Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä hankkii lahjan anopille?

Vierailija
09.05.2010 |

Meillä minun huolekseni koituu useinmiten kaikenlaisten lahjojen, niin joulu-, syntymäpäivä-, isänpäivä- kuin äitienpäivälahjojenkin hankkiminen. Myös anopille. Eli meillä äiti hankkii lahjat paitsi omalle myös miehensä äidille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hankkii äitienpäivä lahjan äidilleen. Koulutin sen tekemään niin jättämällä jokusen kerran hankkimatta. Oli kiva katsella anopin ja mieheni kiemurtelua "hätälahjan" kanssa. Kun ei voi oikein miniääkään syyttää, kun oma poika ei hoitanut asiaa. Toinen asia on se etten ole tyytyväinen, kun lahjat ovat nyt mielestäni liian kalliita, mutta kaikkea ei voi saada...

Vierailija
2/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa ostettuja lahjoja lainkaan. Tänä vuonna sain pannunalusen, jonka 4-vuotias oli isän kanssa tehnyt autotallissa kevään mittaan. 10-vuotias oli punonut minulle helmet ja 12-vuotias virkannut isoäidin neliöistä huivin. 2-vuotias antoi kortin ja ison suukon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä mies ostaa kyllä äidilleen äitienpäivänä kukan. mutta poikkeuksellisesti minä ostin sen juuri aamulla kun kävin ostamassa äidillenikin...

Vierailija
4/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tapana antaa isän- tai äitienpäivälahjoja. Korit tehdään ja lähtetään. En huolehdi siitä, että mies hankkisi jonkun lahjan vanhemmilleen jouluna/syntymäpäivänä jne. vaan saa itse hankkia tai olla hankkimatta.

Vierailija
5/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa äitienpäivälahjaa miehen äidille?

Vierailija
6/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, Lasten, Miehen sukulaisten, siis kaikki.

ostan jopa itselleni lahjoja :/