Paras pakastepizza?
Kommentit (11)
Pizza Backen ehdottomasti, mulle Mozzarella kun en syö lihaa, mutta kuulemma ne lihapizzatkin on erinomaisia esim. salami-nduja
Kerran olen tuota öötkeriä maistanut, nimenomaan maistoin ja loput heitin roskiin. Ei ole vielä hyvää pakastepizzaa kohdallani ollut. Roiskeläppä pizza menee kun lisää täytteitä ja paistaa pelletti pizzauunissa.
Vierailija kirjoitti:
Pizza Backen ehdottomasti, mulle Mozzarella kun en syö lihaa, mutta kuulemma ne lihapizzatkin on erinomaisia esim. salami-nduja
Joo, mutta ei kukaan maksa oikean pizzan hintaa pakasteesta.
ykkönen on grandiosa mexika. ei muita, jos tuota ei ole,muutkin grandiosat on hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei kukaan maksa oikean pizzan hintaa pakasteesta.
Minusta ne on parempia kuin keskiverto "karvakäsipizzerian" tuotokset, siksi toisinaan ostan. Ei ne joo jonkun Via Tribunalin pizzojen kanssa kilpaile, mutta ne pizzat maksaakin sitten tuplasti Backeniin nähden, ja olisi lisävaiva raahautua keskustaan syömään sellainen. Nämä lähi-kebabpizzeriat ei pääse lähellekään Backenia, valitettavasti.
LIDL Inferno. TAKAISIN SE HERKKU.
Miksi tohtori ötkeri on lopettanut mamma miiot? Oli paras pizza.
Dr. Öötkerin tupla pepper