Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, kuinka NOLOA on laittaa tekstiviesti

Vierailija
18.05.2010 |

miesystävän entiselle hoidolle ja kysyä koska ne on viimeksi nähny?

Ei nähty miehen kanssa viikonloppuna koska mulla oli työkiireitä, eilen kun sitten tulin hänen kotiinsa, oli jotenki tosi outo fiilis. En osaa selittää. Mies selitti aika ympäripyöreesti et kaveri läheisestä kaupungista oli ollut hänen luonaan yötä la-su... Nyt kun heräsin kun mies lähti töihin ja aloin etsimään kirjaani "Kuumia öitä", jonka olin tänne jättänyt, en löydä sitä mistään !

Lopulta kävin tuolla laatikoilla ja sinne oli yhtäkkiä jemmattu minun kaulakorut ja korvakorut, jotain pientä tilpehööriä mitä olen tänne aikojen saatossa jättänyt... ne on AINA olleet tuossa pöydällä esillä tai tuossa ikkunalaudalla..

Nyt siis niin lepattaa, (okei, lepatti jo tosi vakavasti yöllä kun en saanut nukuttua) jossain tuolla takaraivossa, että mies ois nähny entistä naisystäväänsä, jonka kanssa sillä oli vähän aikaa juttua jo silloin kun me alettiin tapailla.

Kysymys siis kuuluu, kuinka noloa on asteikolla 1-10 laittaa tälle vanhalle hoidolle viestiä että Hei, tunnet varmaan Nikon, oottekste koska nähny viimeks? =/

Noloohan se sit on josse nainen vastaa et puol vuotta sitten, mutta... tiedän et miehestä en saa mitään irti koska kysyin sitä yöllä et kuka tääl on oikee ollu viikonloppuna , niin totes et se kaveri vaan... mut voihan se olla joku muukin nainen, ei siinä mitään...

ps. kännykän katoin jo ku oli suihkus, mut oppinu aiemmin et kannattaa heti poistaa kaikki epäilyttävät viestit jne...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mokasin itseni täydellisesti ja vaikutin varmaan epätoivoiselta.

Unohda mies, ilmoita hänelle, ettet jatka suhdetta!

Vierailija
2/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka exä olisi just nähnytkin miestäs, niin ei hän välttämättä sitä sulle paljastaisi. Jos joku tuntematon typy laittaisi mulle tuollaisen uteluviestin, niin en kyllä vastaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla joku muu (tai vaikka joku muu kaveri tuttu, jolle ei halua paljastaa seurustelevansa). Eikä nainen todennäköisesti edes vastaisi, jos olisivat olleetkin yhdessä. En minäkään vastaisi, jos joku vieras kyselisi (oletan, että nainen ei tiedä teidän seurustelevan, kun mies kerran piilottelee kamojasi)

Tyhmä mies, jos ei ole edes ottanut taaisin esille piilottamiaan kamojasi! Kysy pokkana miksi sinun tavarat on piilossa.

Vierailija
4/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän typerää ja lapsellista.

Miksi ei voi vain mieheltä kysyä ja uskoa vastausta? Miksi olet niin epäluuloinen? Miksi käytät energiaasi tuollaisten asioiden pohtimiseen?

Vierailija
5/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kotona. Kerää kaikki tavarasi. Tarkista ettet vain jätä sinne mitään. Jos sinulla on avain, jätä se pöydälle. Kirjoita lappu:

HeiXXX, en ole tyhmä. Tiedän kyllä, että täällä oli viikonloppuna joku toinen nainen. Ehkä on parempi, että jatkamme eriteille.

T:XXX

Tai jotain vastaavaa.

Vierailija
6/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhden entisen (englantilainen, asuu Englannissa) tyttöystävä laittoi mulle viestiä, että mikä huora mä olen. Siis ihan oikeasti, asun Suomessa, en ole exää nähnyt vuosiin. Laitamme syntymäpäivinä yhden tekstiviestin, jossa toivotetaan sydämmelliset onnittelut. Ihan oikeasti, mikä helvetin uhka mä olen, tuhansien kilometrien päässä. Sairasta!

Vierailija
7/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähtisi tuollaiseen peliin. Jos ei ole luottamusta mieheen, mies saa lähteä. Mä olen ainakin liian hyvä nainen, että kukaan saisi mun kanssani pelleillä. Oletko sinä ap?

Vierailija
8/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuoliset kaverit kylässä. Munkin mies, vaikka ollaan naimisissa ja asutaan yhdessä, korjaa mun tavaroita pois, kun sen kaverit tulee kylää. Ei sekään oikein tiedä miksi, mutta ei pidä siitä, että mun korut, rintsikat, meikit ovat esim. kylppärissä pitkin, niin kuin normaalisti.

Vierailija
9/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan raivoissani, jos tuollaisesta asiasta nousisi tuollainen kohu. Ap, älä ole sairas. Anna asian olla.

Vierailija
10/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailen parhaillaan vastaavan asian kanssa. MIeli tekisi niin sanoa toiselle naiselle vaikka mitä, mutta yritän hillitä itseni. Koska tajuan, että se on noloa. Entä jos saat tosi v-mäisen vastauksen? Mielesi on entistä pahempi. Aika harvinaista varmaan, että sieltä tulisi anteeksipyyntöä tai pahoittelua tapahtuneesta, ja se on ainoa, mistä sulle tulisi EHKÄ parempi mieli. Todennäköisesti et saa lainkaan vastausta.

Vierailija
11/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on petetty kahessa aiemmassakin suhteessa, ja mä tiedän et siks tää mun epäluuloisuus on mennyt aivan sairaaksi. siksikin olen sitä mieltä että tätä juttua ei muutenkaan kannattais jatkaa, syö voimavaroja meiltä molemmilta nää epäilyt ja loppumattomat kysymykset... :(:(

ap.

Vierailija
12/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin pois sieltä äijän luota.. kyl se tulee sit perässä selittelemään jos haluaa sopua.. ihan selvääähän tuo on.. must toi oli hyvä kun joku neuvo et jätä viesti.. tee se. kyl se ottaa suhun yhteyttä sitte. :)

Vierailija
13/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua huvittaa tää ainainen vänkääminen, että juttele miehen kanssa, kysy mieheltä ja usko mitä se sanoo. Suurinosa pettävistä miehistä ei kerro totuutta vaikka kuinka kysyisit. Miksi ihmeessä kertoisivatkaan, jos haluavat vielä jatkaa suhdettaan. Onko naiset tosiaan niin sinisilmäisiä?

Itsellä on ollut 2 suhdetta takana joista molemmissa miehet petti mennen tullen ja aina kirkkain silmin väittivät ettei ole mitään. Lopulta jäivät molemmat ihan rysän päältä kiinni ja toisessa tapauksessa mies ei siltikään myöntänyt.

Tilanne oli se, että uunimme hajosi ja soitin miehen äidille voinko käydä hänen luonaan laittamassa 8kk lapselle ruokaa ja kävin hakemassa häneltä avaimet. Kun menin lapsen kanssa asunnolle näin heti miehen kengät eteisessä ja kuulin ääniä olohuoneesta. Siellähän, ne täydessä touhussa sohvalla. Tilanne oli melko koominen jälkeenpäin ajateltuna (tästä on jo 8 vuotta aikaa) Nainen oli ihan paniikissa kuka minä olen, minä olin sekaisin koko tilanteesta, mies oli raivona minulle! ja lapsi itki kun kaikki huusivat päällekkäin..

Silloin ei kyllä naurattanut. Mies tosiaan rupesi huutamaan, että mitä mä siellä teen, olen hullu psykopaatti ex-joka vainoaa miestä ym. Mies siis väitti että oelmme eronneet ja minä aina yritän vaikeuttaa hänen uusia suhteitaan.. JOOPA JOO..

Minä heitin kihlasormuksella naista ja sanoin, että tässä meidän yhteinen lapsi jne.. Tilanne päättyi siihen kun minä lähdin lapsen kanssa. Meni muutama tunti kun mies tuli kotiin ja oli ihan niinkuin ennenkin. Kun raivosin miehelle aiemmin tapahtuneesta niin hän väitti ettei mitään ole tapahtunut. Olen keksinyt koko jutun harhoissani :D

Minä pakkasin kamani ja muutin lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle. Mies on vielä tänä päivänäkin kyseisen naisen kanssa. Sopivat hyvin toisilleen.

Vierailija
14/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kostautuisi helposti.

Mitään takeita ei ole siitäkään, että ko. nainen on se, jonka kanssa mies on ollut (jos kenenkään).

Nyt vaan kuitenkin silmät auki. Koita puhua miehen kanssa yleensäkin suhteenne nykytilanteesta.Kuuntele vaistojasi.Arvostaako hän sinua, kunnioittaako?

Jos suhteessa on muuten paljon ahdistavaa eikä luottamus pelaa, niin lähtisin ilman suoranaista pettämistäkin.

Vierailija
15/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin pois sieltä äijän luota.. kyl se tulee sit perässä selittelemään jos haluaa sopua.. ihan selvääähän tuo on.. must toi oli hyvä kun joku neuvo et jätä viesti.. tee se. kyl se ottaa suhun yhteyttä sitte. :)

Mä en kyllä tulis perässä. "Olit siivonnu mun roinat laatikkon, sä vissiin panit ex muijaasi täällä". Kyllä toi kuule pistäs sellaset varotuskellot soimaan että oksat pois. "Seuraa mua jos oikeasti rakastat".. joo, adios ja sayonora.

Vierailija
16/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua huvittaa tää ainainen vänkääminen, että juttele miehen kanssa, kysy mieheltä ja usko mitä se sanoo. Suurinosa pettävistä miehistä ei kerro totuutta vaikka kuinka kysyisit. Miksi ihmeessä kertoisivatkaan, jos haluavat vielä jatkaa suhdettaan. Onko naiset tosiaan niin sinisilmäisiä?

Itsellä on ollut 2 suhdetta takana joista molemmissa miehet petti mennen tullen ja aina kirkkain silmin väittivät ettei ole mitään. Lopulta jäivät molemmat ihan rysän päältä kiinni ja toisessa tapauksessa mies ei siltikään myöntänyt.

Tilanne oli se, että uunimme hajosi ja soitin miehen äidille voinko käydä hänen luonaan laittamassa 8kk lapselle ruokaa ja kävin hakemassa häneltä avaimet. Kun menin lapsen kanssa asunnolle näin heti miehen kengät eteisessä ja kuulin ääniä olohuoneesta. Siellähän, ne täydessä touhussa sohvalla. Tilanne oli melko koominen jälkeenpäin ajateltuna (tästä on jo 8 vuotta aikaa) Nainen oli ihan paniikissa kuka minä olen, minä olin sekaisin koko tilanteesta, mies oli raivona minulle! ja lapsi itki kun kaikki huusivat päällekkäin..

Silloin ei kyllä naurattanut. Mies tosiaan rupesi huutamaan, että mitä mä siellä teen, olen hullu psykopaatti ex-joka vainoaa miestä ym. Mies siis väitti että oelmme eronneet ja minä aina yritän vaikeuttaa hänen uusia suhteitaan.. JOOPA JOO..

Minä heitin kihlasormuksella naista ja sanoin, että tässä meidän yhteinen lapsi jne.. Tilanne päättyi siihen kun minä lähdin lapsen kanssa. Meni muutama tunti kun mies tuli kotiin ja oli ihan niinkuin ennenkin. Kun raivosin miehelle aiemmin tapahtuneesta niin hän väitti ettei mitään ole tapahtunut. Olen keksinyt koko jutun harhoissani :D

Minä pakkasin kamani ja muutin lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle. Mies on vielä tänä päivänäkin kyseisen naisen kanssa. Sopivat hyvin toisilleen.

tätä sanaa ilmaan mutta nyt tuli mieleen, NARSISTI. Siis tämä mies, et sinä hyvä kirjoittaja... Ei voi olla mikään muu, jos sua syyttää vaikka jäi housut nilkoissa kiinni ja siitä parin tunnin päästä ilmaantuu takaisin ihan pokkana niinku mitään ei ois tapahtunukaan. Ja tyhmääkin tyhmempi olis se toinen nainen.

Vierailija
17/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyynyt vieraan naisen hajuvedelle?

Vierailija
18/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein niinkuin nro 13 neuvoi, eli keräsin kamppeet ja kirjoitin kirjeen, kirjoitin siihen tyyliin et Moi Niko, keräsin tavarat ja lähdin, anteeksi mutta en jaksa enää tätä epäluuloisuutta ja sitä et ku sanot jotain niin en uskoa sua tyyliin ikinä. En esimerkiksi usko sua että täällä oli joku sun mieskaveri yötä viikonloppuna... Voi hyvin ja moi moi.

Sitten tulin kotiin nukkumaan ja nyt kun heräsin niin oli mies soittanu kolme kertaa ja laittanu viestii et: Mä en ikinä sano mitään vaikka et usko mua... kuitenkin kiitos kaikesta avusta! (oon auttanu sitä asunnonetsinnässä kun sillä menee kämppä alta kuun lopussa)

Laitoin sit sille viestii et Joo mut mua se häiritsee jos et voi puhua totta.

Soitti sitten ja kun kysyin esim. niistä piilotetuista tavaroista, nii sanoi et hän siivosi tavaraa piiloon jos niitä asunnonkatsojia tulee käymään, ettei tavarat loju ihan missä tahansa... Vittu alko hävettää taas oma käytös. Pyys myöhemmin illalla käymään et vois puhuu... mutta mä en tiedä. annan kuitenki taas periksi ja seuraava tämänaiheinen riita on ihan nurkan takana...

Vai mitä mieltä..?

Vierailija
19/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 10

Vierailija
20/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mies aiemmin pettänyt sua tai jäänyt kiinni jostain? onko sulla mitään muuta syytä epäillä miestäs, kuin se että sua on aiemmissa suhteissa petetty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme