Miten kostaa miehelle pettäminen ja salasuhde?
V***tuttaa ja ottaa päähän! Mitä tehdä?? Haluan tuottaa hänelle samaa tuskaa.
Kommentit (29)
Mieheni jäi juuri pettämisestä kiinni mitäs minä nyt sitten. No tilasin Ajan botoksia ottamaan en tietenkään kerro hänelle ostin tankotanssiin kausikortin hänen rahoillaan alotan juoksu sekä uima treenin sekä joogan että tulen hyvin notkeaksi ostin piikkikorkokengät ja uusia vaatteita välittomästi en soita miehelleni koskaan. Meikkaan ja katson itseäni peilistä ja hymyilen. Voin sanoa et voi helvetti kuinka mieheni on nyt paniikissa. Saakin olla. Ai niin lähden kaverini kanssa lomamatkalle braziliaan tilasin liput samana päivänä kun sain tietää petoksesta. En pidä mitään kiirettä mieheni saa sitten ottaa eron kun ei jaksa enää leikkiä sehän tämän leikin aloittii luojan kiitos ei ole lapsia. Hei muuten olen vitun hyvän näkönen mähän saan vielä kenet vaa. Hei naiset nouskaa suosta ja ottakaa elämästänne kiinni. Ai niin kortsut mukaan ja menox
järkyttävää sun ulosanti ainakin on.
Vai vielä braziliaan asti botoksina.. Eikun Menox vaan
niin tämä on musta paras kostoehdotus. Kerro kaikille "mitä kuuluu" -kyselijöille että on ollut parempiakin aikoja, kun miehesi sivusuhde juuri paljastui. Turhia keuhkoamatta (ettei sinusta voida sanoa että olet hullu bitch joka raivoaa jotain sekopäistä) mutta mitään salaamatta. Uskoisin että juurikin miehen vanhempien tietäminen olisi miehelle itselleen kiusallisinta.
Pettämällä kostamista en tajua yhtään. Ensinnäkään se ensimmäinen pettäjä ei välitä yhtä paljon kuin ensimmäinen petetty. Toiseksi, sittenhän pettäjä saa synninpäästön kun olette samassa veneessä. Ja kolmanneksi, en mä nyt rupea omaa kroppaani halventamalla kostamaan toiselle - panna nyt jotakuta ihan kostoksi, eikö se nyt ole aika säälittävää?
Pidä huoli, että KAIKKI tietää
ja siis kaikilla tarkoitan anoppia, appiukkoa + muuta miehen sukua, ystäviä ja työtovereita..
Sen mulkku irti. Tai jos et halua verta suuhun niin leikkaa veitsellä. Sitten käy tunkemassa irroitettu pili sen toisen naisen postiluukusta sisään.
Uskottomuus on omassa päässä. Ei siihen kosto yms. sellainen auta! Pitää vaan yrittää vaihtaa luotettavamampaan kumppaniin. Hiljaiset ja epävarmat miehet ovat aliarvostettuja. Heistä voi löytyä se oikea paremmin kuin ylimielisistä, itseään täynnä olevista miehistä. Ottakaa oppia tästä kuusikymppisen naisen neuvosta te ylireagoivat naiset! Jos mies on uskoton, jokainen korkokenkäinen, kaunis ja virtaviivainen nainen saa heistä otteen. Sisällöllä ei ole merkitystä. Nuo omasta itsestään erityisen epävarmat miehet etsivät itsevarmuutta sänkyhommista. Eikä sekään lopulta auta yhtään mihinkään. Jos mies ei löydä itseään, homma jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
Lisään vielä, että olen tällaisen käynyt elämässäni monasti läpi. Kuuluin noihin epävarmoihin naisiin, joiden piti hakea itsetuntoa vääristä miehistä. Kuka on syyllinen? Hyvä ohje on, että ei halua satuttaa ketään. Vaikka tulisi itse joskus satutetuksi, pitää se läpikäydä surun kautta. Ehkä silloin oppii, mitä elämältä haluaa. Te, joilla on vielä mahdollisuus tässä suhteessa muuttaa elämäänne, muuttakaa se! Ja paljon onnea matkaan. On yhtä helppoa ja helpompaa rakastaa luotettavaa ihmistä kuin epäluotettavaa. Ero on helppo havaita, kun pitää silmät auki eikä aina usko hyvää niistä kaikista, jotka sitä julistavat!
Petät itse myös, niin tilanne on tasan. Nyt saa luvan kanssa käydä kuksimassa toista miestä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:30"]Lisään vielä, että olen tällaisen käynyt elämässäni monasti läpi. Kuuluin noihin epävarmoihin naisiin, joiden piti hakea itsetuntoa vääristä miehistä. Kuka on syyllinen? Hyvä ohje on, että ei halua satuttaa ketään. Vaikka tulisi itse joskus satutetuksi, pitää se läpikäydä surun kautta. Ehkä silloin oppii, mitä elämältä haluaa. Te, joilla on vielä mahdollisuus tässä suhteessa muuttaa elämäänne, muuttakaa se! Ja paljon onnea matkaan. On yhtä helppoa ja helpompaa rakastaa luotettavaa ihmistä kuin epäluotettavaa. Ero on helppo havaita, kun pitää silmät auki eikä aina usko hyvää niistä kaikista, jotka sitä julistavat!
[/quote]
Kuule, eiköhän ap. jo saanut kostonsa. Viesti kun oli vuodelta 2010...
Vierailija kirjoitti:
Ole parempi puoliso jolloin miehesi ei lähde etsimään lohtua muualta.
En väitä, että ap on tällainen mutta moni suomalainen nainen suorastaan kerjää parisuhdeongelmia tämän uudenaikaisen tasa-arvon kanssa.
Höpöhöpö. Pettäminen on aina valinta, eikä sillä välttämättä ole petetyn kanssa mitään tekemistä. Itse olen pettänyt jokaisessa suhteessa, oli se hyvä tai huono. Olen vain sellainen, ihan sama miten hyvä nainen. Olen myös aina syyttänyt naisiani siitä, mutta tiedän kyllä, että vika on minussa itsessäni.
" ennen kuin kiemurtelee jaloissasi." Harlekiineja luettu pahimpaan romantiikannälkään. Siellä kai opetettiin nää 'mun täytyy kostaa niin sitten oikeuden vaaka palautuu tasapainoon.' Oikeesti niin naurattaa nää teiän jutut :)