Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden miesten mielestä olen kaunis ja haluttava

Vierailija
15.05.2010 |

Mutta oman miehen mielestä enää en. Joskus ehkä vähän haluttava. Näinkö se menee? Onko enää paluuta vai tähänkö täytyy loppuelämä tyytyä?

Kaksi lasta ja parisuhde muuten ok, mutta olisihan se kiva, että mies haluaisi ja pitäisi ihanana. On niin ihanaa saada muilta miehiltä huomiota, että jään pian siihen koukkuun ja pian petän, jos en muuten saa miestäni enää kiinnostumaan itsestäni.

Onko teille kaikille muillekin käynyt näin? Miten elätte tällaisen kanssa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noin kuinka arvelet.

Mutta helvetti mä kyselen nyt täällä mitä teen miehelleni ja mitä te muut, jotka olette kokeneet miehen kiinnostuksen hiipuvan olette tehneet?

En jaksa keskittyä itseeni vaan haluan tietää miten jaksaa tällaisessa suhteessa, mistä saada voimaa (paitsi muiden ihailusta), miten saada oman miehen mielenkiinto uudelleen heräämään?? Ei tällaista jaksa vuosikaupalla.

Asiallisia kommentteja, pliis.

ap

Ja aina en edes tosiaan yritä.

useimmat eivät varmaan yritä ikinä.

jos sulle tullaan juuri sen takia sanomaan sellaisia kommentteja, kun susta huokuu epävarmuus ja sellainen, että tarvitset niitä?

Vierailija
22/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös kaunis ja seksikäs, mutta elän silti selibaatissa ja yksin. Tänä aikana näin ollessa olen tutustunut syvään sisäiseen minääni ja mun on tosi hyvä olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä, läheisyyttä ja huomiota omalta mieheltäni. Olenko siis outo?

ap

Itse olen myös kaunis ja seksikäs, mutta elän silti selibaatissa ja yksin. Tänä aikana näin ollessa olen tutustunut syvään sisäiseen minääni ja mun on tosi hyvä olla!

Vierailija
24/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti!

Vierailija
25/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noin kuinka arvelet.

Mutta helvetti mä kyselen nyt täällä mitä teen miehelleni ja mitä te muut, jotka olette kokeneet miehen kiinnostuksen hiipuvan olette tehneet?

En jaksa keskittyä itseeni vaan haluan tietää miten jaksaa tällaisessa suhteessa, mistä saada voimaa (paitsi muiden ihailusta), miten saada oman miehen mielenkiinto uudelleen heräämään?? Ei tällaista jaksa vuosikaupalla.

Asiallisia kommentteja, pliis.

ap

Ja aina en edes tosiaan yritä.

useimmat eivät varmaan yritä ikinä.

jos sulle tullaan juuri sen takia sanomaan sellaisia kommentteja, kun susta huokuu epävarmuus ja sellainen, että tarvitset niitä?

ja ala elää elämääsi. Älä siis käperry itseesi! Se on kyllä vähiten seksikkäintä tai ihaninta. Kuulostaa kamalalta tuo "mistä saada voimaa (paitsi muiden ihailusta)"? Ihan kuin sulla ei muuta elämää olisikaan, esim. lapset. Kuinka usein sitten "saat" mieheltäs munaa?

Vierailija
26/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä, läheisyyttä ja huomiota omalta mieheltäni. Olenko siis outo?

ap

tarkoitan ettet itsekään huomaa. Mun mies harvoin sanoo tai kosketelee mitenkään, mutta on aina auttavainen ja jotenkin sellainen huolehtiviva... ostelee mulle pikkujuttuja...vähän eri tavalla antaa huomiota.

Vierailija
27/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee mulle ruokaa, tuo kukkia ym. tavalla huomioi. Arvostan toki sitäkin, mutta sellainen alkukantainen viehättävänä olo puuttuu joka mun mielestä kuuluu parisuhteeseen. Kyllähän sitä omalle äidilleenkin voi tehdä ruokaa ja huomioida.

Seksiä saan 5-10 päivän välein.

ap

Vierailija
28/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee mulle ruokaa, tuo kukkia ym. tavalla huomioi. Arvostan toki sitäkin, mutta sellainen alkukantainen viehättävänä olo puuttuu joka mun mielestä kuuluu parisuhteeseen. Kyllähän sitä omalle äidilleenkin voi tehdä ruokaa ja huomioida.

Seksiä saan 5-10 päivän välein.

ap

useinhan saat seksiä. Sun miehelläs ei vaan ole niin voimakas libido, tai hormonitasot eivät ole niin kovin korkealla. Miehistä vaan on sellainen kuva, että ne ovat aina haluamassa, ei kaikki miehet ole sellaisia. Sen viehähätävänä olon pitäisi lähteä ihan itsestä sisältä, eikä olla miehestä riippuvaista. Miehes vaan ilmaisee itseään muulla tavalla, eikä tartte seksiä niin paljoa.

Vierailija
29/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkösen ei kiitos. Sun tarinas kuulostaa just samalta kun ton kirjan tarina... Ehkä sen lukemisen jälkeen sulle saattaa aueta jotain?

Vierailija
30/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulle tuli puolituttu mieskin sanomaan, että oonko lukenut sen kirjan? Täytyy varmaan lukea.

Valota nyt kuitenkin vähän mistä on kyse, ennenkuin ryntään kirjastoon.

ap

Vierailija
31/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa juttuani tuohon toiseen ketjuun, kun en aluksi saanut mitään järkeviä vastuksia eli yritin jatkaa juttua tuolla:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1168095/jos_ei_saa_s…

ap

Vierailija
32/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kirjassa naispäähenkilö ei saa kunnon intohimoa mieheltään mutta rakastaa tätä täysillä... on aivan turhautunu. Sit se ihan tietosesti päättää pettää ja sit voit lukea mitä siitä seuraa ja miksi mieskin on alunperinkin ollut niin intohimoton.

Vierailija
33/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää! Pakko lukea kirja, mutta kerro miksi mies oli intohimoton? Muistaakseni he päätyivät eroon ja tarina on kai Härkösen ihan omasta elämstä.

ap

Vierailija
34/36 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jos luet kirjan itse niin saatat oivaltaa syvemminkin asiaan johtaneita syitä. Ja kait se jännityskin menis kirjan lukemisesta jos kaiken heti paljastaisin? :D

Vierailija
35/36 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jos luet kirjan itse niin saatat oivaltaa syvemminkin asiaan johtaneita syitä. Ja kait se jännityskin menis kirjan lukemisesta jos kaiken heti paljastaisin? :D

juuri ollenkaan/halunut panna, ap saa kuitenkin 5-10 pv välein, että mitä oikein ruikuttaa?

Vierailija
36/36 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyään mies taitaa olla se haluttomampi osapuoli ja naiset kärvistelee? Itsellä oli sama tilanne, seksi loppui samantien kun lopulta lakkasin anelemasta ja ruinaamasta. Mies ei nähnyt tilanteessa mitään ongelmaa eikä edes osannut taikka suostunut kertomaan mitään syytä haluttomuudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan