Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko tämän mekonn laittaa kesäajan juhlaan?

Vierailija
20.05.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneisiin: ei missään tapauksessa. Liian arkinen. Mä voisin mennä töihin tuo tunika päällä, mutta mikään juhlavaate se ei ole, vaikka yhdistäisit siihen mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole sopiva ylppäreihin. Joihinkin pienempiin juhliin kävis vyön, korujen ja korkkareitten kanssa.

Ja sille joka ehdotti leggingsejä: mun mielestä leggingsit ei todellakaan sovi juhlaan varsinkaan aikuiselle, mutta ei kyllä lapsellekaan. Musta ne vaan näyttääpitkiltä kalsareilta.

Kysykääpäs muuten miehiltänne, mitä mieltä ovat leggingseistä mekon kanssa. Kaikki, keneltä olen kysynyt, pitävät naurettavan näköisenä...

Vierailija
24/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylppäreihin laittaa! Kiiltävät ihonväriset ohuet sukkukset ja korkkarit jalkaan, niin hyvältä näyttää :) Ja ehkäpä vielä kivat korvikset ja rannekoru. Ei ylppäreihin tarvitse vieraan pukeutua yhtä hienosti kuin esim häihin. Mun mielestä tuo mekko sopii ylppäreihin, rippijuhliin, ristiäisiin ja jopa häihin, jos tietää, että luvassa rento hääjuhla.

Vierailija
25/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Three's Companyn Mrs. Roper voisi siita tykata.

Vierailija
26/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggareita tuohon olisikaan yhdistämässä...

Ja se pituus, hieman alle polven, vain hieman eli minusta ei lainkaan liian lyhyt, mulla on hyvät kintut ;)

ap

Vierailija
27/28 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ylppäreihin pitäisi vieraan pukeutua jotenkin erityisen juhlavasti? Etiketin mukaan naiselle sopiva asu ylppäreihin on esim jakkupuku ja jakkupuku on aika kaukana juhlaleningistä/iltapuvusta...

Vierailija
28/28 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai 70-luvun bileisiin tms