Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se on niin että koulutetun ihmisen tunnistaa heti

Vierailija
19.05.2010 |

pukeutumisesta ja puheesta.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina.

Vierailija
2/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvipituinen rento puuvillahame ja hihaton trikootoppi. jalassa remmisandaalit. kerrotko, mikä on koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän proffa kuin laitapuolen kulkija räsyvaatteineen :)

Vierailija
4/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla minun pitäisi pukeutua, kun olen DI?

Puheen osalta olen kyllä huomannut, että alemmin koulutetut yleensä kiroilevat paljon.

Vierailija
5/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvipituinen rento puuvillahame ja hihaton trikootoppi. jalassa remmisandaalit. kerrotko, mikä on koulutus.

pikku korkkarit niin oisin sanonut että fysioterapeutti

Vierailija
6/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan melko boheemi pukeutumisessa.

Tukka hapsottaa kuin harakanpesä.

Vierailija
7/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla usein farkut,t-paita ja huppari.Kolulutukseltani olen FT.

Vierailija
8/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös meikki, kampaus, paino,olemus kertoo paljon.

Tuon perusteella ei voi sanoa

Vierailija
9/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän proffa kuin laitapuolen kulkija räsyvaatteineen :)

Yliopistolla näkee paljon huonoa pukeutumista ja laittamatonta tukkaa. Ilmeisesti palkat on aika huonot, kun opiskelijoillakin on varaa laittautua enemmän.

Vierailija
10/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylläkin heti, kun ihminen avaa suunsa.

Vierailija
11/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk:n käyneen välillä? Vai akateemisen ja ammattikoulun käyneen? Mikä koulutus on siis "tarpeeksi"? MInä olen "vain" opistotason koulutuksen saanut ja pärjään loistavasti esim. keskustelussa kenen tahansa kanssa. Minusta enemmänkin ratkaisee se, miten paljon lukee ja seuraa ajankohtaisia asioita. Monella akateemisella päin vastoin on kovinkin suppea ajatusmaailma. Ja mitä pukeutumiseen tulee, kaapissani on ihan kivoja vaatemerkkejä. Parhaillaan päälläni on Cholén caprit ja DKNY:n toppi.

Vierailija
12/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua varmasti tunnista akateemisen loppututkinnon suorittaneeksi, kun tuolla ulkona tuulipuvussa kävelen.

Vierailija
13/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nyt on päällä uudet, mustat puoleen reiteen olevat shortsit. Päällä on kaksi toppia - valkoisen pidemmän päällä on musta lyhempi narutoppi. Olen meikannut ja hiukset ovat laitetut.

Pidän aina siistejä vaatteita, meikkaan ja laitan hiukseni - joka päivä.

En nyt tiedä että vaatetus kertoisi mikä on koulutus. Aika rääsyissä tuntuvat monet kulkevan, rikkaatkin. Ja usein juuri rikkaat.

Vierailija
14/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen naisellinen t- paita

Mustat urheilu caprit

Tukka useimmiten ponnarilla

Koulutukseni?

Vierailija
15/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk:n käyneen välillä? Vai akateemisen ja ammattikoulun käyneen? Mikä koulutus on siis "tarpeeksi"? MInä olen "vain" opistotason koulutuksen saanut ja pärjään loistavasti esim. keskustelussa kenen tahansa kanssa. Minusta enemmänkin ratkaisee se, miten paljon lukee ja seuraa ajankohtaisia asioita. Monella akateemisella päin vastoin on kovinkin suppea ajatusmaailma. Ja mitä pukeutumiseen tulee, kaapissani on ihan kivoja vaatemerkkejä. Parhaillaan päälläni on Cholén caprit ja DKNY:n toppi.

halusta brassailla vaatemerkeillä?! ;) ;)

Vierailija
16/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös meikki, kampaus, paino,olemus kertoo paljon. Tuon perusteella ei voi sanoa

Kuuluuko nuo luettelemasi asiat pukeutumiseen vai puheeseen?

Vierailija
17/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminenhan on täysin tilanteesta kiinni, tai työpaikasta, mitä työpaikan kulttuuri vaatii. Akateemiset ei tosiaan (yleensä) kiroile niin paljon tai käytä muuten karkeaa kieltä.

Vierailija
18/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a)korkea koulutustaso=korkea palkkataso

b)alhainen koulutustaso=alhainen äo?

Koska ei se niin mene. Olen älykkyystestien mukaan poikkeuksellisen älykäs, mutta kuitenkaan minulla ei toistaiseksi ole muuta koulutusta kuin peruskoulu ja lukio:D Olen siis äitiyslomalla. Ja, koska lapsia on jo useampi, tuskin tulen yliopistoon enää edes pyrkimään, vaan jätän suosiolla opiskelut siihen ammattikorkeaan. Tämä siis oma valintani, tahdon suhteellisen nopeasti ammatin, jotta voin osallistua perheeni elättämiseen. Ja ei, ei kaduta lasten hankkiminen, ei edes harmita kun opinnot joita olin suunnitellut jäävät, en vaihtaisi:))

Vierailija
19/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en kyllä ole, kuin amiksen ja amk:n käynyt työtön. En edes osaa pukeutua hyvin, ehkä siististi ja vanhanaikaisesti kun ei ole oikein varaa muuhun. Tosin en viitsi vaatteisiin rahaa laittaa vaikka varaa on välillä ollutkin.

Vierailija
20/50 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut niin narsistista porukkaa. Huh huh...

Eteenpäin hinnalla millä hyvänsä ja ovat kaikki toistensa peilikuvia. Huvittaa ja ällöttää.