Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö teistä kukaan sellaista huumoria, jossa mies sanoo teitä lihavaksi?

Vierailija
22.05.2010 |

Siis jollain tavalla lihavaksi. Ei suoraan, mutta... mun mies sano ja en sillon tajunu että se on huumoria (luulin, että vahingossa sanoi) ja myöhemmin otin puheeksi niin syytti mua surkeesta huumorintajusta. En siinä hetkessä tajunu, mutta nyt aattelen, että harva (nainen) varmaan ihan oikeasti sellaista huumoria ymmärtää...etenkään jos äänensävy ei muutu...

Sit kun esitin arvaukseni miehelle, että hän oli sanonu vahingossa niin mies sanoi: "sovitan sitten niin, vitun sama"

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on kutsunut mua esim. jättisuureksi pullataikinaksi ja voi jotain muutakin vastaavaa sanoa. Mutta en mä niistä loukkaannu.

Vierailija
22/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki normaalipainoisia ja silti aina pilkataan leikillä että mitä paksu? Mikä lyllerö? Et taida mahtua mukaan kun ei ole ylileveä kuljetus. Jne.

Ja leikkiä kaikki. Olette suppeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin kyllä, mutta enää se ei olis hauskaa kun olen oikeasti vaikeasti ylipainoinen...

No jollain tasolla pystyn ymmärtämään ja nauramaan, mutta eipä toisen ulkonäköön liittyvät kommentit koskaan ole hauskoja...

Vierailija
24/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsejä sen impotenssista

Vierailija
25/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki normaalipainoisia ja silti aina pilkataan leikillä että mitä paksu? Mikä lyllerö? Et taida mahtua mukaan kun ei ole ylileveä kuljetus. Jne.

Ja leikkiä kaikki. Olette suppeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä