Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö miehesi sinulle sähköpostinsa jos pyydät? ilman

Vierailija
17.05.2010 |

selittelyjä

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinne salasanakin.

Vierailija
2/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa. ja s-posteja voi luoda vaikka satoja joka päivä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostiin, koska olen joskus hoitanut sillä asioita (esim. koiran kasvattajan kanssa sekä jotain nettikauppajuttuja yms.), mutta en ole tosiaankaan lueskellut muita viestejä, koska mua EI KIINNOSTA esim. miehen ja sen kaverien jutut, plus ne ei muutenkaan mulle kuulu.

Työsähköpostiosoitteessa ei myöskään ole mitään mulle kuluvaa. En ole ajatellutkaan, että mun pitäisi pyytää sitä näyttämään sähköpostinsa mulle...

Vierailija
4/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin haluaisin. Jos mies nyt pyytäisi nähdä sähköpostini, eikä suostuisi sanomaan mitään syytä, niin kyllä hieman loukkaantuisin, että epäilläänkö mua nyt jostain. Näyttäisin varmaan siltikin s.postini, kun toinen kerta sitä niin haluaa.

Vierailija
5/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä miksi mun pitäisi toisen postiakatsoa? ei hänkään ole koskaan pyytänyt nähdä minun..tosin salattavaa ei minulla olisi,mutta sehän on sama kuin henk.koht kirje tai tekstiviestit.

Vierailija
6/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pyynnöstä tsekkaan, onko tullut vastauksia joihinkin kyselyihin sekä kirjoitan posteja, koska 10:llä sormella se vaan on niin paljon nopeampaa tehdä kuin miehen 2-sormisysteemillä.. =0)

En mä usko, että sillä on kovin montaa osoitetta..

Vierailija
7/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies joskus ihan soittaa mulle, pyytää tarkistamaan jonkun jutun sähköpostistaan, kertoo salasanan että pääsen sinne. (ikinä en kyllä opi muistamaan sitä, joka kerta se pitää kertoa mulle uudelleen vaikka on sama..!)

Eli aikalailla avoin pääsy on toisen sähköpostiin, sama toisinpäin. Ei me kumpikaan oikeastaan käytetä s-postia henkilökohtaisten asioiden hoitoon. Vaan lähinnä jotain tilausvahvistuksia yms varten mihin se nyt vaan pitää olla.

Vierailija
8/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti monesti ei tartte pyytääkkää kun näyttää

Vierailija
9/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole syytä päästä katsomaan.

Vierailija
10/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se ihan suorilta lupas näyttää.

Vierailija
11/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sekään nyt auttaa, hyvä pettäjä kyllä poistaa epäilyttävät sähköposti- ja tekstiviestitiedot heti kun ne on tulleet. Ainakin itse toimin näin kun joskus nuorempana tämmöistä harrastin.

Vierailija
12/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki puhelimen samantien. en halunnut niitä oikeasti katsoa, lähinnä kiinnosti miehen reaktio siinä mielessä, että kuinka paljon hän haluaa pitää asioita yksityisinään. jos hän olisi sanonut, että en saa, sekin olisi ollut ok. entinen mieheni jopa käänsi minulle tulleet tekstarit tulemaan omaan puhelimeeni ja luki sähköpostiviestini, joten ymmärrän hyvin, ettei sellainen kyttääminen ole kivaa.

meillä tosin saatetaan kirjoitella eri foorumeille ihan yhdessä, eli istutaan siis saman koneen äärellä vierekkäin, ja vuorotellen laitellaan viestejä joten tuossa asiassa luotan häneen ihan kokemuksesta.

Vierailija
13/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tarvitsee joidenkin asioiden hoitoon. Äsken mies näytti minulle sähköpostistaan jotain typeriä vitsejä, joita kaveri oli lähettänyt.

Vierailija
14/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vain työsähköpostia enkä varmasti näytä sitä kenellekään. Mun työ on sen luonteista, että s-posti on täynnä luottamuksellisia viestejä (otsikoitakaan ei ole syytä näyttää kenellekään).

Ei tulis mieleenikään pyytää miestä näyttämään omaa (työ)sähköpostia mulle (privaattia taas tuskin käyttäisi, jos haluaisi multa jotain salassa tehdä).

Vierailija
15/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään pyytää, jokaisella on oikeus yksityisyyteen.

Vierailija
16/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin molemmat lukee toisenkin posteja jos tarvii, tai ainakin tarkistaa onko tullut mitään viestejä. Miehen työpostiakin joudun joskus tarkistamaan. Jos hänelle tulee viestejä vielä johonkin muuhun osoitteeseen, niin sittenpä tulee. En epäile miestäni mistään, enkä vaan yksinkertaisesti pysty käsittämään, missä välissä hän esim. pettäisi minua. Samoin jos hänen puhelimeensa tulee viesti, ja oon siinä lähellä, niin hän pyytää katsomaan, keneltä se tuli. Toista puhelinta miehellä ei tietääkseni myöskään ole. Me myöskin vastataan toistemme puhelimiin, jos soittaja on yhteinen tuttu tai jomman kumman sukulainen. Yleensä mun äiti soittaa mun puhelimeen, mutta jos se on kotona, kun oon vaikka käymässä jossain, niin mies tietty kysyy että mitä asiaa anopilla on, niin ei sitten ehkä tartte kenenkään uudelleen soitella.

Vierailija
17/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen sähköposti, joten näen kaikki viestit heti. tosin mulla on pari salaista nettisähköpostia :DDD joita EN näytä miehelle, hih hih.

Vierailija
18/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin ainoo laatuaan vai mitä?

Puhelimenkin ottaa mukaan väkisin ja pitkin hampain koska on pakko

Vierailija
19/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin näyttäisi, kun on niin paljon duunijuttuja. Varsinkin kun mä en tajua niistä yhtään mitään. Mesessä on henk koht jutut ja niistäkään mä en tajua kun on nämä koodikielet, lyhenteet, joita en ymmärrä.

Vierailija
20/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hänen salasanankin ja hän mun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan