Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän tyttövauvaa luultu koskaan pojaksi vaatteiden värin perusteella? (ev)

Vierailija
17.05.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puin neutraaleihin väreihin.

Vierailija
2/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös tukkaa oli vähän. Ei se mua haitannut, vaikeaahan niistä on tarkkaan sanoa. Ei siitä huolimatta ole ollut mitään tarvetta korostaa sukupuolta vaatteilla. Farkkuja ja mekkoja käytetään sen mukaan, mikä on päivän ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vihreävalkoraidallisessa bodyssaan.

Kysyjä oli pahoillaan mutta totesin että itsepä olen hänet tuollaiseen pukenut että eihän noista vauvoista voi tietää!! :)

Paitsi tietty jos laittaa MartinaEskoTyyliin korvikset vauvalle!

Vierailija
4/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvana varsinkin ja vähän isompanakin, vaikka oli selkeästi "poikavaatteetkin" päällä. Varsinkin myssy päässä kaikki luuli nättiä, pitkäripsistä poikaani tytöksi :D

Vierailija
5/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauvalla oli juhlissa pinkki mekko ja vaaleanpunaiset sukkikset, silti joku valopää kysyi että "Onko se tyttö vai poika?"

Vierailija
6/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti pojaksi, vaikka olisi ollut punaisissa vaatteissa. No, kunhan hiukset tosta kasvaa niin eiköhän lettipäisenä mene jo tytöstä!

Vierailija
7/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli 2 kk vanha ja päällä vaaleanpunainen pellavamekko, kauniisti rypytetty vielä rinnan alta (tosi prinsessa). Pikkasen kyllä ihmettelin, että tyyppi kysyi onko kyseessä poika.

Vierailija
8/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa luultiin aina pienempänä tytöksi, vaikka oli ihan sinisissä ja poikamaisissa vaatteissa.

Pojalla tosin on aivan älyttömän kauniit silmät, pitkät, tuuheat, kaartuvat tummat ripset (vaikka muuten onkin vaalea), nämä oli siis jo vauvana.

Täytyy kyllä sanoa, että vieläkin, kun on 2 v. menisi varmaan ihan täydellisesti nätistä tytöstä, jos tukka olisi pitkä ja mekko päällä :D

Vierailija
9/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme torilla vedyllä, niin eräs mies totesi kaukalossa pällistelevästä vauvasta:

"Siellä se isäntä vaan tarkkailee".

No, olihan tytöllä vaaleansininen fleecepuku, mutta ei kai väri tee sukupuolta?

Näköjään sitkeässä istuvat käsitykset poikien ja tyttöjen värityksistä...

Vierailija
10/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa luultiin tytöksi, koska olin pukenut vaalean lilan potkarin päälle. En ole koskaan jaksanut miettiä, mitä värejä tytölle tai pojalle, joten välillä pojalla oli päällä esim. vaaleanpunainen paita vaaleansinisten shortsien kanssa. Ärsyttää vain tuo käsitys noista sukupuolisidonnaisista väreistä.

Vierailija
11/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ennestään minulle tuntematon mies totesi tyttömme ollessa n. 4 kk:n ikäinen, että "onpas siinä suloinen... tämähän on... poika!" Kun sanoin, että kyllä tämä on tyttö, mies koitti ilmeisesti paikata erehdystään sanomalla: "Jaa, no minä kyllä katsoin että on niin pojan näköinen." :D Tytön vaatetus oli kyllä ihan tyttömäinen juhlavaatetus, oltiin hautajaisissa.

Vierailija
12/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sinisessä puvussa :D

Vierailija
13/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsella päällä kaikenvärisiä vaatteita sen mukaan, mikä näyttää minusta kivalta. Ei siis tummaa sinistä ja harmaata tai mitään hirviökuvia (siis sellaisia stereotyyppisiä "poikavaatteita"), vaan kirkkaita sinisiä, punaisia, vihreitä, oransseja, pinkkejä ja keltaisia vaatteita. Useammin luullaan pihalla pojaksi kuin tytöksi.

Vierailija
14/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tytöllä ollut vaaleanpunaista päällä :)

Vierailija
15/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kolme ensimmäistä vuotta, ihan sama mitä tytöllä oli päällä:)

Vierailija
16/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, edelleenkin vaikka tyttö on jo 1,5v.. En pidä pastellisävyistä enkä muutenkaan lällyistä tai nyhveröistä vaatteista. Tyttö itse on myös aika räväkkä ja tykkää mm. autoista, kuoseissa ja ylipäätään. So what!

Vierailija
17/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli 2 kk vanha ja päällä vaaleanpunainen pellavamekko, kauniisti rypytetty vielä rinnan alta (tosi prinsessa). Pikkasen kyllä ihmettelin, että tyyppi kysyi onko kyseessä poika.

Isäni on dementikko ja kutsuu kaikkia lapsia pojiksi. Hän ei muista enää sanaa tyttö.

Vierailija
18/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla oli pienenä usein farkkujen kanssa kirkkaanpunaisia paitoja, ja pitkä vaalea tukka: sen takia se oli kaikkien mielestä tyttö =)

Vierailija
19/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultu tytöksi.

Futaajalla (10-12 v) oli pitkät, paksut hiukset ja pukeutui todella poikamaisesti. Silti häntä luultiin esim. Kyproksella koko ajan tytöksi. This beuatuful girl...

No nyt poika on teini, eikä erehtymisen vaaraa enää ole ( :

Vierailija
20/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa luultiin 0-3-vuotiaaksi asti tytöksi,vaikka vaatteet olivat poikien mallistoa,kuulemma niin nätti,että ei epäilystäkään kumpaa sukupuolta. :) Väärin meni arvaukset silti!! Poika vastasi itsekin kyselyihin alle kaksivuotiaana,eiku mä oon poika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme