vastaatko ulkoisesti miehesi ihannenaista?
ja minkä arvosanan itse annat ulkonäöllesi kouluarvosanoin, asteikolla 4 -10. Mainitsehan myös ikäsi.
Omat vastaukseni: vastaan lähes tulkoon ulkoisesti mieheni ihannenaista, mutta ehkä n. 5-10 kg laihempana ( nyt 175/68 ) ja treenattuna. Nyt olen liian löysässä kunnossa ja se selvästikin häiritsee miestäni.
Arvosanani omasta ulkonäöstä: vaatteet päällä 8.3 - ilman vaatteita 6, ikä 35.
Kommentit (26)
Olen tumma ja hoikka, keskipituinen. Rinnat on kuulema sopivan kokoiset B80 yleensä kuppikoko.
2 lasta synnyttänyt ja silti ihan timmissä kunnossa.
Mä annan itselleni kasin, mun hiukset on liian ohuet ja liukkaat, enkä mä tykkää mun varpaista.
nyt kun imetän niin mieheni ei tykkää kun on isot tissit.. normaalisti a-b.. ja nyt d-dd.
huonoina päivinä arvosana olis varmaan n7.. muuten 9..
Minä olen 25-vuotias, yhtä pitkä kuin paksukin, isotissinen ja raskasrakenteinen. Mies TYKKÄÄ, ei vaan RAKASTAA!! :) Kiimaisena pyörii ympärilläni päivittäin. Itse annan arvosanaksi, asteikolla 4-10, 8!
hänen ihannettaan, mutta varmsati olisi hiomista. Voisin olla paremmassa kunnossa, vaikka hoikka olenkin.
Vaatteet päällä yleisarvosana on 9½ ja ilman vaatteita varmaan 6..
Mies nimittäin tykkää yli kaiken lyhyistä, vaaleista hiuksista. Ei voi sietää "isotukkaisia" naisia, minusta se on hassua. : D
Mies myös pitää pienistä rinnoista ja hoikista naisista, itsekin olen just sellainen. Pituudella ei kuulemma niin väliä, ihan sama.
Muuten ehkä olisi mielellään ottanut jonkun vähän vähemmän pirttihirmun kuin minä... ; )
nainen maan päällä. Hän myös ensin ihastui ulkonäkööni, sitten rakastui luonteeseeni. Se ei tarkoita, että hän olisi vain ulkonäön takia kanssani, vaikka joku niin täällä ajatteleekin. Eniten kehuu kasvoja ja pyllyä.
Itse annan arvosanan 9, miinusta huonosti palautuneesta mahasta ja neljästä liikakilosta. Ikää 28 v.