Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "turvaisi selustan"?

Vierailija
18.05.2010 |

Meillä menee huonosti miehen kanssa, välillä on kyllä hyviäkin hetkiä, mutta enimmäkseen ei... Ehkä meidän tulevaisuus ei olekaan yhteinen. Mies on aina ollut superhypervarma ja piste perään, että jos minä muuttaisin kodistamme pois, lapset ei tule minun mukaan. Ja tämä on siis miehen Sana. Mistä kannattaisi selvittää oikeuteni ja sen, mikä lasten kannalta on parasta, jos tulevaisuus vaatii muuttoa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun mies mikään jumala ole, joka määrää, että sä et saa lapsia. Ei se niin mene. Meinasko, että taloudellisten seikkojen takia et saa lapsia vai mitenkä? Vai ootko "huono äiti" eli pahoinpiteletkö ja laiminlyötkö lapsia? Jos näin ei ole, niin ei mies sitä päätä vaan riitaisat tapaukset käsitellään oikeudessa.

Sitä ennen, jemmaa rahaa jonnekin, jos todella luulet, että lähtö tulee. Sitten pärjäät ainakin alun jos nyt olet riippuvainen miehen rahoista.

Vierailija
2/3 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy työssä ja omistaa talomme. Mutta työ on minullakin ja vähän säästöjä. En ole maailman paras äiti varmaan, huutaa osaan. Mutta en todellakaan pahoinpitele tai laiminlyö lapsia. Lasten tarpeet on ensimmäisen syntymästä lähtien olleet tärkeintä minulle. Kotiäitinä olen ollut pitkään ennen työtä. Ennemmin meillä voi sanoa, että mies laiminlyö lapsia tai no ei kai sitäkään laiminlyönniksi voisi sanoa.... Ei sitä vastuu ole koskaan kiinnostanut "kun ei voi tehdä mitään" ja tällä verukkeella aina, jos minä en ole lasten saatavilla, mies on hankkinut anopin kehiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten etu on kylläkin olla teidän tapauksessa äidin kanssa. Näin sanoisin asiaa tarkemmin tuntematta.

t:2