Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko Nutrilett 5 päivän dieetti oikeasti?

Vierailija
17.05.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitettu nutrauksen aloittamiseen pidemmäksi aikaa, jos ylipaino on paljon. Pysyviä tuloksia ei 5 päivässä saa. Itselläni erittäin hyviä kokemuksia monen kuukauden nutrilett-kuurista.

Pudotin 8 kg ja yhteensä senttejä lähti 27 cm (vyötrö,lantio,reidet mitattuna)aikaa meni n.3 viikkoa. Pidin kaksi kuuria ja pienen välin ennen toisen aloittamista. Ja nyt aloitan kolmannen.

Vierailija
2/36 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitettu nutrauksen aloittamiseen pidemmäksi aikaa, jos ylipaino on paljon. Pysyviä tuloksia ei 5 päivässä saa. Itselläni erittäin hyviä kokemuksia monen kuukauden nutrilett-kuurista.

Pudotin 8 kg ja yhteensä senttejä lähti 27 cm (vyötrö,lantio,reidet mitattuna)aikaa meni n.3 viikkoa. Pidin kaksi kuuria ja pienen välin ennen toisen aloittamista. Ja nyt aloitan kolmannen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii. oon pudottanut niillä pysyvästi -23kg eikä ole tullut takaisin =)

Vierailija
4/36 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö sä siellä itsellesi vastaat? Outoa!

Vierailija
5/36 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet aloituksen, siihen samaan ei kannata laittaa kaikkia vastauksia, jos itse itselleen vastailee, ihan kaikella rakkaudella.

Vierailija
6/36 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:05"]toimii. oon pudottanut niillä pysyvästi -23kg eikä ole tullut takaisin =)
[/quote]

No et ehkä kuitenkaan tolla 5 päivän dieetillä?

Vierailija
7/36 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:09"]Jos teet aloituksen, siihen samaan ei kannata laittaa kaikkia vastauksia, jos itse itselleen vastailee, ihan kaikella rakkaudella.
[/quote]

Joo, joku saattaa huomata, että aloittaja vastailee itselleen koko ketjun, kun on otsikkona jokaisen viestin alku ;) Ei millään pahalla!

Vierailija
8/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan jaksais edes kävellä portaita ylös jos noin niukalla energialla joutuis elämään.

Vierailija
9/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan jaksais edes kävellä portaita ylös jos noin niukalla energialla joutuis elämään.

Mutta enpä tällä massallani urheile muutenkaan. Normaali arkiliikunta sujuu jopa paremmin kuin ennen tällä ENE-dieetillä. Ehkä se urheilukin sitten, kun painoa on pudonnut riittävästi.

Mutta väsynyt en tosiaankaan ole ollut tällä dieetillä!

Vierailija
10/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 talven aikana tullutta ylimääräistä kiloa pitäisi saada pois, olen todellakin normaalipainoinen/hoikka?

Mistä Nutrilettia voi ostaa?

Vierailija
11/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin, että toimii, joskin hitaammalla tahdilla kuin selvästi ylipainoisella. Ja mitään pitkiä kuurejahan normaalipainoiselle ei suositella, mutta se 5 pv voisi varmaan olla ihan ok keventämään oloa.

Nutrilettia myydään ihan perusruokakaupoissa, ainakin hiukan isommissa, siellä luontaistuotteiden lähistöllä.

Vierailija
12/36 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, kun jaksaa noudattaa, kuten otsikko sanoo. Eivät ole hinnalla pilattuja kun vertaa moniin muihin, ja saa monenlaista sapuskaa - esim aamupalaksi "suklaapirtelöä": http://luontaistuote.nettikauppaa.fi/nutrilett/

Vierailija
13/36 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tosiaan tollaista nutrilet dieettiä kokeilla, jos haluaisi 25kg painosta pois?.. Olen 182cm pitkä ja 118Kg painava joten ylipainoa on vähän liikaa.. Ja jos nuo oikeasti tehoavat, mitenkäs lopetus onnistuu?

Vierailija
14/36 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tosiaan tollaista nutrilet dieettiä kokeilla, jos haluaisi 25kg painosta pois?.. Olen 182cm pitkä ja 118Kg painava joten ylipainoa on vähän liikaa.. Ja jos nuo oikeasti tehoavat, mitenkäs lopetus onnistuu?

huviksesi sivustolla karppaus.info, katso foorumilta ennen-jälkeen -kuvat. Mieti sen jälkeen, haluatko ketoosiin karppaamalla ja syömällä vatsan täyteen hyvää, oikeata, lisäaineetonta ruokaa vai juomalla jotain tekno-lisäainepirtelöitä, joilla saat koko kropan sekaisin?

Vierailija
15/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitettu nutrauksen aloittamiseen pidemmäksi aikaa, jos ylipaino on paljon. Pysyviä tuloksia ei 5 päivässä saa.

Itselläni erittäin hyviä kokemuksia monen kuukauden nutrilett-kuurista.

Vierailija
16/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikea valinta toi nutrilett :) ?

Vierailija
17/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista mauista pidät noin yleensäkin? Näin helteillä vois olla viisainta ostaa vaan niitä pirtelöitä makusi mukaan. Tykkäätkö suklaasta, vai mansikasta, päärynästä, ananaksesta, metsämarjasta...

Vierailija
18/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan koko paketti.

Vierailija
19/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti viimeksi 5 kiloo, eikä ole tullut yhtään takas. Nyt olen yrittänyt ostaa pakettia muttei niitä ole missään. äsken kävin jumbossa muttei sieltäkään löytynyt.

Vierailija
20/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pirtelöä päivässä sisältää kaikki.

Se onkin sitten eri asia kuka pystyy moiseen-

Nutraaminen perustuu pidemmällä ajalla ketoositilan saavuttamiseen, johon pääsee kärsittyään ensin vähintää kolme päivää nälkää ja heikotusta yms.

Sen jälkeen olo onkin aika autuaallinen ja kuuri muuttuu helpoksi, jos ei huijaa itseään!

27 kg lähti 4.5 kk:ssa, eivätkä tulleet ikinä takaisin! Tästä 2 vuotta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä