Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ja Emmerdalen Tom.

Vierailija
11.08.2025 |

Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta. Mieheni seurasi Emmerdalea joten koukutuin siihen itsekin. Nyt kun se Bellen mies Tom on pyörinyt siinä sarjassa niin mun mies on alkanut käyttäytymään lähes identtisesti samaan tapaan kuin hän. Ei ole päälle käynyt mutta sellaisia kettumaisia psykologisia juttuja käyttää mua vastaan. Esim oli piilottanut jääkaapista yhden ison paistin. Kyselin että minne se on mennyt, se kun oli ihan paraatipaikalla keskellä jääkaappia. Ei tiedä mitään. Rupesi etsimään sitä joka paikasta ja sanoi että sitä ei ole missään. Sitten kun menin parin päivän jälkeen jääkaapille niin siinähän se tönötti yksinään keskikerroksessa täysin havaittavissa.. Kun avasin paketin niin aivan jumalaton löyhkä. Eli se kaiketi oli virunut jossain huoneenlämmössä hyvän aikaa. 

Äsken kertoi että hänen entinen kaveri "Sirpa", oli ollut viettämässä polttareita täällä Suomessa. Hänen silmät oli suljettu ja hänet oli väkisin viety lentokoneeseen ja vasta taivaalla hän huomasi että on laskuvarjohyppäämässä joku mies selässään. Siis tandem-hyppy. Kysyin että uskotko nyt ihan oikeasti että tuollainen on tapahtunut?? Niin sanoi että tottakai uskoo koska hän näin kertoi. Minä rupesin nauramaan että hei haloo, ethän sinä voi olla noin hölmö?? Minä itse  kun sanon että "olipa ihana kissa tuossa pihalla äsken" niin sitä hän ei usko. Puhun omiani. Tuo laskuvarjohyppy sensijaan on uskottavampi. Näitä hänen kettuiluitaan seuraa aina se että menee nukkumaan. Jotenkin saa ilmeisesti paremmin nukuttua kun on kettuillut minulle ensin. Olin eilen hyvällä tuulella ja naureskelin joillekkin tv- asioille, niin hän vetäs yhtäkkiä hihastaan kortin jossa puhui isästäni. Asia ei liittynyt  mitenkään mihinkään. Kunhan halusi vaan saada minut itkemään tai suuttumaan. Ja sitten meni taas nukkumaan? Eikös noi kiukuttelut ole vähän niinkuin pikkulasten tai vanhusten oireita kun ovat väsyneitä? 

Ja tosiaan kun 12 vuotta ollaan oltu naimisissa niin kyllä minä hänet jo tunnen. Tuollainen yhtäkkinen persoonallisuuden muutos joka muistuttaa hyvin paljon sitä Emmerdalen Tomin käytöstä. Alkaako hän dementoitumaan vai mitä fiddua? Olemme alle 50 vuotiaita.

Kiitos naiset jos voitte asiallisesti vastata. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy tämä minun kirjoitus uusimmissa julkaisuissa..?

Vierailija
2/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi Tomin touhuhan on selvää kaasuvalotusta, yrittää saada Bellen mielenterveyden murtumaan ja sitten taipumaan kontrollointiin, kun ei usko enää itseensä. Päälle vielä jatkuva muu manipulointi.

Sun tapauksesta sen sijaan en osaa sanoa mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi Tomin touhuhan on selvää kaasuvalotusta, yrittää saada Bellen mielenterveyden murtumaan ja sitten taipumaan kontrollointiin, kun ei usko enää itseensä. Päälle vielä jatkuva muu manipulointi.

Sun tapauksesta sen sijaan en osaa sanoa mitään :D

Ainoa mitä keksin on se että mieheni on mustasukkainen. Jos olen iloinen ja energinen niin se on jotenkin uhka hänelle. Herranjumala joku mieshän saattaa jopa kiinnostua minusta kun olen niin iloinen. Sanoin hänelle eilen kun hän alkoi puimaan ikäviä asioita että "hei sori, en ole hyvällä päällä. Olen äärimmäisen masentunut, joten ei mitään hätää". Hymyili vaan tyytyväisenä ja katseli muualle. Tietää senkin että minua ärsyttää se kun puhun hänelle jotain ja joudun katselemaan hänen takaraivoaan tai korkeintaan ohimoa. Ei vahingossakaan vilkaise minuun päin. Kyllä se nyt näköjään tykittää kunnolla. Painuisi jonnekkin mielisairaalaan. Hulluksihan se on tullut. -ap

Vierailija
4/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihastunut Tomiin. Matkii hahmon käytöstä alitajuisesti. 

Vierailija
5/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ihastunut Tomiin. Matkii hahmon käytöstä alitajuisesti. 

Joo, homo mikä homo :D -ap

Vierailija
6/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom aito narsisti. Palstalla näistä puhutaan jatkuvasti, mutta harva kutenkaan sellainen on. 

Sun miehen on sekopää, joka saa jotain vääriä kiksejä. Otahan puheeksi nyt. Lähde vaikka pariksi päiväksi pois, että saa miettiä hänen leikkinsä melekkyyttä ja lapsellisuutta. Jos ei ota kuuleviin korviin, niin lähde samantien. Kohta on jo liian myöhäistä. Belle on jo jumissa, vaikka yrittikn lähteä.

Vierailija
7/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini seuraa Emmerdalea, joten Belle on tuttu nimi. Se oli kyllä ihan lapsi/esiteini kun viimeksi olen äidin vierellä puolisilmällä seurannut! Ja nyt sillä on mies - huhhuh.

Vierailija
8/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom aito narsisti. Palstalla näistä puhutaan jatkuvasti, mutta harva kutenkaan sellainen on. 

Sun miehen on sekopää, joka saa jotain vääriä kiksejä. Otahan puheeksi nyt. Lähde vaikka pariksi päiväksi pois, että saa miettiä hänen leikkinsä melekkyyttä ja lapsellisuutta. Jos ei ota kuuleviin korviin, niin lähde samantien. Kohta on jo liian myöhäistä. Belle on jo jumissa, vaikka yrittikn lähteä.

Sekopää hän näköjään onkin. Jotenkin se alkoi pikkuhiljaa pimahtaa kun mentiin naimisiin. Kas kun ei löydy vielä hakuhistoriasta jotain "kuinka loukata vaimoa mahdollisimman pahasti".  Sehän tässä onkin että jos lähden niin hän silläaikaa rikkoo tavarat jotka on minun ja minulle tärkeitä. Eli en voi lähteä. Ja kun olemme naimisissa niin hänellä on oikeus olla täällä kotona. Eli olen vähän niinkuin umpikujassa. Keskustelut ei auta koska "ei hän mitään tiedä mistään" ja minä olen jotenkin hysteerinen. Vaikka lähes kuiskaten puhuisin niin hän räyhää että "rauhoitu jo ja lopeta tuo huutaminen!!". 

Vierailija
9/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopää hän näköjään onkin. Jotenkin se alkoi pikkuhiljaa pimahtaa kun mentiin naimisiin. Kas kun ei löydy vielä hakuhistoriasta jotain "kuinka loukata vaimoa mahdollisimman pahasti".  Sehän tässä onkin että jos lähden niin hän silläaikaa rikkoo tavarat jotka on minun ja minulle tärkeitä. Eli en voi lähteä. Ja kun olemme naimisissa niin hänellä on oikeus olla täällä kotona. Eli olen vähän niinkuin umpikujassa. Keskustelut ei auta kosk

Terveisin -ap

Vierailija
10/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini seuraa Emmerdalea, joten Belle on tuttu nimi. Se oli kyllä ihan lapsi/esiteini kun viimeksi olen äidin vierellä puolisilmällä seurannut! Ja nyt sillä on mies - huhhuh.

Belle on ollut aikuinen jo jonkin aikaa, joten et ole tainnut ihan äskettäin äitisi vierellä olla.

Minä muistan, kun Belle syntyi. Se tapahtui viime vuosituhannella. 

Vierailija
11/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lääkäriin, voi olla aivokasvain, alkavaa dementiaa tms kun käytös noin muuttuu ykskaks.

Vierailija
12/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miehelläsi on muistisairaus puhjennut.

Vierailija
13/15 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopää hän näköjään onkin. Jotenkin se alkoi pikkuhiljaa pimahtaa kun mentiin naimisiin. Kas kun ei löydy vielä hakuhistoriasta jotain "kuinka loukata vaimoa mahdollisimman pahasti".  Sehän tässä onkin että jos lähden niin hän silläaikaa rikkoo tavarat jotka on minun ja minulle tärkeitä. Eli en voi lähteä. Ja kun olemme naimisissa niin hänellä on oikeus olla täällä kotona. Eli olen vähän niinkuin umpikujassa. Keskustelut ei auta kosk

Voi ei! 

Onko sulla paikkaa johon sä oikeasti voisit mennä? Miehen ollessa duunissa tai jossain niin tärkeiimmät kamat mukaan. Pakkaa pikku hiljaa kamojas. Laatikoihin jätesäkkeihin vaatteita "kirpputorille" tavaroita myyntiin... Selittelet siis jos mies kysyy.

Sitten jotain päivänä, kun mies on pois, niin pyydät jonkun todella luotetun tyypin auttamaan. Kamat kantoon ja akka ulos. Sitten lähetät kirjeen, että saat oma osuutesi erossa.

Kaverilla kävi kerran pashamäihä mies valinnassa. Se tyyppi vielä lukitsi tuon sisään työpäivänsä ajaksi. Kerran kaveri sitten sai soitettua toiselle kaveri, joka hälytti mut. Aamusta aikaseen lähdettiin kytikselle, kun mies lähtee töihin ja eikun jätesäkkiä ikkunasta ulos ja autoon. Lopulta kaverikin hyppäs perässä. Eka kerros ja oli luminen talvii.

Tuo tul sitte meille, kun ei hänen miehensä mua niinkään tuntenut. Muutaman kuukauden sain piiloteltua. Se jätkä oli ihan raivona, kun sitä kylillä näki. Ihan kaikille rähjäs ja haasto riitaa ja kyseli tyttöystävänsä perään. Oli käynyt kaverin vanhemmillekin uhkailemassa kaikenlaista. Pikku hiljaa sitten saatiin kaikenlaisia todisteta, että sai lähestymiskiellon hankittua. Uskalsi alkaa liikkumaan ja muutti kyllä toiseen kaupunkiin välittömästi. 

Voimia sulle. Yritä keksiä jotain. Mites juristi? Olisko sulla siihen varaa ja kysyä kuinka kannattaa toimia?

Vierailija
14/15 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua! Löysin ketjun kun etsin että mies on kuin Tom!! Vaikea selostaa....samankokeneet ymmärtää. Kääntää puheet aina omaksi edukseen ja käyttäytyy aina kuin vika olisi minussa.

Saa minut epäilemään itseäni. Mikäli hän on pahalla päällä ja tiuskii, kohta tuleekin sanomaan "mitä sinä tiuskit, älä pura minuun työjuttujasi kulta! Siis teennäisesti, kun itse on ensin purkanut omiaan minuun. Vaikka minä siis olisin ollut ihan ok, kuten yleensä!

Hänellä ei pidä pokka minun läsnäollessa, muille on kohtelias ja "normaali". Minulle puhuu halventavasti, rumasti ja loukkaa, syyttelee ihmeellisistä asioista jne. Kaikki mitä puhun on tyhmää ja kaikki mitä teen, on väärin!

Silti itse ei tee mitään kotitöitä ym. Kaasuvalotusta harrastaa.

Vierailija
15/15 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän