutta olen laihtunut huomattavasti. Mies ja lapset olleet aina laihoja. Tekiskö joku akateeminen nyt meidän perheestä syväanalyysin?ppsssttt....joku ehkä tajusi että tähän viestiin on piilotettu ironiaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin kuin itse akateemisella.

Vierailija
22/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti nämä akateemiset ovat sivistymättömiä, jotka tulevat tänne tekemään hölmöjä oletuksiaan duunarin perheen ruokavaliosta. Ei se koulutus aina takaa sivistystä eikä varsinkaan sydä,en sivistystä. No niin selitähän tuo taloasia ole hyvä!

Jos vastaavan aloituksen kivitaloistaan ja autonsa vuosimalleista olisi tehnyt akateeminen, niin miksi hänellä ei ole sydämen sivistystä, mutta aloituksen tehneellä duunari-ap:lla on. Ja tässä ketjussa ei olla ruoka-asioita juurikaan käsitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni akateeminen leveilee omaisuudellaan ja statuksellaan mutta sivistyksestä se ei kerro mitään.

Vierailija
24/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin kuin itse akateemisella.

Vierailija
25/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivitalot mainitsin juuri sen ironian takia vaikka totta se talo onkin...huvitti vaan kun kuvittelit sen olevan keksittyä koska sullakaan ei ole sellaiseen varaa. Tajusitko?

Vierailija
26/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivitalot mainitsin juuri sen ironian takia vaikka totta se talo onkin...huvitti vaan kun kuvittelit sen olevan keksittyä koska sullakaan ei ole sellaiseen varaa. Tajusitko?

Edelleenkään sinulla ei ole sydämen sivistystä. Harmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme