Nyt minut lynkataan :D
Meillä on vauva, ja meillä ei
-käytetä mikroa
-anneta rokotuksia
-syötetä purkkiruokaa
-käytetä kertiksiä
-lässytetä
-syödä punaista lihaa
-käytetä mitään muita kuin luonnonmukaisia rasvoja, kylpyöljyjä yms.
-oteta alkoholia kun lapsi on kotona
-käytetä lääkkeitä
Kommentit (110)
ainakin jäykkäkouristusrokote ehdoton ja lääkkeitäkin voi joskus tarvita. Kuoletteko ennemmin kuin otatte rokottee tai lääkekuurin?
Jäykkäkouristusrokote ei anna 100% vastustusta bakteeriin. Ja jos sattuu joskus niin että tulee haava ja sinne menee likaa niin voi olla että rokote otetaankin, mutta tällä hetkellä se ei ole mielestäni tarpeellinen.
Lääkkeistä edellisessä kommentissani.
miksei anneta rokotuksia
Rokotteissa on aina riski että lapsi sairastuu tai vammautuu.
kuinka monta tapausta tiedät Suomessa että lapsi olisi vakavasti sairastunut tai vammautunut rokotteesta. Faktaa kiitos sitten näihin.
Se pieni lämmönnousu on pientä jäykkäkouristukseen, lapsihalvaukseen tai rotaan verrattuna.
harmittaa lapsesi puolesta todella paljon, taidat itse olla todella nuori ja vastuuton
kuitenkin käytätte nettiä eli mitä meinaat
On meillä kännykkäkin :) Mutta se pidetään aina hyvän välimatkan päässä lapsesta.
lässytetä, häh?
Vauvoille ei saa kuulemma lässyttää, täällä sen joskus aikoinani "kuulin".
minkäväristä lihaa syötte? keltaista?
Valkoista, eli kanaa ja kalaa.
Ja miksi näitä hörhöjä tapaa vain länsimaissa?
Liian helppo elämä, sitä se on. Tuntisitte kerrankin kunnolla nälkää, niin johan alkaisi "punainen" liha kelvata.
On valtava saavutus, jos lapsia ei enää kuole isorokkoon, polioon, malariaan tms ja se kaikki on rokotusten ansiota. Sen eteen on tehty paljon työtä ja tehdään yhä. Sitten tuollaiset viherpiipertäjät tunkee rokottamattomia lapsiaan päiväkotiin, kouluihin jne.
ja likaa tulee.
ainakin jäykkäkouristusrokote ehdoton ja lääkkeitäkin voi joskus tarvita. Kuoletteko ennemmin kuin otatte rokottee tai lääkekuurin?
Jäykkäkouristusrokote ei anna 100% vastustusta bakteeriin. Ja jos sattuu joskus niin että tulee haava ja sinne menee likaa niin voi olla että rokote otetaankin, mutta tällä hetkellä se ei ole mielestäni tarpeellinen.
Lääkkeistä edellisessä kommentissani.
miten puhut vauvalles?
minä ainakin puhun ihan normaalisti, en ole edes ajatellut asiaa. joskus tietty lässytän kun vauveli on niin ihana, se lässytys käy kuin vahingossa:-)
ei ottais rokotteita niin vieläkin olisi poliota, isorokkoa jne. jne. Isorokko hävitettiin rokottamalla ja vielä 1900-luvulla siihen kuoli arviolta 300-500 miljoonaa ihmistä. 80% lapsista jotka saivat isorokon kuolivat. Lisäksi isorokko aiheutti sokeutta.
Yritä siinä sitten idealisti ituhippi narskuttaa porkkanaa kun sitä on sokeana vaikea edes löytää. Tietty jos kaikki muut on rokotettu niin eihän sitä sitten saa. Rokotuksilla nämä taudit ja monet muut kuitenkin hävitettiin ja sitä ei sovi unohtaa.
Kuule ihan sama.
Olisipa kaikille ;)
Vastaappa siihen montako rokotukseen vammautunutta tai vakavasti sairastunutta tiedät??
Ja kuten ylempänä sanottiin: Faktaa kehiin.
ei ottais rokotteita niin vieläkin olisi poliota, isorokkoa jne. jne. Isorokko hävitettiin rokottamalla ja vielä 1900-luvulla siihen kuoli arviolta 300-500 miljoonaa ihmistä. 80% lapsista jotka saivat isorokon kuolivat. Lisäksi isorokko aiheutti sokeutta.
Yritä siinä sitten idealisti ituhippi narskuttaa porkkanaa kun sitä on sokeana vaikea edes löytää. Tietty jos kaikki muut on rokotettu niin eihän sitä sitten saa. Rokotuksilla nämä taudit ja monet muut kuitenkin hävitettiin ja sitä ei sovi unohtaa.
Kuule ihan sama.
Olisipa kaikille ;)
Et siis antaisi lapsille lääkkeitä, vaikka heidän elämänsä olisi siitä kiinni?
En tarkoittanut tuota, vaan sitä etten anna johonkin pieneen kuumeeseen, flunssaan ym. mitään apteekin lääkettä.
Lapsen kipua TÄYTYY lääkitä. Jos lapsi on rauhaton flunssan aikana ja nokka on saatu auki jne, se tarkoittaa sitä, että lapsella on kipua. Käsittämätöntä lapsenkidutusta!
Meillä sairastettu monta flunssaa, mutta niihin on käytetty luonnon"lääkkeitä", eli sellaisia missä ei kemiallisia aineita.
Ennenkuin kommentoit että kidutan lastani, kysy tarkemmin.
Meillä sairastettu monta flunssaa, mutta niihin on käytetty luonnon"lääkkeitä", eli sellaisia missä ei kemiallisia aineita.
Luonnonlääkkeillä ei hoideta yhtään mitään tehokkasti nopeasti.
miksei anneta rokotuksia
Rokotteissa on aina riski että lapsi sairastuu tai vammautuu.
kuinka monta tapausta tiedät Suomessa että lapsi olisi vakavasti sairastunut tai vammautunut rokotteesta. Faktaa kiitos sitten näihin.
Se pieni lämmönnousu on pientä jäykkäkouristukseen, lapsihalvaukseen tai rotaan verrattuna.
Tiedän yhden vammautuneen ja yhden sairastuneen lapsen. Se sairastunut olen minä itse.
Tiedän yhden vammautuneen ja yhden sairastuneen lapsen. Se sairastunut olen minä itse.
Voi voi, nousiko ihan kuume?
Voisit kuule aikuistua, harmittaa lapsesi puolesta todella paljon, taidat itse olla todella nuori ja vastuuton
Olen 34v
...ja arvasin että näitä lynkkauskommentteja tulee :(
ROHKEUDESTA JA MIELENRAUHASTA.
Yksi kohta arveluttaa pahoin...
meillä flunssat yms ovat korkeintaan nuhaa, joskus lämpöä lapsilla korkeintaan 37,5.
Itse olen ollut viimeksi kuumeessa 14 vuotta sitten, joka sekin rintatulehdus (vauva veti 7 tunnin yöunet ja maito pakkaantui rintaan).
[/quote]
Luonnonlääkkeillä ei hoideta yhtään mitään tehokkasti nopeasti.
[/quote]
Surullista.