Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tämä menee jo liian siirapiksi. Että vauvakin

Vierailija
22.05.2010 |

nukkuu joka ikinen päivä 3-4 tunnin päiväunet. Olen aiemmin tykännyt tästä blogista, mutta nyt alkoi ärsyttää, että mitään särmää tai huumoria tästä blogista ei löydy. Pelkkä kaunis kiiltokuva (busineksen takia rakennettu?). Enkä nyt tarkoita, että jotain lapsen nenästä vakuvaa räkää pitäisi kuvata, mutta edes jotain "oikean elämän merkkejä" saisi löytyä tekstistä tai kuvista..

Ja kommentoin nyt siis blogia "kaunis pieni elämä"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nukkui 15-30 min vauvavakin päivällä

Vierailija
22/26 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äryyntynyt. Kuten sanottu, katsoin ko. blogia ensimmäisen kerran, ja reaktio oli lähinnä huvittunut "no voi hyvää päivää". Sen verran yltiösiirappiseksi ja lässyromanttiseksi minä koin näkemäni kuvat. - Siksi tuo vertaus esim. testosteronihöyryiseen poikamiesboxin ja -elämän esittelyyn. Ei se minun nenääni kaiva, jos joku elämäänsä niin elää, mutta kyllä minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni tyylistä, jos sitä kerran julkisesti esitellään.

Ja kyllä minun mielestäni tälle palstalle tehdään avauksia ja kommentteja turhemmistakin aiheista. Miten se nyt muka viestittää jotain elämää suurempaa tunnereaktiota, jos ap tekee avauksen tuosta aiheesta? Ei minusta ap:kaan vaikuta kovin tuohtuneelta. Ja hänhän sanoi vieläpä, että on aiemmin tykännyt blogista, nyt vaan tuli siirappiraja vastaan...

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki siihen viitattuu blogiin???

Vierailija
24/26 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki siihen viitattuu blogiin???

Vierailija
25/26 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi kateellinen ja oma elämäsi olisi muka mallillaan uskoisin ettet aloittaisi tällaista keskustelua vaan viettäisit aikaa perheesi parissa. -.-

Miksei suomalaiset voi olla ylpeitä toisten saavutuksista? Jos blogissaan tämä Anne alkaisi purkaa stressaavaa perhe-elämää (esimerkki oletus) keksisitte jotain muuta mistä valittaa, vaikka ettei hän ole tyytyväinen mihinkään yms.

Kasvakaa

Vierailija
26/26 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstejä en lukenut, mutta kuvia selailin. Ihanalta näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän