Rinnat pieneni yhteensä 2,4 kg....
aikamoinen taakka ollut kannettavana. Nyt on tyytyväinen olo ja odotellaan paranemista.
Kommentit (21)
mulla pieneni kanssa saman verran, ennen olin rintava, nyt oon enää tukeva. Vähän harmittaa, mutta toisaalta eipähän ole niskasärkyjä.
on 80 niin ei todellakaan ole hoikka.
on 80 niin ei todellakaan ole hoikka.
ja rintaliivin ympärys 85 niin on kyllä taatusti vääränkokoiset liivit. Tai sit on joku quasimodo tai muuten todella omituisen muotoinen.
En ole mikään keijurakenteinen, painoindeksi on 26. Mutta ne edelliset rinnat olivat minulle aika monta astetta liian isot :) Ikäänkuin luonnonoikku. Lääkärikin sanoi, että yleensä minun rakenteisellani ei ole näin isoja rintoja.
yksityisellä vai julkisella? Millainen operaatio oli kokemuksena? Itsekin menisin, mutta ei oo varaa ja aika sama tilanne kuin sulla. Painoindeksi sama.
Kävin julkisella. Maksoi 100 e + lääkkeet ja haavasiteet 50 e.
Kannattaa tilata aika lääkäriin ja pyytää lähete leikkaukseen. Sen saa paljon helpomminkin kuin näillä supermitoilla.
Suosittelen. Nyt on jo niin paljon kevyempi olo, vaikka rinnat on vielä aika kipeät ja turvonneet.
ja rintaliivin ympärys 85 niin on kyllä taatusti vääränkokoiset liivit. Tai sit on joku quasimodo tai muuten todella omituisen muotoinen.
Leikkaus tehtiin ke ja pe olin jo kotona. Leikkaukset ovat aina rankkoja, mutta niistä selviää kyllä. Riskejähän tähän tietenkin liittyy, mutta laskin, että silti kannattaa. Nyt parantelen itseäni, sairaslomaa on 4 viikkoa.
on sekin ongelma, että mua häpeän näyttää edes lääkärille rintojani.. Miten ne suhtautuvat?
ei ne ihmettele mitään. Ja mitä sitten vaikka ihmettelisivätkin. Sinun elämästähän tässä on kyse. Jättitissien kanssa eläminen on R A S K A S T A!
Ne on nähneet paljon kummallisempiakin asioita taatusti, et voi kuvitellakaan, eikä joku rinta hätkäytä taatusti. Lähete plastiikkakirurgeille, jotka ovatkin jo asiantuntijoita. SUosittelen, jos on vaivaa.
Ja joo, mun kokoni on myös 80 ja olen erittäin hoikka yläkropasta. Tällä pituudella olisikin kamalaa olla pienempi.
vai jotain spesifiä tällaiseen leikkaukseen liittyvää?Koska voit pitää "normaaleja" liivejä?Tai kuinka kauan kestää että voit olla ja elää normaalisti ja turvotus on hävinnyt?Itse suunnittelen samaa leikkausta.Ja kuppikoko myös H joten takuulla irtoaa julkiselta puolelta.
mutta lukenut olen aika paljon aiheesta. Ihan perinteiset leikkauseen liittyvät riskit.
Minulle annettiin ohjeeksi pitää liivejä yötä päivää kuukauden ajan.Turvotus kai häviää samassa ajassa, ilmeisesti vähenee selvästi jo parin viikon sisällä.
Minut leikattiin keskiviikkona ja nyt on jo suhteellisen hyvä olo ja voi jo tehdä kaikenlaista pientä. Kävelin tänään ulkona ihan pienen lenkin jo. Mitään yli 2 kg painavaa ei saa nostaa kuukauteen.
nuorimmaiseni on 3v ja välillä täytyy nostella häntä.Täytyy siis odottaa pari vuotta.Kuulostaa kuitenkin tosi hyvältä.Kaikki jotka ovat rintansa pienentäneet ovat katuneet vain sitä etteivät tehneet niin aiemmin.Siis koskee niitä joiden kanssa olen aiheesta puhunut.
Mukavaa toipilasaikaa aplle!
rohkaisusta ! Ja vastuksista. Nyt taidan ottaa tämän asian asikaseni ja lopettaa häpeilyn. Painoakin kertyy vain siksi, etten saa lähdetyksi mihinkään kun rinnat haittaava. Uimahallissa häpeän jne. Toipumista sinulle ap!
Kannattaa se prosessi laittaa liikkeelle kuitenkin jos haluaa, koska leikkausaikaa voi kyllä siirtää eteenpäin, itsekin tein niin.
Minullekin kävi niin, että liikkuminen väheni rintojen koon takia minimiin. Nyt tuntuu, että nousen kohta lentoon ja :)
Olen niiiin kateellinen sulle!! Itselläni K kupit ja rinnat painaa kun synti! Olen vasta lähiaikoina alkanut miettimään leikkausta mutta pelkään kaikkea sitä kipua ja särkyä jälkeen päin. Tiedän että on ihan hölmöä mutta mä nyt vaan satun pelkään kaikkea kipua, en vain tätä. Minulla rinnat painaa 4,5kg kappale tällä hetkellä, punnitsin ne tossa yks ilta aikani kuluksi kun miettisin taas pääni puhki uskallanko lähetettä hakemaan vai mitä. Kuinka kauan olit jonossa? Tai koko projekti, kuinka kauan kesti lähetteen hakemisesta leikkaukseen pääsyyn? Minun nuorempi on 3v ja olen yksinhuoltaja, joten joutunen jonkun aikaa odottelemaan joka tapauksessa, jos kerta mitään ei saa nostella noinkin pitkään aikaan leikkauksen jälkeen.
Hieno juttu kuitenkin että olet jo näinkin nopeesti toipunut ulkona kävely kuntoon!! Pikaista paranemista sinulle! Ja onnea!! :)
mutta hienoa, että olet nyt tyytyväinen. Mikä koko ennen? Mulla on C/D mutta kohta ovat kuihtuneet B:eet