Mun lasten herkkuruokaa on lohikeitto, spagettikastike,
ja nakkipata. Tykkäävät myös hamppareista kun joskus niitä saavat. Kalapuikot koulussa kuulemma tosi hyvää! Ollaan duunareita, asutaan uudessa kivitalossa ja ajellaan kahdella uudella autolla. Olen ollut reilusti ylipainoinen mutta olen laihtunut huomattavasti. Mies ja lapset olleet aina laihoja. Tekiskö joku akateeminen nyt meidän perheestä syväanalyysin?ppsssttt....joku ehkä tajusi että tähän viestiin on piilotettu ironiaa.
Kommentit (26)
valitettavasti nämä akateemiset ovat sivistymättömiä, jotka tulevat tänne tekemään hölmöjä oletuksiaan duunarin perheen ruokavaliosta. Ei se koulutus aina takaa sivistystä eikä varsinkaan sydä,en sivistystä. No niin selitähän tuo taloasia ole hyvä!
Jos vastaavan aloituksen kivitaloistaan ja autonsa vuosimalleista olisi tehnyt akateeminen, niin miksi hänellä ei ole sydämen sivistystä, mutta aloituksen tehneellä duunari-ap:lla on. Ja tässä ketjussa ei olla ruoka-asioita juurikaan käsitelty.
moni akateeminen leveilee omaisuudellaan ja statuksellaan mutta sivistyksestä se ei kerro mitään.
paremmin kuin itse akateemisella.
kivitalot mainitsin juuri sen ironian takia vaikka totta se talo onkin...huvitti vaan kun kuvittelit sen olevan keksittyä koska sullakaan ei ole sellaiseen varaa. Tajusitko?
kivitalot mainitsin juuri sen ironian takia vaikka totta se talo onkin...huvitti vaan kun kuvittelit sen olevan keksittyä koska sullakaan ei ole sellaiseen varaa. Tajusitko?
Edelleenkään sinulla ei ole sydämen sivistystä. Harmi.
paremmin kuin itse akateemisella.