Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan selvittänyt kenenkään nettipersoonan henkilöllisyyttä?

Vierailija
19.05.2010 |

Esim. keskustelupalstalla joku nimimerkki antaa itsestään paljon tietoa, niin oletko huviksesi selvittänyt hänen henkilöllisyytensä?

Itse olen parin nimimerkin henkilöllisyyden yllättävän helpostikin selvittänyt.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pari tyyppiä selvittänyt.

Vierailija
2/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Naikkareista Dharma ja Cathi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat seuraamani nettipersoonat pitävät joko avoimesti oman nimensä esillä tai suoraan kirjoittavat omalla nimellään. Naurettavaa jos kirjoittaa kovin intiimejä asioita ja on huolissaan paljastumisesta.

Vierailija
4/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa jos kirjoittaa kovin intiimejä asioita ja on huolissaan paljastumisesta.

ap

Vierailija
5/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yhden tunnistanut. Kertoi perhekerhossa saaneensa uuden työpaikan ja muutaman tunnin päästä saman asian nettipalstalla.

Vierailija
6/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakohan kukaan häntä? Yks päivä vaan töissä tajusin, että tässähän mä sitten taidan parhaillaan jutella hänen kanssaan... hämmentävä hetki :)

Vierailija
7/55 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa nähdä vaivaa.

Vierailija
8/55 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet oli todella helppo selvittää kun tunnistin yhdestä yksityiskohdasta. Koskaan en kuitenkaan tietoa levittänyt kenellekään.

Vierailija
9/55 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin toisen näistä kun hän kirjoitti minusta tälle palstalle.

Toisen tunnistin muun yksityiskohtaisen kuvauksen perusteella.

Vierailija
10/55 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin toisen näistä kun hän kirjoitti minusta tälle palstalle. Toisen tunnistin muun yksityiskohtaisen kuvauksen perusteella.

Jos kokonaista kaksi ja toinen sinä itse. Minä ainakin aina muutan elämäni yksityiskohtia ettei kukaan varmasti tunnista ja luulen että aika moni tekee niin. Siinä voi taatusti tulla työtapaturmia jolloin tulee vahingossa selotaneeksi jonkun toisen elämää.

Vierailija
11/55 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän helppo löytää oikea persoona (nimi, osoite...), juurikin naikkareissa ihmisest puhuvat paljon mistä tunnistaa.

Vierailija
12/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naikkarit"?

Vierailija
13/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi kahdella klikkauksella mutta missään olosuhteissa en levitä tätä tietoa.

Vierailija
14/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on pitänyt jo aika kauan lastevaateblogia kertomatta nimiä. Kun aina silloin tällöin kertoo itsestään jotain, yllättävästi tulee tietoa ja selvisi helposti.

Vierailija
15/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti samoja henkilöitä tyyliin blogeista, galleriasta ja keskustelupalstoilta.

Vierailija
16/55 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttivat niin onnellisilta. Harmi! Kirjoitteleeko Dharma vielä jossain? Olisi kiva tietää, mitä nykyään kuuluu. Ei varmaan lapsia ennättänyt tulla?

Että sinne meni nekin kymmenientuhansien unelmahäät.

Vierailija
17/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymilla nettipalstalla, jossa ihmset muuntelevat tarkoituksellisesti yksityiskohtia.

Vierailija
18/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on todella helppo selvittää, ei tarvita paljoakaan vaivaa. Siis kun kirjoitan nimimerkillä.

Syy, miksi sitten jätän usein suljetuillakaan forumeilla sitten lopullisesti paljastamatta esim. kesän matkasuunnitelmia. Ei oikein hotsita ottaa riskiä siitä, että joku käy tyhjentämässä talon, kun sitä ennen olen lörpötellyt siitä, missä ollaan, miten kauan, toimiiko meidän varashälyttimet vai eivät ja miten toimivat ja missä ovat.

Sehän riittää, että samalla nimmarilla (tai parilla) hölpöttää vuosien saatossa vaikka ja mitä.

Vierailija
19/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naikkarit"?

Vierailija
20/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymilla nettipalstalla, jossa ihmset muuntelevat tarkoituksellisesti yksityiskohtia.

jostain tietystä teemasta (omaan elämään liittyvästä) ja hän käyttää jotain vähän erikoisia ja tunnistettavia sanoja tai tiettyjä fraaseja. Kun kirjoittaa paljon, ei voi välttyä toistamalta itseään.