Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olimme koko perhe kaupungilla. Mieheni perusteli paidattomuuttaan.

Vierailija
17.05.2010 |

Hän ilmaisi selvästi itseään, kun tivasin miksi se paita pitää ottaa pois. Minusta paidattomuus on noloa vaikka mieheni ei olekkaan perinteinen läski vaan hyvin treenattu ns. pähkinöitä kondomissa mallinen mies.

Hän kertoi että paidattomuudellaan hän tahtoo ilmaista muille alueen koiraille mikä on miehiään. Tietävät kuulemma pysyä kaukana perheestämme. Etenkin taskuvarkaat kavahtavat lihaksikkuutta. Lihaksikasta on vaikeampi ryöstää.

Olen edelleen sitä mieltä että vähintään hihattomissa tulisi kulkea. Onneksi miehelläni ei sentään ole leijona tatuointia... Poikani otti mallia isästään. Nyt on molemmat polttaneet niskansa. Sitä se on kun ei äitiä kuunnella!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti

hihatonkin on juntti kaupunkivaate miehelle

mulla on ihan lihaksikas lätkää harrastava mies, mutta onneksi sen kanssa kehtaa mennä kaupungille

Vierailija
2/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran näille ns. pullistelijoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti

mulla on ihan lihaksikas lätkää harrastava mies, mutta onneksi sen kanssa kehtaa mennä kaupungille

oikeesti

sulla on wt lätkä mies. fuck ya and hav a nice day t.oikeasti ei-wt

Vierailija
4/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinöitä kondomissa mies.

Hän kertoi että paidattomuudellaan hän tahtoo ilmaista muille alueen koiraille mikä on miehiään. Tietävät kuulemma pysyä kaukana perheestämme. Etenkin taskuvarkaat kavahtavat lihaksikkuutta. Lihaksikasta on vaikeampi ryöstää.

Veikkaan että miehesi on Matti- Esko Hytönen.

Hän osaa hyvin piilottaa aivonsa lihasajattelun sekaan.

Vierailija
5/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi adulttii puuttua toiste paidattomuutee. Antaisitte miestenne ilmasta itteää enemmä.

Vierailija
6/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin pitää pysyä siellä lähiössä

Vierailija
7/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi olla ilman paitaa kesällä, mutta ei mielellään kaupungilla ja kaupoissa(tietty lähikaupassa ok).

Itsekin nolostuin aina kun isäni oli ilman paitaa kaikki kesät, joka paikassa.

Vierailija
8/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen olo että hei katsokaa miestäni. Teidän miehenne ovat kynäniskoja ja minun mieheni nakkelee teidän miehenne mennen tullen.

Vierailija
9/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen olo että hei katsokaa miestäni. Teidän miehenne ovat kynäniskoja ja minun mieheni nakkelee teidän miehenne mennen tullen.

Eik sun miähel ol aivoja ollenka?

Vierailija
10/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eik sun miähel ol aivoja ollenka?

En vain voi ajatuksilleni mitään. Ei mies halua urhota. Hän urhoilee vain fantasioissani.

Vierailija
11/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pohjimmiltaan näitä paidattomia esoja..

Ei vain ilkeä ottaa paitaa pois, kun tatuointi näkyisi ja siitä aiheutuisi väärinkäsityksiä.

Käy ihan suruksi kun nallukka tahtoisi riisua kuuman paidan pois. Kun on niin karvainenkin :(

Vierailija
12/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilmaisi selvästi itseään, kun tivasin miksi se paita pitää ottaa pois. Minusta paidattomuus on noloa vaikka mieheni ei olekkaan perinteinen läski vaan hyvin treenattu ns. pähkinöitä kondomissa mallinen mies.

Olen edelleen sitä mieltä että vähintään hihattomissa tulisi kulkea. Onneksi miehelläni ei sentään ole leijona tatuointia... Poikani otti mallia isästään. Nyt on molemmat polttaneet niskansa. Sitä se on kun ei äitiä kuunnella!

Rauhotu. Eläkä huuda!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi