Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vastaatko ulkoisesti miehesi ihannenaista?

Vierailija
17.05.2010 |

ja minkä arvosanan itse annat ulkonäöllesi kouluarvosanoin, asteikolla 4 -10. Mainitsehan myös ikäsi.

Omat vastaukseni: vastaan lähes tulkoon ulkoisesti mieheni ihannenaista, mutta ehkä n. 5-10 kg laihempana ( nyt 175/68 ) ja treenattuna. Nyt olen liian löysässä kunnossa ja se selvästikin häiritsee miestäni.

Arvosanani omasta ulkonäöstä: vaatteet päällä 8.3 - ilman vaatteita 6, ikä 35.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen liian lyhyt jotenn on aivan sattumankauppaa että meistä on tullut pari. Tuskin olis minuun kiinnittänyt huomiota "vapailla" markkinoilla.

Vierailija
2/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se katsoo sexy teenejä,nii kaupungil ku videoilta. ja jotai jenni rautawaaraa.katoin just sivuhistorian.se ei ees myönnä... noo ei se mitää.oon sinkku taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin aikoinaan. hän pitää naisellisista naisista ja huomaan hänen päänsä kääntyvän jos vastaan sattuu minun tyyliseni nainen. tokihan hän nykyään on jo kanssani muistakin syistä, mutta ensialkuun hän kyllä kiinnitti huomiota pelkästään ulkonäköön.

itse en näe itseäni samalla tavalla, nättinä toki, mutta en kauniina. oma arvosanani itselleni voisi olla 6-9 välillä riippuen siitä kuinka paljon kiinnitän ulkonäkööni kussakin tilanteessa huomiota. ikää on jo 39, joten sekin alkaa jo pikkuhiljaa näkyä.

Vierailija
4/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuolaa isojen tissien perään, pää kääntyy niin kaupuhgilla kuin tv-ohjelmienkin muodokkaille naisille. Itsellä ei ole isoa rintavarustusta, mutta tissithän ne vaan on.

Vierailija
5/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mieheni ihastuneen minussa nimenomaan ulkonäköön silloin aikoinaan. hän pitää naisellisista naisista ja huomaan hänen päänsä kääntyvän jos vastaan sattuu minun tyyliseni nainen. tokihan hän nykyään on jo kanssani muistakin syistä, mutta ensialkuun hän kyllä kiinnitti huomiota pelkästään ulkonäköön.

itse en näe itseäni samalla tavalla, nättinä toki, mutta en kauniina. oma arvosanani itselleni voisi olla 6-9 välillä riippuen siitä kuinka paljon kiinnitän ulkonäkööni kussakin tilanteessa huomiota. ikää on jo 39, joten sekin alkaa jo pikkuhiljaa näkyä.

Jos ulkonäkösi huononee niin jättääkö miehesi sitten sinut ja valitsee uuden naisen joka on samannäköinen kuin sinä silloin aikoinaan?

Vierailija
6/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö asteikolla samaa luokkaa kuin sulla. Tosin mies on aina halunnut mua vaikka olin välillä todella tuhdissa kunnossa...nyt olen laihtunut ja laihdutan edelleen. Ikää myös 35v

Vierailija
7/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkösi huononee niin jättääkö miehesi sitten sinut ja valitsee uuden naisen joka on samannäköinen kuin sinä silloin aikoinaan?

se, että mies pitää ulkonäöstäni vai se, että hän joskus katsoo kaunista naista?

ei, itsetuntoni on kuitenkin sen verran hyvä, etten joudu tuollaisia ajattelemaan. ja kuten sanoin, tutustumisen jälkeen mieheni on rakastunut myös muihin piirteisiin. aika vaikeaahan se olisi toisessa ensin kiinnittää huomiota luonteeseen, jos ensimmäinen mikä on näkyvillä on ulkonäkö. paitsi tietysti jos on tavattu kasvottomina jossain netissä.

Vierailija
8/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mies pitää ulkonäöstäni vai se, että hän joskus katsoo kaunista naista?

ei, itsetuntoni on kuitenkin sen verran hyvä, etten joudu tuollaisia ajattelemaan. ja kuten sanoin, tutustumisen jälkeen mieheni on rakastunut myös muihin piirteisiin. aika vaikeaahan se olisi toisessa ensin kiinnittää huomiota luonteeseen, jos ensimmäinen mikä on näkyvillä on ulkonäkö. paitsi tietysti jos on tavattu kasvottomina jossain netissä.

taitaa olla kauniille ihmisille ainoa sallittu pariutumiskeino. Sillä tavalla eivät muut ihmiset heti ajattele, että joku on yhdessä pelkästään siksi, että toinen on kaunis tai komea ja hän lähtee suhteesta heti, kun kauneus katoaa. Ainoastaan luonteeseen voi ja saa ihastua ensisilmäyksellä ja sitten voi avata silmänsä tai laittaa valot päälle ja kenties hitusen etäisesti olla sitä mieltä, että nojoo, ihan nättihän toi on. =D

Vierailija
9/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen omasta mielestäni liian lihava, painoindeksi nippanappa normaalin rajoilla raskauden jälkeen. Oma arvosana ulkonäöstä tällä hetkellä on ehkä kolme. Mulla paino vaikuttaa niin paljon omaan mielikuvaan ulkonäöstä.

Kun pääsen tavalliseen painooni, sanoisin että 8 on lähellä. En ole enää mikään teini, mutta ikäisekseni ihan ok. Olen n. 35 v.

Vierailija
10/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla kauniille ihmisille ainoa sallittu pariutumiskeino. Sillä tavalla eivät muut ihmiset heti ajattele, että joku on yhdessä pelkästään siksi, että toinen on kaunis tai komea ja hän lähtee suhteesta heti, kun kauneus katoaa. Ainoastaan luonteeseen voi ja saa ihastua ensisilmäyksellä ja sitten voi avata silmänsä tai laittaa valot päälle ja kenties hitusen etäisesti olla sitä mieltä, että nojoo, ihan nättihän toi on. =D

mutta kirjoittajan viestistä tuli minulle se kuva, että mies ihastui tulevan vaimonsa ulkonäköön ja siinä se. Eräällä tutullani on sellainen ajatus että hänen pitää olla pitkähiuksinen että miehensä viitsii olla hänen kanssaan. Kirjoituksesta, jota ihmettelin ,välittyi samanlainen ,miehen puolelta pelkkään ulkonäköön keskittynyt vaimonvalinta. Ja ei siinä mitään ,jos vaimo sen hyväksyy.

Vierailija
11/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat purjeet ja mahtava peräsin...

Vierailija
12/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei oo millään muulla väliä, kunhan on isot tissit.

Vierailija
13/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoittajan viestistä tuli minulle se kuva, että mies ihastui tulevan vaimonsa ulkonäköön ja siinä se. Eräällä tutullani on sellainen ajatus että hänen pitää olla pitkähiuksinen että miehensä viitsii olla hänen kanssaan. Kirjoituksesta, jota ihmettelin ,välittyi samanlainen ,miehen puolelta pelkkään ulkonäköön keskittynyt vaimonvalinta. Ja ei siinä mitään ,jos vaimo sen hyväksyy.

Viestin puolivälistä löytyy tällainen lause;

tokihan hän nykyään on jo kanssani muistakin syistä, mutta ensialkuun hän kyllä kiinnitti huomiota pelkästään ulkonäköön.

Eli olet halunnut lukea viestiä kuin piru raamattua ja edelleen tunnut sitä tekevän, tuon viimeisen lauseesi perusteella.

Vierailija
14/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on usein sanonut tästä. Olen kuulemma juuri sellainen nainen jollaisen hän jo poikana joskus toivoi saavansa kumppanikseen. Itse arvioisin ulkonäköni kouluarvosanalla 9-, ottaen huomioon ikäni, joka on 49. Vertaan siis ikäisiini, en nuoriin naisiin. Nuorena olin korkeintaan 7, mutta iän myötä ero on tasoittunut, koska olen onnistunut säilyttämään vartaloni ja löytämään tyylini.

Vierailija
15/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mitään ihanne miestä!

Kyllä noita kivannäkösiä ukkoja maassa vilisee. Ja niillä ei ole mitään kaavaa, saa olla lyhyt, pitkä, pullea tai laiha. Tumma, vaalea. Jopa ikä ei ole niin sidottu johonkin lokeroon, olen huomannut 3- kymppisenä että parikymppinen poju voi olla hottis siinä missä 40- vuotias pukupelle.

Sama mun miehen sanoissa (ja mitä sen katseita olen huomannut kadulla vaeltavan).

Jos jossain en ole ihanne, niin varmaan voisin olla viisaampi!

Semmosesta on mulle eniten haastetta, koska kuka vaan nainen voisi kääntää ukkoni päätä mutta mitä sitten? Kyllä itsekin vilkuilen miehiä, eri näkösiä ja kokosia..

Vierailija
16/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää erittäin hoikista ja isorintaisista, mieluiten alle 160 cm.

Itse olen pitkä, normaalipainoinen mutta rasva kerääntyy lantiolle eikä todellakaan rintoihin.

Itse olen tyytyväinen ulkonäkööni vaikka raskauden jäljiltä olen vielä aika löysä. Nyt antaisin arvosanaksi 8, vuoden kuluttua kun olen kiinteämpi niin 9.

Vierailija
17/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin puolivälistä löytyy tällainen lause;

tokihan hän nykyään on jo kanssani muistakin syistä, mutta ensialkuun hän kyllä kiinnitti huomiota pelkästään ulkonäköön.

Eli olet halunnut lukea viestiä kuin piru raamattua ja edelleen tunnut sitä tekevän, tuon viimeisen lauseesi perusteella.

eli mielikuva. Mielikuvat eivät liene pirusta peräisin ja luullakseni ovat ihan luvallisia tällä palstalla. Mehän emme tiedä täällä kenenkään oikeasta elämästä mitään, ainoa mihin täällä voi tukeutua, on juurikin se kirjoitus.

Sehän on aivan oivallista että sinun miehesi on kanssasi sekä sielullisista että ruumiillisista syistä johtuen. Oman kokemukseni mukaan myös sellaisia pariskuntia löytyy, joille ulkoiset seikat ovat ratkaisevia pidemmälläkin tähtäimellä.

Vierailija
18/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät, että vielä 35-vuotiaana pitää antaa itselleen kouluarvosanoja. Kannattaisiko keskittyä itseen eikä siihen mistä mies tykkää.

En minä tiedä millainen on mieheni ihannenainen, mutta minuun hän on rakastunut ja minun kanssani päättänyt elämänsä jakaa ja lapsensa tehdä. En itseasiassa tiedä edes mikä olisi minun ihannemieheni, se kun on niin monimutkainen asia tuo ihminen. Omassa miehessä miellyttää kyllä ulkonäkö ja luonne, mutta onhan siinä hölmöjäkin piirtäitä niinkuin kaikissa ihmisissä on.

Hankis ap nyt jostain vähän selkärankaa ja keskity tykkäämään itsestäsi ihan itse.

Vierailija
19/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole tämän 10 vuoden aikana onnistunut saamaan selville, minkälainen on mieheni ihannenainen. Siis ulkoisesti.

Mutta minä en meikkaa, koska olen aina ollut ns. luonnonkaunis ja se on juttu, josta mieheni tykkää. Se halveksii maalattuja naisia.

Mutta muuten saan kyllä kyllästymiseen asti kuulla joka ainoa päivä, miten olen niin kaunis :)

Itse annan arvosanan 8. Ikää 45v

Vierailija
20/26 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitkä ja hoikka niin kuin miehenikin. Hiukset on pitkät ja paksut. Pukeudun ja meikkaan naisellisesti. Mies tykkää etenkin pepustani ja rinnoistani (olipa yllättävää...:D), mutta omasta mielestäni solakat ja hyvämuotoiset sääreni ovat vahvuuteni. Timmissä kunnossa en varsinaisesti ole, sillä en juuri jumppaa, eikä mulle luonnostaan kerry helposti lihaksia. Vatsa saisi olla litteämpi, mutta nyt kun olen raskaana, tästäkään asiasta ei tarvi enää huolehtia. :D

Ikä 25, arvosana vaatteet päällä 9- ja ilman vaatteita 7,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi