Löysin 14v
Tyttäreni kaappia siivotessani dildon miten se on mahdollista mistä 14v on voinut dildon saada? Ei kait ne nyt seksikaupassa alaikäisille myy? Kuvittelin tytön olevan neitsyt mutta ilmeisesti on sen oman käden kautta menettänyt.
Kommentit (9)
Eikä ole mielestäni tarvettakaan. Huomasin tämän ensimmäisen kerran 2 vuotta sitten.
jossa kaverit antoivat "vitsillä" lahjaksi seksileluja, eräs tyttö sai dildon. Oli jostain vitsistä lähtenyt homma liikkeelle. Saattaa olla tällaisestakin kyse. Ja saahan niitä dildoja tilattua nettikaupastakin, eli välttämättä ei ole tarvinnut missään liikkeessä käydä.
Vaikea sanoa tuon tyttäresi lelun alkuperästä, mutta ei siitä kannata huolestua. Voihan se olla ettei hän ole edes käyttänyt sitä, ainakaan tuo minun tuttavani lapsuudesta ei koskenut koko dildoon monena vuonna vaikka kaapista se löytyi. Ihmettelimme sitä kyllä koko kaveriporukalla :D
..teistä on ollut neitsyt vielä 14-16v? Entä teidän vanhemmat, niillä seksielämä tod.näk. alkanut myöhemmin, kuin itsellänne.. En pitäsi minään ihmeenä tänäpäivänä, et 14v olis jo harrastanut seksiä poikienkin kanssa.. Minunkin kaveriporukassa oli jo silloin 13-14v, jotka ei olleet enää neitsyitä.. itse olin eka kertaa 15v.
et aikaista se silti mielestäni on, mutta niin se vaan maailma menee eteenpäin..
Ole tyytyväinen ettei tyttärelläsi ole oikeita ongelmia, käytetty dildo kaapissa 14vuotiaana ei ole ongelma. Vai ajattelitko kieltää häneltä itsetyydytyksen johonki ikävuoteen asti?
jolloin myös ryppyreiän neitsyeys on omin käsin riistetty.
?!