Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, kuinka NOLOA on laittaa tekstiviesti

Vierailija
18.05.2010 |

miesystävän entiselle hoidolle ja kysyä koska ne on viimeksi nähny?

Ei nähty miehen kanssa viikonloppuna koska mulla oli työkiireitä, eilen kun sitten tulin hänen kotiinsa, oli jotenki tosi outo fiilis. En osaa selittää. Mies selitti aika ympäripyöreesti et kaveri läheisestä kaupungista oli ollut hänen luonaan yötä la-su... Nyt kun heräsin kun mies lähti töihin ja aloin etsimään kirjaani "Kuumia öitä", jonka olin tänne jättänyt, en löydä sitä mistään !

Lopulta kävin tuolla laatikoilla ja sinne oli yhtäkkiä jemmattu minun kaulakorut ja korvakorut, jotain pientä tilpehööriä mitä olen tänne aikojen saatossa jättänyt... ne on AINA olleet tuossa pöydällä esillä tai tuossa ikkunalaudalla..

Nyt siis niin lepattaa, (okei, lepatti jo tosi vakavasti yöllä kun en saanut nukuttua) jossain tuolla takaraivossa, että mies ois nähny entistä naisystäväänsä, jonka kanssa sillä oli vähän aikaa juttua jo silloin kun me alettiin tapailla.

Kysymys siis kuuluu, kuinka noloa on asteikolla 1-10 laittaa tälle vanhalle hoidolle viestiä että Hei, tunnet varmaan Nikon, oottekste koska nähny viimeks? =/

Noloohan se sit on josse nainen vastaa et puol vuotta sitten, mutta... tiedän et miehestä en saa mitään irti koska kysyin sitä yöllä et kuka tääl on oikee ollu viikonloppuna , niin totes et se kaveri vaan... mut voihan se olla joku muukin nainen, ei siinä mitään...

ps. kännykän katoin jo ku oli suihkus, mut oppinu aiemmin et kannattaa heti poistaa kaikki epäilyttävät viestit jne...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut hänen mieskaveri käymässä ja siivonnut tavaroitasi piiloon jos tulee asunnon kattojia.. hmm...

Vierailija
22/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on yks miespuolinen kaveri, jota nään ehkä kerran kymmeneen vuoteen, soitellaan muutaman kerran vuodessa. Koskaan ei ole meillä ollut mitään sutinoita. No, kerran soitin hänelle, eikä vastannut. Ei siinä mitään. Hetken kuluttua tuli tän miehen numerosta viesti, että "Ehkä on parempi, ettei enää soiteltais" Mä laitoin sitten takas et "mitä vi**ua tää nyt on" Ei mitää riita tms ollu... Sit laittaa takas et "mikä nyt on??" Sit soitettiin ja kysyin et miks sanoi, ettei enää kannattais soitella ja hän sanoi ettei oo sellaista viestiä laittanu...Tyttöystävä tais olla hiukan mustis vain :D Hihihiiiiii vielä vuosienkin jälkeen naureskelen tuota ja me ollaan ihan hyvissä väleissä tän mun ystävän kanssa. Tyttö on tosin jo ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epämääräistä on tuo miehen käytös.. Mutta mietin, että mahtaakohan tuo naisystävä vastata kuinka rehellisesti, jos hänelle tekstaria laitat. Jos tosiaan on ollut siellä yötä ja jotain tapahtunut, niin tuskin tunnustaa?

Vierailija
24/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se entinen edes vastaisi rehellisesti??

Joku siellä kuiten on ollut, mitä merkitystä kuka?

Vierailija
25/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä asiasta tosi tiukkaan sävyyn. Kysyisin myös, miksi sun tavarasi on piiloteltu.

Sanoisin, että pettäjän kanssa en rupea olemaan. Ja että eihän miehesikään kannata olla sun kanssas, jos haluaa jotain muuta. Siis myös hänen etunsa olisi kertoa totuus.

Vierailija
26/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Tajuat kyllä itsekin.

Vierailija
27/27 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme