Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit huomenna. Onko hyviä vinkkejä?

Vierailija
21.05.2010 |

Olen ihan onneton deittailemaan ketään, mutta nyt ihan vain itseäni kiusatakseni suostuin nätin naisen treffipyyntöön. Mitenkäs tästä selviäsi kunnialla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka kukkia?

Vierailija
2/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole paikalla ajoissa, ole kohtelias, hymyile ja katso silmiin, älä ahdistele, äläkä vilkuile muita naisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kukkien vieminenkin tuntuu enemmän miesten jutulta. Ihan kiva idea sinänsä, tykkäisin itsekin saada kukkia, mutta olisiko se vähän väkinäistä?

- AP

Vierailija
4/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin.. en tiedä, taitaisin vähän vaivaantua. Ja mihin ne kukat edes laittaisi? Puska vaan pöydälle? Vai kädessäkö niitä roikottaisi? TUoppiin?

Vierailija
5/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso silmiin, hymyile.

Mieti valmiiksi pari juttua, joista alat puhua, jos juttu ei suju luonnostaan.

Hauskaa päivää!

Vierailija
6/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhut lakkaamatta hermostuneena yrita rentoutua. ala puhu itsestasi lakkaamatta, silla vastapuoli haluua myos puhua itsetaan. tee paljon kysymyksia. onnea.

Vierailija
7/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin piiitkän tauon jälkeen treffeillä vähän aikaa sitten, mies vaikutti aidosti kiinnostuneelta, ja treffien päätteeksi suuteli pitkään ja hellästi. Viestitti vielä illalla että haluaa tavata uudestaan. Seuraavana päivänä ei enää ollutkaan yhtään kiinnostunut musta, ja suhde päätettiin siihen.

Eli vaikea ottaa ihmisistä selvää.

Vierailija
8/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota mä mietinkin, että onko luontevaa suudella tai edes halata ensimmäisillä treffeillä. Kun en oikein ole saanut selville, että onko hän ihan oikeasti ja aidosti kiinnostunut naisista, vai haluaako hän vain kokeilla. On tullut vähän liian monta semmoista typykkää vastaan, jotka kovasti ajattelevat olevansa lesboja tai biseksuaaleja, mutta sitten kun ovat ihan oikeasti treffeillä naisen kanssa, niin mieli yhtäkkiä muuttuukin. Huoh, vaikeaa.

- AP

Vierailija
9/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ystäviäkään kai ole liikaa.

Ei kannata yrittää suudella tai halata, ellei toinen selvästi tee aloitetta, jos et ole varma deitin seksuaalisesta suuntautumisesta. Tutustu ensin rauhassa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi