Nimiapua! Mikä nimeksi Tuuren, Martin ja Reiman veljelle!
Siskolle olisi ollut nimi, mutta eipä tullut siskoa vieläkään. Alkaa jo mielikuvitus loppua poikien nimien suhteen...
Kommentit (40)
Pertusta en pidä, liian lempinimimäinen muiden poikien nimiin verrattuna. Muilla pojilla kun on asialliset miehekkäät nimet, niin Perttu on vähän hoopo niiden rinnalla.
mutta siinä ei oo sitä ärrää... Arvi kans toimis. pertusta mulle tulee aina mieleen tokaluokka ja luokkakaverin nenäverenvuoto. Verta tuli paljon ja se vaan istu paikallaan ja nuoli sitä verta pois.. Sen pojan nimi oli Perttu ja jotenkin se oli sellainen näky, että jäi mieleen..
ehdottomasti eri "vuosikymmentä" Martin, Tuuren ja Reiman kanssa. Johtuu ehkä siitä että tiedän aika monta Perttua jotka ovat syntyneet 80-90 luvuilla, mutta en tiedä yhtään tuolloin syntyneitä Martteja, Tuureja tai Reimoja. Joten jos haluatte samaa aikakautta edustavan nimen niin kyllä silloin Pertun voi unohtaa..
Varsinkin Tuure on ihana.
Pekko
Teppo
Pirkka
Erno
Risto
Mauri
Asser
Jyrki
Minua Ei Turkassa haittaa T-alku, mutta u ja r t:n lisäksi noin samassa järjestyksessä Tuuren kanssa tekee siitä liian samanlaisen.
ikäluokissa! Ihan samaa sarjaa siis iällisesti noiden muiden kanssa, että sinänsä käy kyllä hyvin.
Kaikki nimet ihan kauheita.Et jos lähetään siitä että vaihdat kaikille nimet,NORMAALIT semmoset,niin sit varmaan vois mielikuvitusta käyttää ja löytää helpostikki nimi :)
Kyllähän sä tietty voit tota kammotuslistaa jatkaa vaik Tiira,Kuura,Liira,Luura,Vartti,Startti,Lassie,Giraf,...
Alkaa jo mielikuvitus loppua poikien nimien suhteen...
En osaa auttaa, mulla on totaalisesti eri maku kuin sulla. Tai sitten voin luetella inhokkejani sulle ehdokkaiksi:
Ilpo, Urpo, Tauno, Seppo, Jaska, Tapio, Kalevi, Tuomo, Simo, ...
nimiehdotuksia; paavo, pyry, antti
nämä vaan siis tulivat mieleeni...
Kuka törkimys rupeaa haukkumaan vanhempien suurella rakkudella maailman ihanimmalle lapselle valitsemia nimiä??
ja noista inhokeista Simo on aika ihana!
Arttu, Erkki, Heikki, Ilkka, Jaakko, Kerkko, Lauri, Niilo, Pertti, Perttu, Sakari, Ville, Viljami
terv. 4
Ja vielä jatkoa inhokkeihin Topi, Risto, Lauri, Leevi, ...
Tykkään vanhoista nimistä, joita ei ole kaikilla. Jarkko ei ole mieleeni, se on "seuraavaa" sukupolvea. Turkka on ollut mielessä, mutta onkohan se liian samanlainen kuin Tuure? ap
Aarni vois tosiaan olla. Ja mites Ilmari. Touko?
Eevertti
Kaarle
Aaron
Ilmari
Kauko
(Ja hyvät nimet lapsillanne. Tuure on yksi mun kaikkien aikojen suosikeista, ja muillakin pojilla minun nimimakuuni kolahtavat nimet.)