Oletko koskaan selvittänyt kenenkään nettipersoonan henkilöllisyyttä?
Esim. keskustelupalstalla joku nimimerkki antaa itsestään paljon tietoa, niin oletko huviksesi selvittänyt hänen henkilöllisyytensä?
Itse olen parin nimimerkin henkilöllisyyden yllättävän helpostikin selvittänyt.
Kommentit (55)
Mukava että näitä faneja vielä löytyy, vaikka olen aika kulunut tähti jo. Olen kuten South Park aikoinaan.
Toisaalta minustakin on moneksi. Todella moni kirjoittaa 11cm miehenä...
En muista, miten se onnistui, mutta onnistui kyllä. Kohde ei ihastunut salapoliisityöstä.
kuin muutkin. Eikös vaan sekoita kivasti? Vastailen kuin olisin se ylempänä kirjoittanut ja vedän sitten omaa tuubaa siihen perään. Että jos sellaisen jostain löydät niin ihme on.
ja sitten kun saan raivokasta vastausta ketjuun (ei täällä) johon olen vaan käynyt väliin sohaisemassa toisen käyttämillä sanoilla niin johan naurattaa. Ihmiset tosiaan luulee että siellä on vaan yksi vänkääjä ketjussa, vaikka sinne käy useampi tuikkaamassa oman tervehdyksensä samalla murteella ja samoilla fraaseilla. Kivaa kimppakivaa.
jossain viitekehyksessä ja mitä muita typeriä sanontoja nyt piti joka asiaan saada tupattua?
http://www.kymensanomat.fi/Online/2011/01/24/Kalastajan+vaimo+koukuttaa…
kalastajan vaimon henkilöllisyys selvisi kahdella klikkauksella mutta missään olosuhteissa en levitä tätä tietoa.
odotuspuolelle kirjoittelevan suurperheen äidin henkilöllisyyden, jonka synnytystarinaa täälläkin kommentoitiin. Sen, jolla oli vähän noussut hattuun.
muistaakohan kukaan häntä? Yks päivä vaan töissä tajusin, että tässähän mä sitten taidan parhaillaan jutella hänen kanssaan... hämmentävä hetki :)
Mistä tunnistit?
tutun toimittajan.
On luonut sinne persoonan, joka ei detaljeiltaan vastaa todellisuutta, mutta tunnistin helposti monesta muustakin jutusta...
En kuitenkaan aio kertoa ikinä kellekään
että täältä voi hänen juttujaan lukea.
On nimittäin kiva ja kiltti ihminen sellainen hymytyttö.
ei minunkaan mielestäni ole väliä, vaikka persoonat ja henkilöllisyydet paljastuisivat. Mitä väliä? Mutta ei niistä ole mitään järkeä vatvoa ja jauhaa. Antaa vaan ihmisten käydä netissä ja jättää sinne mitä jälkiä itse "haluavat" - tai ei kukaan välttämättä "halua", mutta ei ainakaan välitä, vaikka joku jälki jää.
Eihän tästä mitään tulisi, jos kukaan ei netissä kävisi tai tekisi täällä jotain. Tämä on nettimaailma, jossa jokainen saa olla ja toimia, jos vain haluaa.
En kuitenkaan aio kertoa ikinä kellekään että täältä voi hänen juttujaan lukea. On nimittäin kiva ja kiltti ihminen sellainen hymytyttö.
että jos täällä jotain sanoo ei sitä samaa asiaa voi kaverille sitten sanoa koska se tunnistaisi kun käy täällä. Tunnen sen teksteistä täältä ja se on tehnyt aika pahojakin paljastuksia itsestään. Ei tietenkään oteta niitä sen kanssa puheeksi, mutta kolmas tuttumme on sitten taas puhelias ja sen kanssa voidaan puhua kun se taas ei käy täällä. Että näin monimutkaista peliä ja koko ajan pitää muistaa oliko jotain mainittu vai ei....
vaikuttivat niin onnellisilta. Harmi! Kirjoitteleeko Dharma vielä jossain? Olisi kiva tietää, mitä nykyään kuuluu. Ei varmaan lapsia ennättänyt tulla?
Että sinne meni nekin kymmenientuhansien unelmahäät.
että kahden uraputkessa olevan elämään ei lapsia mahtunut... Näin rivien välistä ymmärsin. Ei taida kirjoitella enää missään. Lehtien palstoilla kyllä viihtyy :)
ja sain selville kun kertoi niiin yksityiskohtaisesti keinohedelmöityksestä ja kodin rempasta jne.
Ehkä... Norpan muistan hämärästi.