Ihanaa olla eronnut, lapset isällään vkl ja saa olla yksin.
Perjantaina baarissa, eilen löhöilyä sohvalla pizzan ja jätskín kanssa.
Taas jaksaa noita lapsia kaksi viikkoa ja ikäväkin alkaa olla...
Kommentit (27)
miks kukaan edes on yhdessä perheenä? toi kuulostaa tosi hienolta, lapsetkin varmaan tykkää oikeen kovasti.
No ei tää vielä oo ihanaa, mut jospa tää sitten kunhan oon ekaks synnyttäny ja saanu lapset isälle hoitoon ja sit mäki haluun löhöillä ja välillä baareilla =) Sitä odotellessa! =)
pääsyä, siellä saa hampurilaista ja pääsee lintsille...
mä en ole edes eronnut mutta mies vei lapset mökille eilen ja sain olla yksin koko illan ja tehdä omia juttuja:)
ja olla yksin kotona, vaikka aviossa ollaankin. ei sen takia tarvii erota.
niin, että lapset näki. Se riitti.
etkä niinkään siitä että olet erossa lapsista.
Musta olet onnelliset turvalliset hetkesi ansainnut.
Lapset isällä, minä pe terassikierroksella, eilen siivoilua kaikessa rauhassa, elokuva, pari siideriä kotisohvalla, illalla nettiseksiä (ehkä jonkun av-mamman miehen kanssa)... Tänään ihana aamiainen omassa rauhassa musiikkia kuunnellen. Ihan mukavaa oikeestaan! :)
että tykkäät viettää laatuaikaa ja oot onnellinen eronneena!!moni ei uskalla/saa aikaseksi jättää vaikka ois pahoinpidelty.sä oot rohkee ja hyvää uuden elämän alkua sulle!
Ja tosiaan,vaikka sun exällä ongelma,kun pahoinpitelee naisia,niin on se lasten isä silti ja hyvä jos luotat häneen,että lapsilla on se isä!
hakkaa, päinvastoin on lapsille oikein hyvä isä, mutta mä en tommosta hakkaajaa jaksanut kattoa, oli siinä kaikkea muutakin, mutta toi hakkaaminen lapsen silmien edessä oli se viimeinen tikki.
heitteli minua ennen seinille ja muuta pikkukivaa, mutta hän ei ikinä tekisi mitään sellaista meidän tytölle.
16
vittu mikä tyhmä
Jotta lastenkin sit sun mielestä pitäis kärsiä.Aikuisten tyhmyydestä.
ja piereskellä. Uskotko, että mieskin on tyytyväinen kuin ei tarvitse sohvavalasta enää katsella? :D
mielestään ole tehnyt mitään väärää kun mut hakkasi ja toisen kerran vielä lasten nähden.
Mutta voi voi, saa nyt ihan issekseen asustella ja lapsiaan nähdä 4 pvää kuussa.
Ja en ole mikään valas vaan erittäin hyväkuntoinen nainen.
varmaan lapsillakin on yhtä ihanaa elämää....