Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos aloitit vuoden alussa laihdutuksen, oletko nyt tavoitteessasi?

Vierailija
02.05.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole vielä ihan tavoitteessani, tavoite oli 5 kiloa kesään mennessä, vasta kolme on lähtenyt. :(

Vierailija
2/5 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1.2010 painoin 100,1kg. Enemmän kuin IKINÄ aiemmin.

Tuo maaginen satasen raja sai minut havahtumaan ja aloitin elämäntapamuutoksen.

1.5.2010 painoni oli 88,2kg.

Ajattelin, että tavoittelen 80kg rajaa, jos pääsen 7:lla alkavaan painoon, olen ihan tyytyväinen. Sitten toki voisi yrittää päästä normaalipainoon (minulla BMI 25 raja 67kg)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutena vuotena laitettu tavoite (-5kg) saavutettu maaliskuun lopulla. Nyt olen n. kuukauden päivät löysäillyt ja paino on pysynyt samassa. Uutena tavoitteena tiputtaa vielä lisää 2-3kiloa parin kuukauden aikana.

Vierailija
4/5 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-10 kg on lähtenyt, vaatekoko on pienentynyt kahdella.

Lopulliseen tavoitteeseen on vielä toiset 10 kg,mutta olen kyllä tosi tyytyväinen tähän nyt saavutettuun.

Vierailija
5/5 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin tammikuun alussa 87,5 kg, tällä hetkellä vaaka näyttää 82 kg. Tavoitteena on, että kesäkuun alussa lukema alkaisi seiskalla, mikä on vielä ihan realistista. Olen nyt kuukauden ajan löysäillyt, eikä paino ole juurikaan tippunut, joten pitää ottaa itseään taas niskasta kiinni.

Lopullisena tavoitteena mulla on laihtua vuoden loppuun mennessä alle 75 kg:n painoiseksi, sellainen 70-72 kg olis mulle ihan hyvä paino (olen 174 cm pitkä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi