Vauva - mikä ihana tekosyy :)
En ole koskaan ihan hirveästi tykännyt helteistä ja auringonpaahteesta. Suomessa on kuitenkin aina hirveä "pakko" nauttia niistä, kerrankin kun on lämmin! Nyt on ihanaa, että pienen vauvan äitinä saan ihan rauhassa olla viileässä sisällä päivän kuumimpina tunteina ja istua varjossa ulkona ilman että kukaan käskee nauttimaan auringosta ;)
Kommentit (11)
Vauvanhan saa varjoo vaikka harsolla rattaiden kuomussa.
saati viilennä.
kun vauva oli niin pieni ettei vielä liikkunut. Varjossa kökötettiin! Sisällä olisin kyllä tullut hulluksi. Oli minun muistoissani erittäin lämmin kesä, etenkin yksi +30 astetta viikko
kun vauva oli niin pieni ettei vielä liikkunut. Varjossa kökötettiin! Sisällä olisin kyllä tullut hulluksi. Oli minun muistoissani erittäin lämmin kesä, etenkin yksi +30 astetta viikko
Se oli lämmin kesä! Ite kökötin sen kylmässä konttorissa.:( Viikot paistoi aurinko ja viikonloppuisin kun oli vapaata satoi:D
Mulla vauvakesät 2003 (SUPERLÄMMIN) ja 2006. Oli aivan mahtavaa "asua" ulkona nuo kesät. Kun ei tarvinut mennä töihin kylmään toimistoon istumaan vaan sai olla, kulkea ja nauttia. Vauvanhan saa varjoo vaikka harsolla rattaiden kuomussa.
Varsinkin tämän kunnon lumitalven jälkeen on mahtavaa, että pääse vihdoin ulos, mutta siellä ulkona saa nyt rauhassa olla _varjossa_ ilman ihmettelyjä. Ei tarvitse hampaat irvessä grillata itseään ja muka nauttia :)
ap
miksi pitäisi itseään grillata hampaat irvessä ja esittää että nauttii..Miksei voi suoraan sanoa etten pidä auringossa löhöilystä. Ihme kiertelyä... Mullakin kaveri välttelee aurinkoa viimeiseen asti koska palaa niin helposti, eikä todellakaan oo koskaan sitä yrittäny salata keltään. Mutta en halua lietsoa mitään, ihan vain ihmettelen.
mutta onneksi olen jo sen ikäinen (40) etten tarvitse tekosyitä =)
Muistan kuinka vanhemmat aina patistivat ulos videopelien ääreltä. Vihasin sitä. Nyt saan makoilla sisätiloissa sohvalla hyvällä omallatunnoll.
Ja me saatiin silloin juhlissa ruokamyrkytys, kun ei oltu säilytetty tarjottavia riittävällä huolella. Seuraava viikko menikin sitten sairastaessa. Luojan kiitos lapset ei syöneet niitä ruokia, joten ne pysyi terveinä.
kun ei oltu säilytetty tarjottavia riittävällä huolella.
Tuo siis tarkoitti passivissa ei oltu säilytetty eli tässä tapauksessa juhlien järjestäjät eivät olleet säilyttäneet.
Mulla vauvakesät 2003 (SUPERLÄMMIN) ja 2006. Oli aivan mahtavaa "asua" ulkona nuo kesät. Kun ei tarvinut mennä töihin kylmään toimistoon istumaan vaan sai olla, kulkea ja nauttia. Vauvanhan saa varjoo vaikka harsolla rattaiden kuomussa.