Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsisköhän sitä laihtumalla eroon huonommuudentunteesta

Vierailija
16.05.2010 |

Esim. aamulla kun olen lähdössä töihin olen ihan suht. tyytyväinen. Kun satun hoikan/normaalin työkaverin kanssa vaikka hissiin jossa näen meidät molemmat vierekkäin, tulee kamala itseinho ja vitutus moneksi tunniksi.

Sama jos jossain porukassa puhutaan painosta niin tulee aina nolo olo 90 kilollani :(

Juhlat ym. on kamalia kun kaikki muut näyttää hyvännäköisiltä omaan ruhooni verrattuna

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä läskin leimasta pääse koskaan eroon...

Vierailija
2/4 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva laihakaan on hyvännäköinen, meillä töissä eräs laiheliini aina kahvipullan ottaessaan mainostaa että tänäiltana hänen on käveltävä niiiin pitkään että tämän pullan kalorit on kulutettu, että paino ei vaan kohoa.

KUitenkin on kuin lahna ja pukeutuu 70-luvun vaatteisiin joiden väittää olevan klassikkoja, ovat kyllä ihan vaan vanhoja rytkyjä, lisäksi hiusmalli ei sovi kenellekään ja ryhti on kuin ankeriaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisit olla ylpeä itsestäsi. Siis ei siitä hoikkuudesta vaan itsekuristasi ja sinnikkyydestäsi.

Vierailija
4/4 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttelin itse reilun vuoden aikana 15 kg ja ajattelin että sitten on kaikki hyvin, kun olen taas normaalimitoissa ja vaatteita löytyy ihan normaaliosastoiltakin, mutta valitettavasti kyllä se tyytymättömyys kalvaa edelleenkin kun aina löytyy joku, joka on laihempi ja sievempi tai ainakin näyttää solakammalta..aika kamalaa. Vaikka pitkälti jaksankin onnitella itseäni saavutuksestani ja moni muukin kehuu, ja olen iloinen huomatessani, että viimekesäiset vaatteet tippuvat päältäni, kun ovat niin isoja. Mutta silti. Ei se sisäinen epävarmuus silti katoa.