Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tampere ja aseman seutu levotonta arki-iltaisin/öisin?

Vierailija
05.08.2026 |

Menen huomenna katsomaan Eppu Normaalin keikkaa Tampereelle. Juna-aikataulut menee sen verran typerästi, että juna lähtee vasta klo:02.37. Sitä aiempi juna vähän yli yksitoista ja keikan arvioitu loppumisaika on klo:23.15. Siksi ostin lipun tuohon myöhempään junaan vaikka tympäisee odotella. Linja-autoja ei kulje niin, että niistä olisi hyötyä.

Olen keski-ikäinen nainen ja mietin onko mun turvallista odotella asemalla muutaman tunnin ajan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika hulinaa on sen keikan päätyttyä. Miten uskallat siellä keikalla olla?

Vierailija
2/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt turvatonta mutta baarissa olisi kivempi odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan aika hulinaa on sen keikan päätyttyä. Miten uskallat siellä keikalla olla?

Miksi pitää olla noin ääliömäisen veemäinen? Etkö tosiaan ymmärrä, että on eri asia olla jossakin isolla stadionilla ihmisten ympäroimänä kuin kävellä ja olla yksin jossakin asemalla. 

Ap

Vierailija
4/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei jaksaisi selvinpäin mennä johonkin baariin istumaan.

Ap

Vierailija
5/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jään aina yöksi hotelliin/hostelliin tms. jos on pidempi matka. Mut nyt taitaa olla tosi täyttä siellä päin. En tykkäisi noin pitkää aika oleskella yksin mutta ehkä sitten hätätilanteessa menisin vaikka johonkin baariin kahville ja joisin sen kupin tooosi hitaasti :D Mutta tottahan siellä on varmasti muitakin samassa tilateessa odottamassa junaa, joten et sä varmastikaan yksin siellä ole :) Järki päässä pärjää pitkälle! Mukavaa keikkaa! N30+

Vierailija
6/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jään aina yöksi hotelliin/hostelliin tms. jos on pidempi matka. Mut nyt taitaa olla tosi täyttä siellä päin. En tykkäisi noin pitkää aika oleskella yksin mutta ehkä sitten hätätilanteessa menisin vaikka johonkin baariin kahville ja joisin sen kupin tooosi hitaasti :D Mutta tottahan siellä on varmasti muitakin samassa tilateessa odottamassa junaa, joten et sä varmastikaan yksin siellä ole :) Järki päässä pärjää pitkälle! Mukavaa keikkaa! N30+

Rahaa menee nyt muuhun niin peruin hotellin ja lisäksi on perjantaina menoa joka tuli tietoon vasta viime viikolla. Mua ei nyt kyllä nappaisi missään baarissa istua.

Ap

Vierailija
7/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No onhan siellä selvinpäin ne baarimikot. Voit vaikka niiden kaa vaihtaa muutaman sanan. Ihan tuttua niille ettei kaikki asiakkaat juo alkoholia. Ainahan niissä myydään kans jotain kahvia/limua/teetä.

Vierailija
8/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa menee nyt muuhun niin peruin hotellin ja lisäksi on perjantaina menoa joka tuli tietoon vasta viime viikolla. Mua ei nyt kyllä nappaisi missään baarissa istua.

Ap

Peruit hotellin eikä sulle kelpaa mikään oheisvaihtoehto. Pahoittelen, mutta en enää osaa auttaa. Oletkohan trolli? N30+

Vierailija
9/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silti luulen että siellä on kivempi kuin asemalla. 

Vierailija
10/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Peruit hotellin eikä sulle kelpaa mikään oheisvaihtoehto. Pahoittelen, mutta en enää osaa auttaa. Oletkohan trolli? N30+

Anteeksi mitä? Mikä sua vaivaa? Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, että peruu hotellin. Eihän tässä ole mitään muuta ehdotettu kuin baaria. Äly hoi taas.

Ap

Vierailija
11/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silti luulen että siellä on kivempi kuin asemalla. 

Niin se voi olla. Pitää katsoa mikä paikka olisi kiva.

Ap

Vierailija
12/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen asema on iltaisin hiljainen ja rauhallinen. Ei siellä liiku kuin korkeintaan joku arka tyttönen, joka haluaa kertoa sinulle Jeesuksesta. Harakat ja naakatkin menee nukkumaan jo klo 22.

Vierailija
13/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trollihan se. Kyllä keski-ikäiset naiset ovat yleensä reissanneet ympäri maailmaa ihan yksinkin, tokkopa Nääsvillessä muutama tunti noin kauhistuttaa! 

Vierailija
14/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, jos sinun pitää avautua aiheesta palstalla, niin on kaikille eduksi, että pysyt kotona, ap.

Vierailija
15/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi mitä? Mikä sua vaivaa? Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, että peruu hotellin. Eihän tässä ole mitään muuta ehdotettu kuin baaria. Äly hoi taas.

Ap

Peruit hotellin, otat tieten tahtoen paljon myöhemmän junan ja sitten vasta mietit että kannattaakohan. Uskon, että on turvallista kun ei ole missään räkäkännissä. Jos et itsekään keksi missä sitä voisi keskellä yötä aikaansa viettää niin ei me muutkaan sitä niin helpolla keksitä. Toki joku tamperelainen voi tietää paremmin joten sikäli hyvä että kysyt, ei kysyvä tieltä eksy. N30+

Vierailija
16/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Peruit hotellin, otat tieten tahtoen paljon myöhemmän junan ja sitten vasta mietit että kannattaakohan. Uskon, että on turvallista kun ei ole missään räkäkännissä. Jos et itsekään keksi missä sitä voisi keskellä yötä aikaansa viettää niin ei me muutkaan sitä niin helpolla keksitä. Toki joku tamperelainen voi tietää paremmin joten sikäli hyvä että kysyt, ei kysyvä tieltä eksy. N30+

Eihän ap kysynyt missä voi viettää aikaa vaan kysyi onko Tampereella ja aseman alueella turvallista tuohon aikaan. Surullista, että joidenkin luetun ymmärtäminen on tuota luokkaa.

Vierailija
17/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena menisi Tampereen asemalle yöllä levoton narkkien lepopaikka.

Vierailija
18/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi itse asemalle tuohon aikaan, en kulkisi edes läpi, juuri se seutu on todella täynnä kaikenmaailman notkujaa ja haahuilijaa. On siellä toki vartijoitakin välillä mutta nyt loppuviikosta koko kylä on ihan sekaisin ja tukossa noiden keikkojen takia, eli heillä voi olla muutakin puuhaa kuin vahtia häirikköjä asemalla jossa kaikki tilat ovat kiinni. Aseman odotustila/aula on kiinni klo 00-04 joka tapauksessa. Mitä vaihtoehtoja sinulla on? 

Vierailija
19/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voit olla melko rauhassa siellä asemalla koska siellä on ihan taatusti paljon muitakin sinne junaan menijöitä. Ja muihin juniin. Eput on keski-ikäisten ja vanhempien musiikkia joten samankaltaista seuraa löytyy. Asemalla voit olla kunhan et haasta riitaa muiden kanssa. (Tämä oli VITSI!) 

Vierailija
20/20 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen myöhään lenkillä Pispalanharjun suunnassa. Ei tuullut, kauhea ilmansaaste koko tien pituudelta vaikka oli hiljaisempaa liikennettä, kun välillä kulki bussi ja muutama saasteauto. Nuorisoa. Autoja liikkeellä sivukaduilla, muutama utelias. Kannabiskäry koko Pispalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi