Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt minut lynkataan :D

Vierailija
22.05.2010 |

Meillä on vauva, ja meillä ei

-käytetä mikroa

-anneta rokotuksia

-syötetä purkkiruokaa

-käytetä kertiksiä

-lässytetä

-syödä punaista lihaa

-käytetä mitään muita kuin luonnonmukaisia rasvoja, kylpyöljyjä yms.

-oteta alkoholia kun lapsi on kotona

-käytetä lääkkeitä

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tule ihan heti mieleen, sen sijaan liikenteessä ja tapaturmissa vammautuu päivittäin ihmisiä...järki hoi älä jätä

Surullista.

Vierailija
22/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jäykkäkouristusrokote ehdoton ja lääkkeitäkin voi joskus tarvita. Kuoletteko ennemmin kuin otatte rokottee tai lääkekuurin?

Jäykkäkouristusrokote ei anna 100% vastustusta bakteeriin. Ja jos sattuu joskus niin että tulee haava ja sinne menee likaa niin voi olla että rokote otetaankin, mutta tällä hetkellä se ei ole mielestäni tarpeellinen.

Lääkkeistä edellisessä kommentissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei anneta rokotuksia

Rokotteissa on aina riski että lapsi sairastuu tai vammautuu.

kuinka monta tapausta tiedät Suomessa että lapsi olisi vakavasti sairastunut tai vammautunut rokotteesta. Faktaa kiitos sitten näihin.

Se pieni lämmönnousu on pientä jäykkäkouristukseen, lapsihalvaukseen tai rotaan verrattuna.

Vierailija
24/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa lapsesi puolesta todella paljon, taidat itse olla todella nuori ja vastuuton

Vierailija
25/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin käytätte nettiä eli mitä meinaat

On meillä kännykkäkin :) Mutta se pidetään aina hyvän välimatkan päässä lapsesta.

Vierailija
26/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässytetä, häh?

Vauvoille ei saa kuulemma lässyttää, täällä sen joskus aikoinani "kuulin".

Vierailija
27/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäväristä lihaa syötte? keltaista?

Valkoista, eli kanaa ja kalaa.

Vierailija
28/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi näitä hörhöjä tapaa vain länsimaissa?

Liian helppo elämä, sitä se on. Tuntisitte kerrankin kunnolla nälkää, niin johan alkaisi "punainen" liha kelvata.

On valtava saavutus, jos lapsia ei enää kuole isorokkoon, polioon, malariaan tms ja se kaikki on rokotusten ansiota. Sen eteen on tehty paljon työtä ja tehdään yhä. Sitten tuollaiset viherpiipertäjät tunkee rokottamattomia lapsiaan päiväkotiin, kouluihin jne.

Vierailija
29/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja likaa tulee.

ainakin jäykkäkouristusrokote ehdoton ja lääkkeitäkin voi joskus tarvita. Kuoletteko ennemmin kuin otatte rokottee tai lääkekuurin?

Jäykkäkouristusrokote ei anna 100% vastustusta bakteeriin. Ja jos sattuu joskus niin että tulee haava ja sinne menee likaa niin voi olla että rokote otetaankin, mutta tällä hetkellä se ei ole mielestäni tarpeellinen.

Lääkkeistä edellisessä kommentissani.

Vierailija
30/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten puhut vauvalles?

minä ainakin puhun ihan normaalisti, en ole edes ajatellut asiaa. joskus tietty lässytän kun vauveli on niin ihana, se lässytys käy kuin vahingossa:-)

Vierailija
31/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ottais rokotteita niin vieläkin olisi poliota, isorokkoa jne. jne. Isorokko hävitettiin rokottamalla ja vielä 1900-luvulla siihen kuoli arviolta 300-500 miljoonaa ihmistä. 80% lapsista jotka saivat isorokon kuolivat. Lisäksi isorokko aiheutti sokeutta.

Yritä siinä sitten idealisti ituhippi narskuttaa porkkanaa kun sitä on sokeana vaikea edes löytää. Tietty jos kaikki muut on rokotettu niin eihän sitä sitten saa. Rokotuksilla nämä taudit ja monet muut kuitenkin hävitettiin ja sitä ei sovi unohtaa.

Kuule ihan sama.

Olisipa kaikille ;)

Vierailija
32/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaappa siihen montako rokotukseen vammautunutta tai vakavasti sairastunutta tiedät??

Ja kuten ylempänä sanottiin: Faktaa kehiin.

Vierailija
33/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ottais rokotteita niin vieläkin olisi poliota, isorokkoa jne. jne. Isorokko hävitettiin rokottamalla ja vielä 1900-luvulla siihen kuoli arviolta 300-500 miljoonaa ihmistä. 80% lapsista jotka saivat isorokon kuolivat. Lisäksi isorokko aiheutti sokeutta.

Yritä siinä sitten idealisti ituhippi narskuttaa porkkanaa kun sitä on sokeana vaikea edes löytää. Tietty jos kaikki muut on rokotettu niin eihän sitä sitten saa. Rokotuksilla nämä taudit ja monet muut kuitenkin hävitettiin ja sitä ei sovi unohtaa.

Kuule ihan sama.

Olisipa kaikille ;)

Vierailija
34/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis antaisi lapsille lääkkeitä, vaikka heidän elämänsä olisi siitä kiinni?

En tarkoittanut tuota, vaan sitä etten anna johonkin pieneen kuumeeseen, flunssaan ym. mitään apteekin lääkettä.

Lapsen kipua TÄYTYY lääkitä. Jos lapsi on rauhaton flunssan aikana ja nokka on saatu auki jne, se tarkoittaa sitä, että lapsella on kipua. Käsittämätöntä lapsenkidutusta!

Meillä sairastettu monta flunssaa, mutta niihin on käytetty luonnon"lääkkeitä", eli sellaisia missä ei kemiallisia aineita.

Ennenkuin kommentoit että kidutan lastani, kysy tarkemmin.

Vierailija
35/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sairastettu monta flunssaa, mutta niihin on käytetty luonnon"lääkkeitä", eli sellaisia missä ei kemiallisia aineita.

Luonnonlääkkeillä ei hoideta yhtään mitään tehokkasti nopeasti.

Vierailija
36/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei anneta rokotuksia

Rokotteissa on aina riski että lapsi sairastuu tai vammautuu.

kuinka monta tapausta tiedät Suomessa että lapsi olisi vakavasti sairastunut tai vammautunut rokotteesta. Faktaa kiitos sitten näihin.

Se pieni lämmönnousu on pientä jäykkäkouristukseen, lapsihalvaukseen tai rotaan verrattuna.

Tiedän yhden vammautuneen ja yhden sairastuneen lapsen. Se sairastunut olen minä itse.

Vierailija
37/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden vammautuneen ja yhden sairastuneen lapsen. Se sairastunut olen minä itse.

Voi voi, nousiko ihan kuume?

Vierailija
38/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kuule aikuistua, harmittaa lapsesi puolesta todella paljon, taidat itse olla todella nuori ja vastuuton

Olen 34v

...ja arvasin että näitä lynkkauskommentteja tulee :(

Vierailija
39/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROHKEUDESTA JA MIELENRAUHASTA.

Yksi kohta arveluttaa pahoin...

Vierailija
40/110 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä flunssat yms ovat korkeintaan nuhaa, joskus lämpöä lapsilla korkeintaan 37,5.

Itse olen ollut viimeksi kuumeessa 14 vuotta sitten, joka sekin rintatulehdus (vauva veti 7 tunnin yöunet ja maito pakkaantui rintaan).

[/quote]

Luonnonlääkkeillä ei hoideta yhtään mitään tehokkasti nopeasti.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme