Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se pelko sit iski... :((

Vierailija
15.04.2010 |

Olen menossa maanantaina leikkaukseen,isoon käsi leikkaukseen. Ja nyt alkoi pelottamaan leikkaus, ei minua ne kivut pelota, olen varautunut siihen et käsi on leikkauksen jälkeen kipeä. Mut eniten mietin sitä et entä jos nukutuksessa ja leikkauksessa menee jotain pieleen ja en sit herääkään siitä... Tiiä et on tyhmä pelätä tämmöstä, mut minua vain pelottaa... :(

Kai se pelko johtuu viime leikkauksesta jolloin aivoistani poistettiin kasvain. Muistan vieläkin niin elävästi sen kun makasin teholla täysin avuttomana piuhojen ympärillä... :(

Miten minä pääsisin pelkoni yli? Onko jollain samanlaisia kokemuksia? Olen menossa leikkaukseen yksityiselle puolelle, koska jotenkin uskon että siellä saan parhaan mahdollisen kirurgin leikkaamaan käteni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin aiheettomia. Kyllä minun useamman kerran leikattu mieheni miettii noita samoja juttuja aina ennen leikkausta.

Vierailija
2/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, että pelkäämisesi ei vaikuta mitenkään siihen, heräätkö leikkauksesta vai et. Joten se on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa yhteyttä esim leikkaavaan lääkäriin ja kertoa pelostasi. Hänen kanssaan juttelu voisi auttaa ja hän voisi tarvittaessa määrätä jotakin rauhoittavaa jota voisit ottaa tarvittaessa. Ymmärrettäväähän tuo on, vaikka esim todennäköisyys ettet heräisi on häviävän pieni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi