Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö miehesi sinulle sähköpostinsa jos pyydät? ilman

Vierailija
17.05.2010 |

selittelyjä

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesa voisi saada fudut ja ehkä joutua oikeuteen sisäpiiritiedon vuotamisesta. Mutta toisaalta, jos vaatimalla vaatisin, niin uskoisin että saattaisi silti näyttää, koska kuienkin luottaa muhun, että en tietoja mitenkään käyttäisi. Tämän päättelen siitä, että ei periaatteessa saisi työpaikan puolesta kertoa työmatkojensa tarkkaa kohdetta, koska tekee eräänlaisia yllätystarkastuksia. Olen kuitenkin sanonut, että minun pitää tietää mihin menee, jos vaikka tapahtuu joku onnettomuus, niin en sitten ainakaan ihan turhaan huolehdi. On aina kertonut tuon perustelun jälkeen, enkä koskaan ole asiaa levitellyt.

En kehtaa s-postista kysyä, ettei vaan arvaa että olen taas täällä AV:lla:)

Vierailija
22/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Joskus näyttää jos on jotain minkä arvelee mua kiinnostavan. Mun puolesta saa pitää s-postinsa yksityisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsähköpostien osalta kummallakin olisi sopimusrikkomus jos niitä alkaisi jakaa. Yksityissähköpostinsa pitäköön.

Vierailija
24/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mieheni pitäisi näyttää minulle sähköpostinsa. En myöskään näe tarvetta näyttää omia sähköpostejani miehelleni. Kännykät ovat myös omaa yksityisaluetta.

Vierailija
25/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten loin fb:tä varten oman. Ja salasanat tiedän hänen joka kolkkaan, ei ole mitään salailtavaa :)

Vierailija
26/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään ei ole mitään salailtavaa. Silti viestien lähettäjillä voi olla sellaista asiaa, jota eivät halua puolison tietoon.

miksi mieheni pitäisi näyttää minulle sähköpostinsa. En myöskään näe tarvetta näyttää omia sähköpostejani miehelleni. Kännykät ovat myös omaa yksityisaluetta.

Vierailija
27/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä on ollut tässä asiassa luottamuspulaa aikaisemmin... nykyään ei (kai) ole syytä

Vierailija
28/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen tarvittaessa, hän ei ikinä ehdi syventyä niihin. Yksi työkontakti-nainen on muuten hauska, se ei varmaan tajua että viestittelee pääasiassa minun kanssa, on niin pikku-flirtti päällä viesteissä. On saanut miehestäni liian fiksun kuvan kun minä kirjoitan hänen nimissään. Ja tämä kaikki siis ihan mieheni luvalla ja pyynnöstä. Referoin tärkeimmät hänelle.

Vierailija
29/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen varmaan tajua viestittelevänsä SINUN kanssasi, jos vastailet MIEHESI nimissä. Voi luoja. En ole ikinä ymmärtänyt näitä "kun kerran ollaan avo/avioliitossa, niin mikään ei ole enää yksityistä" -tyyppejä.

vastailen tarvittaessa, hän ei ikinä ehdi syventyä niihin. Yksi työkontakti-nainen on muuten hauska, se ei varmaan tajua että viestittelee pääasiassa minun kanssa, on niin pikku-flirtti päällä viesteissä. On saanut miehestäni liian fiksun kuvan kun minä kirjoitan hänen nimissään. Ja tämä kaikki siis ihan mieheni luvalla ja pyynnöstä. Referoin tärkeimmät hänelle.

Vierailija
30/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jostain syystä pyytäisin, niin tokkopa tuo niitä minulle näyttäisi. Minä en ainakaan näyttäisi, jos mies pyytäisi omani nähdä. En siksi, että mulla ois jotain salattavaa, vaan siksi, että olen sitä mieltä, että parisuhteessa olevallakin ihmisellä on oikeus yksityisyyteen sähköpostien, tekstareiden jne. suhteen.

Vierailija
31/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisin nähdä mieheni sähköpostit tai kännykän. En edes tiedä mitä sähköposteja miehellä on, kenen kanssa kirjoitelee tms. Ei kuulu minulle, eikä sen puoleen kiinnostakaan. Kyllä nyt ihmisellä yksityisyys pitää olla.

Vierailija
32/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jostain syystä pyytäisin, niin tokkopa tuo niitä minulle näyttäisi. Minä en ainakaan näyttäisi, jos mies pyytäisi omani nähdä. En siksi, että mulla ois jotain salattavaa, vaan siksi, että olen sitä mieltä, että parisuhteessa olevallakin ihmisellä on oikeus yksityisyyteen sähköpostien, tekstareiden jne. suhteen.

Vierailija
33/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on sairasta, että parisuhteessa kaiken pitäisi olla yhteistä. Ei tietenkään. Ne viestit ovat sen ja sille lähetetty.

Vierailija
34/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä syy minulla voisi olla sitä pyytää. Mutta toisaalta pääsisin miehen sähköpostiin itsekin, jos haluaisin.

Vierailija
35/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedämme kumpikin toistemme salasanat sähköposteihin. Tosin, ei minulla ole mitään syytä käydä kyttäämässä hänen postejaan ellei hän itse pyydä minua katsomaan jotain.

Vierailija
36/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vapaa käyttö oikeus kaikkeen ja tiedämme salasanat yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan