Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mua niiiiin ärsyttää tekopirteät päiväkodin tädit!

Vierailija
20.05.2010 |

Aina kun hakee lapsia sieltä niin väännetään hymy korvasta korvaan naamalle ja tosi imelällä äänellä sitten tervehditään että "heiiiiii" ja "toooosi kivasti on päivä mennyt" ja oikein "iloisen reipas" hymy päälle!

Siis en tiiä mikä nyt on mutta ei vaikuta ihan normaalilta ja itse en vaan jaksa vetää yhtä ihmelää keinohymyä naamalleni vastavuoroisesti.

Ihanko muut tykkäätte?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lto

Vierailija
22/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haen lapset aina hymyssä suin, on se vaan niin mukavaa hakea työpäivän päätteeksi omat mussukat kotiin.

Itse olen sellainen, että kotona voin olla vaikka millainen kiukkupussi, mutta kun kotiovesta poistun, niin en vaan enää osaa olla huonolla tuulella. Töissäkin olen pääsääntöisesti iloinen ja hyväntuulinen (teen potilastyötä) ja uskon, että moni pk:n työntekijä on ihan samanlainen. Minä ainakin nautin ihmisten seurasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pk:ssa (jossa itse töissä) useampi työkaverini on ihan oikeasti mukava, miellyttävä ihminen. Ei se tarkoita ainaista pusipusia vaan yleispuhe on miellyttävää, jos on palautetta (neg.) niin se sanotaan tiukasti, mutta silti omalla tyylillä. Kun 8 tuntia puhuu lapsille, niin kyllä siinä klo 17 voi ihan lipsahtaa iteltäkin samalla tyylillä vanhemmille.....Mutta kyllä itsekin hymyillen tervehdin, uskon sen olevan kivempaa.

Vierailija
24/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä on eri roolit, on työrooli on äidin rooli on vaimon- ja kaverin rooli ja kaikissa niissä KÄYTTÄYDYTÄÄN sen mukaan.

Kaikki teko/keinotekoinen käyttäytyminen on ihan kummallista. Ei kukaan voi aina olla niin imelällä hymytuulella kuin mitä tädit on aina kun menet juttusille! Siis ihan olisi ok jos välillä näyttäisivät vähän väsyneiltä tai tai edes pikkuisen totisilta. Se olisi hiukan luonnollisempaa. En tietenkään mitään teiniangstejakaan kaipaa! ap

Vierailija
25/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt tuommoseen huomiota mitenkää, mut sit aloin kiinnittää ku tyttöni sanoi tätien käyttäytyvän erilailla silloin ku vanhempia ei ole paikalla.

Ja kuulemma muuttuvat heti teennäisen iloikseksi ku alkaa vanhempia tulee päiväkodille. :( Sitä ennen puhutaan lapsille rumasti.

siis lapsesiko noilla sanoilla sanonut? Ihan en purematta niele, mutta jos jotenkin muuten käynyt selville.....

Vierailija
26/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulevat hakemaan. Pidän melkein kaikista vanhemmista ja on mukavaa keskustella heidän kanssaan. En koe olevani tekopirteä tai reipas. Olen sosiaalinen ja iloinen ihminen.

Mutta, mutta. Täytyy varmaan muuttaa käytöstäni tämän purkauksen myötä ja olla sitten naama myrtsinä huomenna.

Se ei vaan ole osa minua, joten koittakaa tsempata, että huomenna onnistun. Täyttyy varmaan harjoitella kotona peilin edessä.

Vierailija
27/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niillä tädeillä on ollut ihan helvetillinen päivä, liikaa lapsia ja liian vähän henkilökuntaa jne. Pakko siinä on silti kehittää joku suojamuuri, että selviää päivästä, eikä näytä lapsille tai aikuisille omaa pahaa oloaan, olkoon sitten tekopirteys. Siitä ainakin tietää, että ko. henkilöt vielä yrittävät.

Vierailija
28/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilevät työntekijät kelpaa...

oudosta asiasta joku jaksaa itkeä,hohhoi.

Vierailija
29/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat lapset oli ollut hirviöitä käytökseltään, niin kyllä siitä tuli palautetta. Ja hyvähän se on että niin tehdään!

Meillä toinen lapsi on ollut aina ihana ja mukavasti mennyt.

Toisesta lapsesta sitten oli välillä miten oli koittanut livistää karkuun tai kiusasi kaveria.

Ne asiat on hoidettu jo sielä tarhassa, mutta hyvä se on tietää niin voi sitten itse ainakin seurata jos käytös jatkuu ja kysellä kotonakin miten päivä meni. Muuttuuko kertomus?

Vierailija
30/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida kakaras kotona jos ei päiväkodin hymyilevät työntekijät kelpaa... oudosta asiasta joku jaksaa itkeä,hohhoi.

Vierailija
31/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt tuommoseen huomiota mitenkää, mut sit aloin kiinnittää ku tyttöni sanoi tätien käyttäytyvän erilailla silloin ku vanhempia ei ole paikalla. Ja kuulemma muuttuvat heti teennäisen iloikseksi ku alkaa vanhempia tulee päiväkodille. :( Sitä ennen puhutaan lapsille rumasti.

kerran minäkin tulin sisään niin että tädit ei huomannu ja ne huusivat tosi rumasti lapsille(1-3v ryhmä) ja kun näkivät minut niin tekopirtee yli-iloinen ilme päälle...

Vierailija
32/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pirtsakka hoitotäti miellytä. Kukaan ei jaksa teeskennellä tekopirteänä aamusta iltaan. Kyllä iloisuus on luontaista. Oman lapsen ryhmässä on yksi aina "hyväntuulinen" ja yksi totinen, komentava täti. arvatkaa vaan kummasta enemmän tykkään? ja kummasta lapsi puhuu kotona.

Vierailija
33/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt tuommoseen huomiota mitenkää, mut sit aloin kiinnittää ku tyttöni sanoi tätien käyttäytyvän erilailla silloin ku vanhempia ei ole paikalla. Ja kuulemma muuttuvat heti teennäisen iloikseksi ku alkaa vanhempia tulee päiväkodille. :( Sitä ennen puhutaan lapsille rumasti.

kerran minäkin tulin sisään niin että tädit ei huomannu ja ne huusivat tosi rumasti lapsille(1-3v ryhmä) ja kun näkivät minut niin tekopirtee yli-iloinen ilme päälle...

Sydäntä särkee, niin pienet lapset. :(

Vierailija
34/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hoidossa huudetaan ihan kamalaa ajatella

Vierailija
35/38 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein seuressa töitä-sijaisuuksia ja voin sanoa,että paskin paikka ikinä on ollut päiväkoti espoon kilossa,pieni koti ja ihanat lapset,mutta henkilökunta ei juma sentään..järkyttävää..vieläkin saan vilun väreitä kyseisistä tädeistä...ammattitaitoon kuuluu myös työyhteisön huomioiniti, auttaminen, kiitos ja antteeksi,mutta kyseissä päiväkodissa ainoostaan se siivooja osasi nämä taiodt..Sirkka olen useasti miettiny suo,toivottavasti jaksat...nyt olen oonellisesti helsingissä erityislastentarhaniopettajana pienessä päiväkodissa ihanat työkaverit,vieläkin ihanemmat lapset ja kiitos vanhemmat,teitä varten ollaan ja teidän lapsianne...

Kevät aurinkoa T: oikeasti iloinen ja työtään rakastava

Vierailija
36/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt tuommoseen huomiota mitenkää, mut sit aloin kiinnittää ku tyttöni sanoi tätien käyttäytyvän erilailla silloin ku vanhempia ei ole paikalla.

Ja kuulemma muuttuvat heti teennäisen iloikseksi ku alkaa vanhempia tulee päiväkodille. :( Sitä ennen puhutaan lapsille rumasti.

Minä en sallisi hoitajilta henkistä pahoinpitelyä. Mitä on sanottu ja milloin?

Webbikamerat vaan hoitopaikkoihin ja vanhemmat saisivat työpaikoiltaan tsekata mitä tapahtuu :)

Vierailija
37/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla kyse siitä, että aikuiset joutuvat KOMENTAMAAN lapsia. Sehän tapahtuu hiukan eri äänellä...

Minä en sallisi hoitajilta henkistä pahoinpitelyä. Mitä on sanottu ja milloin?

Webbikamerat vaan hoitopaikkoihin ja vanhemmat saisivat työpaikoiltaan tsekata mitä tapahtuu :)

Vierailija
38/38 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisussaan. Puhua rumasti ei ole sama asia ollenkaan kuin komentaa/pitää kuria. En minä haluaisi että joku vieras ihminen puhuu ties mitä mun lapselle. Onko kiroillut vai mitä se tarkoittaa? "Turpa kiinni" ? vai mitä?