Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "pakottamassa" minua palaamaan töihin, lapsi 1v9kk

Vierailija
18.05.2010 |

Tänään mies sanoi, että hän ei laiskoja elätä :( Ollaan puhuttu, että palaan kokonaan työelämään, kun lapsi täyttää 3v, kun kaikki tuet loppuvat. Tätä ennen ollaan sovittu, että voisin aloittaa osa-aikaisesti /2-3krt/vko työt syksyllä.

Nyt mies on kuitenkin sitä mieltä, että lapsi laitetaan päiväkotiin ja minä menen heti täyspäiväisesti kesän jälkeen töihin. Rahasta ei siis ole kyse, pärjäämme kyllä. Mutta miestä ilmeisesti ärsyttää, kun olen kotona ja EN MUKA TEE MITÄÄN :(

Täällähän minä siivoan, teen ruuat, pesen pyykit, hoidan kodin, lapsen yms. Miehen mielestä se ei kuitenkaan riitä

Ahdistaa tuo niskaan hengittäminen ja painostus. Ja mikä parasta, mies alkaa vaatimaan lapsen täytettyä 2v, minulta puolia kaikista rahallisista menoista. Eli pakkohan minun on sillon täyspäiväisesti töihin mennä, kun muuten en pysty maksamaan.

Mikä kumma miestä risoo ja on saanut sen mielen muuttumaan? Mitä olette mieltä?

Ja vielä tiedoksi; minulla ei ole mitään töihin paluuta vastaan, mutta ihmetyttää tämä miehen äkkinäinen mielen muutos. Lapsen takiahan minä olen kotona ollut ja lastahan tässä etusijalla ajattelen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähes mailmanlopun kaltainen kokemus jos puoliso jättää, voit siis muuttaa vaikka vähäksi aikaa muualle asumaan ja sitten kun huolit tuon miehen takaisin, on sekin saattanut oppia arvostamaan kodin hyväksi tekemääsi työtä ihan eri tavalla.

Vierailija
22/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsen tarhaanviemiset/hakemiset yms... Silla sinahan et tyotatekevana ihmisena sitten laiskuriukkoa katselisi joka ei hoida omaa osuuttaan !! ;-D

Toivottavasti nama tehoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ryhtymään parisuhteen sisäiseen valtataisteluun ja sotaan. Voit toki niin tehdä, jos haluat huonomman liiton ja lopulta eron.

Vierailija
24/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kotitoiden puolittamista, koska mieshan ei naita lue tyoksi.

Vierailija
25/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta enempää miehen kanssa. Katsotaan, kun kotiutuu, niin otan asian uudestaan esille ja ladon faktat pöytään.

Ero nyt ei ole ratkaisu missään nimessä tähän asiaan, niin kun jotkut ehdotteli. Minua ei siis kammoksuta asia töihin paluusta. Eniten tässä harmittaa se, että asiasta on alunperin sovittu, että lapsi on kotihoidossa 3v asti ja jos aloitan osa-aikatyön, niin järjestämme sen ajaksi hoitajan/mies hoitaa.

Nyt tämä miehen yhtäkkinen mielenmuutos pistää kuviot ihan uusiksi. Minulla ei ole ole edes tällä hetkellä työpaikkaa, jonne voisin noin vain palata. Ensin pitäisi alkaa etsimään töitä, sitten sitä tarhapaikkaa ja miettiä kaikki kuljetukset yms.(jotka varmasti jää nekin minun kontolleni)

Koitan pysyä nyt tiukkana tosiaan. Jos jostain on sovittu, niin tehdään. Minun luontoni ei anna periksi, että mies pompottaa miten haluaa.

-ap-

Vierailija
26/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että ap on jo yrittänyt rakentavaa keskustelua aiheesta. Jos mies on siirtynyt uhkailu- ja painostuslinjalle, mitä pitäisi tehdä? Sanoa vain että kyllä rakas?